Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Advertisements

Zespół finansowania PK/IK ustalenia ze spotkania zespołu w UMWP z dnia11lipca 2012 r.
Zgłoszenie na XI Kongres Badaczy Rynku i Opinii Tytuł wystąpienia: Blok: 1.Imię autora: 2.Nazwisko autora: 3.Nazwa i adres instytucji, z którą jest związany.
Projekt systemu ekspertowego Nazwa Grupa: Zespół:…… …… ……. ……..
Zmiany instytucjonalne w monitorowaniu polityki rozwoju (KFT i RFT) Zielona Góra, 26 czerwca 2013 r. 1.
Materiały informacyjne dotyczące współpracy z projektem workshop photographic corp.
Metoda projektu edukacyjnego
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Definicja kultury organizacyjnej
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
KONTROLA ZARZĄDCZA - 1 Kontrolę zarządczą stanowi ogół
w projekcie PROCESY CELE KOMPETENCJE
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Załącznik nr 1 Zgłoszenie do udziału w Konkursie plastycznym „Palmy Wielkanocne” Imię i nazwisko dziecka, klasa/wiek………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
ZGŁOSZENIE DO KONKURSU. Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy 2014 Konkurs „Placówka Medyczna – Partner OPZG” DANE PLACÓWKI: Nazwa: Imię i nazwisko osoby.
1. 2 Wynagrodzenia w sektorze energetycznym - uwarunkowania kulturowe Adam Cichocki Zbigniew Dudziński Warszawa
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
Projekt modułu Nazwa całego projektu Nazwa modułu Imię i Nazwisko Inżynieria Oprogramowania II dzień, godzina rok akademicki W szablonie na niebiesko zamieszczone.
System ocen pracowników
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Plan działania KSOW Plan operacyjny na lata
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
Standard świadczenia usług za pośrednictwem Rejestru Usług Rozwojowych
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
Zaawansowane modelowanie danych (część 3). Modelowanie danych hierarchicznych Firma Oddział Zespół Dział Zespół # nazwa Dział # * nazwa Oddział # * nazwa.
[Nazwa przedsięwzięcia] [Imię i nazwisko os. prezentującej/os. prezentujących] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa]
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
PAŹDZIERNIK  INDYWIDUALNY – samodzielna lub zaprojektowana dla pracownika ścieżka rozwoju kompetencji  ZESPOŁOWY – inicjowana przez menedżera.
2016 Warszawa, I konkurs na realizację projektów mających na celu powołanie i funkcjonowanie Sektorowych Rad ds. Kompetencji, Działanie 2.12.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Efektywność zarządzania w sektorze publicznym Ministerstwo Finansów 16 czerwca 2015 r. Coroczne spotkanie przedstawicieli komitetów audytu.
1 Energia dla Życia, Warszawa, dn r. PKP Energetyka S.A. Energia dla Życia Podsumowanie II roku funkcjonowania programu.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
Tytuł projektu: Nazwa firmy: Konkurs “Smart & Innovative Digital Marketing Project Poland 2016”
Psychologiczne Kompetencje Menedżera seminarium Dr Jolanta Babiak Semestr zimowy 2016/2017.
Ideas Loading Program grantowy
Prezentacja agencji – nazwa agencji
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Ogólne zasady prezentacji
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Plan działania KSOW Plan operacyjny na lata
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Równościowe zarządzanie projektem
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Nazwa zajęć, numer Osoba prowadząca Imiona i nazwiska członków grupy
Zgłoszenie do konkursu
Raport po ocenie 360° - fragment
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Ogólne zasady prezentacji
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zgłoszenie do konkursu
CEL I SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH
Zapis prezentacji:

Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający Contact Center

Zasady zgłaszania prac do konkursu Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku Uczestnika, w którego pracę zaangażowany jest bezpośrednio klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Prezentacja Uczestnika musi być zwięzła i zgodna z szablonem prezentacji. W przypadku zakwalifikowania Uczestnika do III etapu Konkursu Uczestnik zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji przed Jury.

Opis kategorii i kryteria oceny Kategoria: Najlepszy Zespół wspierający Contact Center Zespół konsultantów lub specjalistów realizujących zadania wspierające w jednostkach call/contact center. Kryteria oceny Istniejące role zespołowe i synergia między członkami zespołu Sposób uczenia się zespołu, wymiany wiedzy i samodoskonalenia Wartości wnoszone przez zespół do organizacji Standardy i narzędzia komunikacji wewnętrznej oraz z otoczeniem Efekty i wyniki pracy zespołu

Identyfikacja Uczestnika Kategoria: Najlepszy Zespół wspierający Contact Center Nazwa Zespołu: Nazwa, oznaczenie Zespołu Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Reprezentant: Imię nazwisko, stanowisko

Kontekst i otoczenie pracy Opis warunków, w których działa Uczestnik Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Istotne informacje na temat uwarunkowań ogólnych pracy Zespołu, np. umiejscowienie w strukturze organizacyjnej (w tym np. udział w grupach roboczych i projektach), szczególne warunki funkcjonowania w ramach firmy lub całej organizacji na rynku.

Zakres zadań i cele Zakres zadań Zespołu Cele wyznaczone Zespołowi

Struktura i role zespołowe Opis struktury Zespołu i ról zespołowych Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Informacje na temat wielkości i struktury Zespołu, w tym ról pełnionych przez poszczególnych członków, a także synergii między nimi.

Narzędzia i techniki pracy Opis sposobu pracy Zespołu i współpracy między jego członkami Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu pracy Zespołu i sposobu, w jaki jego członkowie współpracują między sobą oraz z innymi osobami/zespołami w organizacji. Wszystkie informacje, które pozwolą ocenić sposób bieżącej pracy Zespołu.

Kompetencje i umiejętności Opis wiedzy, umiejętności Uczestnika oraz postawy managerskiej Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Informacje na temat kompetencji i umiejętności członków Zespołu istotnych z punktu widzenia realizowanych zadań i celów, które osiąga. Zarówno elementów zawodowych, jak i osobistych. W szczególności opis modelu komunikacji i współpracy z innymi osobami w organizacji.

Efekty pracy Opis efektów pracy Zespołu i zrealizowanych celów Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych przez Zespół, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń. Możliwe rozróżnienie efektów pracy wpływających na osoby bezpośrednio wspierane, jak również efekty pracy na rzecz całego call/contact center.

Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Uczestnik i/lub Zgłaszający. W szczególności informacje o wyjątkowych osiągnięciach Uczestnika. Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że Uczestnik zasługuje na tytuł „Najlepszy Zespół wspierający Contact Center”.

Zespół wspierający Skład zespołu wspierającego: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Informacje dotyczące zespołu wspierającego, w tym szczególnie imiona, nazwiska, stanowiska.