CO POWIEDZIEĆ PRZED KOMISJĄ KONKURSOWĄ?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Advertisements

Autor: Karolina Piwczyk Chorzów 2013r.. W czasie trwania projektu wszyscy przygotowywaliśmy się do założenia i późniejszej działalności w stowarzyszeniu.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA ŁODZI NA ROK PROCEDURA BUDŻETOWA I etap – wyłączna właściwość Prezydenta Miasta od r. – przyjęcie założeń do projektu.
RÓŻNICOWANIE W KIERUNKU DZIAŁALNOŚCI NIEROLNICZEJ w Lokalnej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich Kanału Elbląskiego Iława, 25 marca 2011 roku, opracowanie.
Cel konferencji. BADANIA JAKOŚCIOWE BADANIA ILOŚCIOWE.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
To trzynastoosobowa grupa uczniów z Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
UM Gdańsk, Wydział Programów Rozwojowych Wieloletni Plan Inwestycyjny Miasta Gdańska na lata – edycja V (projekt)
Miniprzedsiębiorstwo NIEWAŻNE COMPANY zostało założone przez sześcioosobową grupę najlepszych przyjaciół a zarazem ludzi cechujących się wielką ambicją.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY BRUSY ZA 2014 ROK.
KARTY RATOWNICZE W POLSCE
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W BĘDZINIE Dla nas zawsze najważniejszy jest uczeń, atmosfera bezpieczeństwa i przyjaźni. W roku szkolnym 2011/2012 prowadzimy nabór.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
PODSUMOWANIE PRAC KOMISJI DIALOGU OBYWATELSKIEGO PRZY WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH ROK 2015 Justyna K. Ochędzan Przewodnicząca KDO przy WZiSS Prezes.
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Wsparcie nauki i biznesu w POIR Łukasz Jasek. POIR – ogólne informacje I oś POIR – przegląd i alokacja IV oś POIR – przegląd i alokacja Instrumenty I.
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
24 marca 2015 r. klasy Ic i IIa w Muzeum Animacji „Se-ma-for” Powstałe przy Fundacji Filmowej Muzeum Bajki „Se-ma-for”, to absolutnie magiczne miejsce,
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
EContentplus – szansa dla archiwów, muzeów i bibliotek Anna Bramska Krajowy Punkt Kontaktowy eContentplus Chalin, 5 września 2006.
… rozstawienie domków przez firmę zewnętrzną „urządzanie” domków przez organizacje rozstrzygnięcie konkursu na.
KONKURS EKOLOGICZNY ,,ELEKTROODPADY- PROSTE ZASADY
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Realizacja funduszu sołeckiego w 2016 r.
Respectful European Schools Pursue Equality and Cultural Tolerance
Duduf © Nazwa miniprzesiębiorstwa: Duduf Szkoła: I LO im. Ziemi Kujawskiej Miasto: Włocławek.
Samorząd województwa dla ochotniczych
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Krajowe i regionalne specjalizacje – perspektywy rozwojowe
Inicjatywa:. Inicjatywa: Inicjatywa: Zasady udzielania dofinansowania: Podanie o dofinansowanie może złożyć lekarz oraz lekarz dentysta będący członkiem.
Profesor Stefan Markowski
Fundusz Małych Projektów w Euroregionie „Sprewa-Nysa-Bóbr” w latach
FUNDACJA NA RZECZ NAUKI POLSKIEJ
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Baza Usług Rozwojowych
„MŁODY OBYWATEL”.
Sulla-Collina? Nasze miniprzedsiębiorstwo nazywa się Sulla-Collina. Dlaczego? Otóż jest to włoska nazwa „Na górce” gdzie dokładnie znajduje się nasza szkoła.
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Poprawne odpowiedzi quizu
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
KRAINA WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH
Wielkopolski Regionalny
BUDŻET POWIATU MIELECKIEGO NA ROK 2018
„Podwórko – nasza wspólna przestrzeń”
Budżet miasta Tychy na 2005 r.
PIT – podatek dochodowy od osób fizycznych
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA FOTORELACJI Z UDZIAŁU UCZNIÓW KL
EUROPEJSKI TYDZIEŃ ZRÓWNOWAŻONEGO TRANSPORTU
FUNDUSZ SOŁECKI.
Uwaga Konkurs!!!.
Finansowanie zadań oświatowych
AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA i UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Czym się zajmujemy? Nasze Miniprzedsiębiorstwo zajmuje się organizacją turniejów ESL (Electronic Sports League)
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Grudziądz, 11 września 2017 r.
CO POWIEDZIEĆ w 10 minut PRZED KOMISJĄ KONKURSOWĄ?
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
”Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą” Michel Quoist
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Zasady finansowe
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

CO POWIEDZIEĆ PRZED KOMISJĄ KONKURSOWĄ? PROJEKTY ROZWOJOWE

DLACZEGO TO WŁAŚNIE MY MAMY DOSTAĆ DOFINANSOWANIE DLACZEGO TO WŁAŚNIE MY MAMY DOSTAĆ DOFINANSOWANIE? CO NAS WYRÓŻNIA OD INNYCH? JAKIE SĄ TRZY MOCNE STRONY NASZEJ ORGANIZACJI?

JAKIE SĄ TRZY NAJWAŻNIEJSZE CELE ROZWOJOWE NASZEJ ORGANIZACJI NA NAJBLIŻSZY ROK?

JAK BĘDZIEMY PROMOWAC NASZ PROJEKT JAK BĘDZIEMY PROMOWAC NASZ PROJEKT? (REZULTATY, UDZIAŁ W KONKURSIE NA NAJCIEKAWSZĄ INICJATYWĘ) JAK ZAPREZENTUJEMY SWÓJ PROJEKT /swoją organizację W KONKURSIE NA NAJCIEKAWSZĄ INICJATYWĘ?

DLACZEGO POKAZANE W BUDŻECIE KOSZTY SĄ NIEZBĘDNE DO REALIZACJI PROJEKTU? NA JAKIEJ PODSTAWIE I JAK WYLICZYLIŚMY WYKAZANE W BUDŻECIE KOSZTY?