Oczekiwania biznesu od HR Business Partnera

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Advertisements

Struktura HR gotowa na wyzwania przyszłości – na przykładzie transformacji pionu HR w ING Nationale–Nederlanden Polska S.A. Przemysław Stalica Dyrektor.
Coaching 2012 Jak dostosować funkcję HR do możliwych scenariuszy rozwoju coachingu w Polsce i na świecie?
system zarządzania zasobami ludzkimi
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
OLAP budowa aplikacji analitycznych w MS SQL 2000 i Yukon
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Budowanie wizerunku pracodawcy – trzy perspektywy
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Wpływ Regionalnego Komitetu Sterującego na proces wdrażania RSI ? Elżbieta Książek 25 marca 2010 Warsztaty Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Październik 2004 r..
PO KL: Diagnoza i rekomendacje Warsztat 2
Szkolenia, Coaching, PR.
Klucze do sukcesów w zarządzaniu
Kryzys pod kontrolą? Ryzyko jako stały element zarządzania firmą II Kongres Dyrektorów Finansowych Sheraton Warsaw Hotel, 28 kwietnia r.
Różnorodność, polityka równych szans, zarządzanie różnorodnością
Możliwości związane z wykorzystaniem modelu partnerstwa publiczno-prywatnego w inicjatywach logistycznych Wielkopolski.
Budowanie partnerstwa Halina Siemaszko W prezentacji wykorzystano materiały Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
COACHING WEEK Zapraszamy na cykl konferencji w ramach które odbędą się
Warszawa, r. Systemy zarządzania jakością w administracji samorządowej – Urząd Miasta w Dzierżoniowie Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny.
PKPP Lewiatan, r. WSPIERAMY LUDZI
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
Prezentacja studenckiego koła naukowego Synergy na 50. konferencję kół naukowych AGH.
IOB w Polsce – wyzwania przyszłości
Zmiany w wymaganiach normy ISO (w kontekście EMAS)
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Zarządzanie CSR Środowisko Łańcuch dostaw 2 Zrównoważony rozwój, podobnie jak zaufanie i innowacje, jest filarem naszej działalności.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Agata Dulska Paulina Zielińska
Humanistyczne aspekty zarządzania jakością
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
Controlling projektowy – praktyczne spojrzenie na najczęstsze wyzwania
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Modele zarządzania jakością
Projekt SIMS Leszek Grabarczyk. Skąd wziął się pomysł na SIMS?  1. Beneficjenci wraz z opiekunami projektów zauważają zagrożenie związane z utrzymaniem.
Szkolenie w dziedzinie uzależnienia od narkotyków
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Jerzy Cieslik, Przedsiębiorczość technologiczna
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Efektywność procesów HR
Metoda partycypacyjnego planowania zintegrowanego rozwoju w SOM.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
Zintegrowane systemy informatyczne
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. ul. Malczewskiego Radom Biuro w Warszawie ul. Nowy Świat 4a Warszawa tel. (48)
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Jak promujemy Łódzkie z Influencerami
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Nazwa, logo i motto firmy
Specjalność konsulting gospodarczy 2017/2018
Ramowy program studiów
Kompetencje HR Business Partnera
Dział IT partnerem w biznesie. Jak mierzyć wartość informatyki?
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Paradygmat efektywności w praktyce HR Business Partnera
Zarządzanie przedsiębiorstwami
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Oczekiwania biznesu od HR Business Partnera WIDEOAKADEMIA HR Oczekiwania biznesu od HR Business Partnera

Model roli HR Business Partner Rozwój w roli HR Business Partnera (Professional Development) Partnerstwo biznesowe (Business Partnership) Zapewnienie najlepszych pracowników (Staffing) Zarządzanie efektywnością (Performance Management) Rozwój organizacji (Organization Development) Wysokoefektywna organizacja (High Performing Organization)

Czy HR przyczynia się do rozwoju organizacji? 63% 21%

Oczekiwania = wyzwania Najlepsi pracownicy Wysoka efektywność Zmiany & rozwój

Pozyskiwanie i utrzymanie najlepszych pracowników Najlepsi pracownicy Pozyskiwanie i utrzymanie najlepszych pracowników Zarządzanie talentami Zarządzanie kompetencjami Szkolenia i rozwój Przywództwo ?

Wysoka efektywność Zarządzanie efektywnością Wellness Technologia Motywacja i zaangażowanie

Zmiany i rozwój Zarządzanie zmianą Innowacyjność Praca 2.0

Studium przypadku Fuzja 2 firm medialnych i wyodrębnienie nowej spółki handlowej Po 2 latach – wyniki dobre ale …….. Audyt kompetencji (DC) – nieźle, ale …….. Zamiast klasycznych szkoleń wdrożono rozwiązanie oparte o rynek celów