Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Advertisements

Plan działania Wrocław, PLAN DZIAŁANIA – STATUS DOKUMENTU W SYTEMIE REALIZACJI DOPRECYZOWANIE ZAPISÓW PO KL SzOP PD -
Zespół finansowania PK/IK ustalenia ze spotkania zespołu w UMWP z dnia11lipca 2012 r.
Zgłoszenie na XI Kongres Badaczy Rynku i Opinii Tytuł wystąpienia: Blok: 1.Imię autora: 2.Nazwisko autora: 3.Nazwa i adres instytucji, z którą jest związany.
Projekt systemu ekspertowego Nazwa Grupa: Zespół:…… …… ……. ……..
Materiały informacyjne dotyczące współpracy z projektem workshop photographic corp.
opis projektu jednym zdaniem
Metoda projektu edukacyjnego
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Definicja kultury organizacyjnej
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
w projekcie PROCESY CELE KOMPETENCJE
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Załącznik nr 1 Zgłoszenie do udziału w Konkursie plastycznym „Palmy Wielkanocne” Imię i nazwisko dziecka, klasa/wiek………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
ZGŁOSZENIE DO KONKURSU. Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy 2014 Konkurs „Placówka Medyczna – Partner OPZG” DANE PLACÓWKI: Nazwa: Imię i nazwisko osoby.
1. 2 Wynagrodzenia w sektorze energetycznym - uwarunkowania kulturowe Adam Cichocki Zbigniew Dudziński Warszawa
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Projekt modułu Nazwa całego projektu Nazwa modułu Imię i Nazwisko Inżynieria Oprogramowania II dzień, godzina rok akademicki W szablonie na niebiesko zamieszczone.
System ocen pracowników
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Plan działania KSOW Plan operacyjny na lata
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
Standard świadczenia usług za pośrednictwem Rejestru Usług Rozwojowych
USŁUGA INŻYNIERA - KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
Zaawansowane modelowanie danych (część 3). Modelowanie danych hierarchicznych Firma Oddział Zespół Dział Zespół # nazwa Dział # * nazwa Oddział # * nazwa.
[Nazwa przedsięwzięcia] [Imię i nazwisko os. prezentującej/os. prezentujących] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa]
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
PAŹDZIERNIK  INDYWIDUALNY – samodzielna lub zaprojektowana dla pracownika ścieżka rozwoju kompetencji  ZESPOŁOWY – inicjowana przez menedżera.
2016 Warszawa, I konkurs na realizację projektów mających na celu powołanie i funkcjonowanie Sektorowych Rad ds. Kompetencji, Działanie 2.12.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
Tytuł projektu: Nazwa firmy: Konkurs “Smart & Innovative Digital Marketing Project Poland 2016”
Psychologiczne Kompetencje Menedżera seminarium Dr Jolanta Babiak Semestr zimowy 2016/2017.
Ideas Loading Program grantowy
Prezentacja agencji – nazwa agencji
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Ogólne zasady prezentacji
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Plan działania KSOW Plan operacyjny na lata
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Prezentacja biznesplanu
Nazwa zajęć, numer Osoba prowadząca Imiona i nazwiska członków grupy
Logo afiliacji Autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 37pkt) Imię, nazwisko i afiliacja Autora/ów (minimalna wysokość czcionki 27pkt) INFORMACJE.
Zgłoszenie do konkursu
Raport po ocenie 360° - fragment
Prezentacja biznesplanu
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Ogólne zasady prezentacji
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa firmy.
Zgłoszenie do konkursu
CEL I SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH
Zapis prezentacji:

Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center

Zasady zgłaszania prac do konkursu Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku Uczestnika, w którego pracę zaangażowany jest bezpośrednio klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Prezentacja Uczestnika musi być zwięzła i zgodna z szablonem prezentacji. W przypadku zakwalifikowania Uczestnika do III etapu Konkursu Uczestnik zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji przed Jury.

Opis kategorii i kryteria oceny Kategoria: Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center Zespół konsultantów realizujących działania obsługowe klienta jednostek call/contact center. Kryteria oceny Istniejące role zespołowe i synergia między członkami zespołu Sposób uczenia się zespołu, wymiany wiedzy i samodoskonalenia Wartości wnoszone przez zespół do organizacji Standardy i narzędzia komunikacji wewnętrznej oraz z otoczeniem Efekty i wyniki pracy zespołu

Identyfikacja Uczestnika Kategoria: Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center Nazwa Zespołu: Nazwa, oznaczenie Zespołu Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Reprezentant: Imię nazwisko, stanowisko

Kontekst i otoczenie pracy Opis warunków, w których działa Uczestnik Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Istotne informacje na temat uwarunkowań ogólnych pracy Zespołu, np. umiejscowienie w strukturze organizacyjnej (w tym np. udział w grupach roboczych i projektach), szczególne warunki funkcjonowania w ramach firmy lub całej organizacji na rynku.

Zakres zadań i cele Zakres zadań Zespołu Cele wyznaczone Zespołowi

Struktura i role zespołowe Opis struktury Zespołu i ról zespołowych Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Informacje na temat wielkości i struktury Zespołu, w tym ról pełnionych przez poszczególnych członków, a także synergii między nimi.

Narzędzia i techniki pracy Opis sposobu pracy Zespołu i współpracy między jego członkami Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu pracy Zespołu i sposobu, w jaki jego członkowie współpracują między sobą oraz z innymi osobami/zespołami w organizacji. Wszystkie informacje, które pozwolą ocenić sposób bieżącej pracy Zespołu.

Kompetencje i umiejętności Opis wiedzy, umiejętności Uczestnika oraz postawy managerskiej Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Informacje na temat kompetencji i umiejętności Uczestnika istotnych z punktu widzenia realizowanych zadań i celów, które osiąga. Zarówno elementów zawodowych, jak i osobistych. W szczególności opis modelu komunikacji i współpracy z innymi osobami w organizacji.

Efekty pracy Opis efektów pracy Zespołu i zrealizowanych celów Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych przez Uczestnika, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń.

Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Uczestnik i/lub Zgłaszający. W szczególności informacje o wyjątkowych osiągnięciach Uczestnika. Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że Uczestnik zasługuje na tytuł „Najlepszy Zespół konsultantów Contact Center”.

Zespół konsultantów Skład zespołu konsultantów: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Informacje dotyczące zespołu konsultantów, w tym szczególnie imiona, nazwiska, stanowiska.