Materiały pomocnicze dla nauczycieli

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

Muzyka.
Zapałczane Zagadki.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
„Życie i dorobek muzyczny…
Uczymy się właściwie korzystać z encyklopedii i słowników.
WYKONAŁ:-MATEUSZ KOSZAŁKA
Jak bezpiecznie korzystać
Krzyżówka muzyczna. Krzyżówka muzyczna 1. Instrument perkusyjny o nieokreślonej wysokości dźwięku (używany np 1. Instrument perkusyjny o nieokreślonej.
Agata Łysakowska Klasa III „n”
NIE TAKA MATMA STRASZNA
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
„Wy jesteście solą dla ziemi…
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Historia MUZYKI Mateusz Paduch, I cT.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Muzyka rockowa wykonał: Krzysztof kanios.
Rozwiązanie 4 zagadki konkursu „Nie taka matma straszna”
Muzyka.
FRYDERYK CHOPIN ( ).
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Opracowanie – Joanna Grządka
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
Dzień pierwszy – „Kolorowy zawrót głowy” Sprawdzenie listy obecności przez p. Dyrektor Jadwigę Konopko Wspólne wykonanie wizytówek z imionami abyśmy się.
WYKONANIE: Julia Książek Wiktoria Jelonek Dominik Porowski Krzysztof Kąkol Jakub Wojciechowski Opiekun: Beta Szewc.
Szkoła Podstawowa w Kotulinie
Nowa prezentacja ćwiczenie Gdzie te notatki będą drukowane?
O MINACH I NIE TYLKO… Jakie zjawiska muzyczne zostały odwzorowane w Waszych rysunkach?
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
Jazz.
Muzyka klasyczna.
K jak kujawiak, k jak kompozytor
Muzyka klasyczna.
Pracujemy metodą participatory video (PV) co oznacza, że: - My doradzamy, Wy tworzycie - sami wymyślacie scenariusz, sami kręcicie - musicie pracować razem!
WITAJCIE NA „FESTIWALU Z TIK”. W NASZEJ PREZENTACJI PODSUMUJEMY PROGRAM „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0”
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
REKLAMA.
Kawa na ławę o prawie autorskim
DZIEŃ DZIEWCZYNEK W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” 6 MARCA 2015 r. „KOLEŻANKA SKAKANKA” Pod takim hasłem odbyła się uroczystość z okazji Dnia Kobiet Cele:
Jan Sebastian Bach.
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
DLACZEGO ŚNIEG JEST BIAŁY?
1.Teleturniej „Trzymaj Formę” będzie rozłożony na 3 ciekawe etapy. 2.Zostaniecie podzieleni na 4 kolorowe drużyny 3. Każdy kto wykrzyczy prawidłową odpowiedź.
Rozwiązujemy test sprawdzający nasze zdobyte umiejętności i wiedzę.
PRZEPYSZNA SZTUKA BAROKU
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Bóg Czy kiedykolwiek miałeś pragnienie zrobienia czegoś szczególnego dla kogoś, kogo kochasz?
Bajka współczesna O Żabim Królu Pewna kobieta grała w golfa, w czasie gry piłeczka zniknęła w lesie. Kobieta poszła do lasu za piłeczką i znalazła zieloną.
 Zastanawiamy się nad tytułem, co on może oznaczać i na jaką tematykę wskazywać;  Analizujemy ilustracje ( Jeśli występują);  Wymieniamy propozycje.
Gry w sieci! Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
OPRAWA MUZYCZNA IMPREZ. ZESPÓŁ MUZYCZNY Gwarancją udanej imprezy firmowej, balu czy wesela jest przed wszystkim wspaniała muzyka. Ważne, aby zespół potrafił.
Projekt muzyczny. Jazz  Powstał na początku XX wieku.  Jego kolebką jest Nowy Orlean.  Jego największa popularność przypada na lata 1920 – 1960.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Historia popu Historia popu Wykonała:.
A Ty ile książek przeczytałeś w ubiegłym roku?
gry dla przyszłych programistów
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
UWALNIAMY KRÓLEWNĘ W UŁAMKOWIE
Prowadzący zajęcia Patrycja Haja - Stasiak
„MAMY MOCNE STRONY – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ”
Uczymy się właściwie korzystać z encyklopedii i słowników.
Bezpieczni w szkole i w drodze do niej
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zapis prezentacji:

Materiały pomocnicze dla nauczycieli Ucieczka z Oblivio Materiały pomocnicze dla nauczycieli Scenariusz gry

Tajemnicza kraina pełna jest zapomnianych muzyków i ich utworów Tajemnicza kraina pełna jest zapomnianych muzyków i ich utworów. Waszym zadaniem będzie pomóc im w ucieczce z Oblivio. Na Waszej drodze stoi sędzia Kripps. Przygotowane przez niego zabezpieczenia to zagadki, które musicie wspólnie rozwiązać.

Zasady gry Każdy z Was staje się jednym muzykiem, którego portret otrzymaliście na początku gry. Przed Wami seria zagadek, które musicie rozwiązać. Każda zagadka może zostać rozwiązana przez muzyków związanych z danym stylem. Na przejście całej gry macie 40 minut. W trakcie gry możecie korzystać z telefonów komórkowych.

Sędzia spogląda na Was bez sympatii swoimi czarnymi oczami Sędzia spogląda na Was bez sympatii swoimi czarnymi oczami. – Sprawdźmy, kto się tu właściwie znalazł – mówi od niechcenia

Zadanie wstępne TO ZADANIE WYKONUJĄ WSZYSCY! Ustalmy, kto jest kim – Kripps zarządza sprawdzenie listy obecności. Dołączcie do jednej z pięciu grup. Uwaga – każda z nich składa się z pięciu postaci! KLASYKA JAZZ ROCK POP MUZYKA POLSKA TO ZADANIE WYKONUJĄ WSZYSCY!

Zadanie wstępne – odpowiedź KLASYKA JAZZ ROCK POLSKA POP Fryderyk Szopen Louis Armstrong Freddie Mercury Zbigniew Wodecki Amy Winehouse Jan Sebastian Bach Ella Fitzgerald Jimi Hendrix Andrzej Zaucha Elvis Presley Antonio Vivaldi Miles Davis David Bowie Olga „Kora” Sipowicz Michael Jackson Wolfgang Amadeusz Mozart Billie Holiday Kurt Cobain Mieczysław Fogg John Lennon Franz Schubert Duke Ellington Frank Zappa Grzegorz Ciechowski Whitney Houston

– To chyba wszyscy – mówi – To chyba wszyscy – mówi. – Sprawdźmy, kto z Was jest najstarszy, a kto najmłodszy. Ustawcie się w rzędzie – nakazuje stanowczo sędzia.

Zadanie pierwsze – chronologia GRUPA ODPOWIEDZIALNA – KLASYKA Ustawcie się w linię. Na jej początku powinien się znaleźć muzyk urodzony najwcześniej, a na końcu – najpóźniej.

Zadanie pierwsze – chronologia KOLEJNOŚĆ WSKAŻE WAM ODPOWIEDZIALNA GRUPA.

Zadowolony sędzia odwraca się na chwilę Zadowolony sędzia odwraca się na chwilę. Macie czas, żeby rozkodować tajną wiadomość pozostawioną przez Eddiego. Szybko – trzeba stąd wiać!

Zadanie drugie – symbole GRUPA ODPOWIEDZIALNA – JAZZ Każdy z Was otrzymał tajemniczy symbol. Ułóżcie w grupach słowa, a grupa odpowiedzialna za wykonanie zadania – całe hasło

Zadanie drugie – symbole HASŁO SKŁADA SIĘ ZE SŁÓW: SERCE TYLKO POKAŻ IRYSY KEFIR Ten Eddie naprawdę jest szalony 

Tajna wiadomość odczytana na głos tworzy wyrwę w Oblivio Tajna wiadomość odczytana na głos tworzy wyrwę w Oblivio. Wszędzie słychać muzykę, i to chyba Waszą? Właściwa kolejność poprowadzi Was do wyjścia.

Zadanie trzecie – selektor muzyczny GRUPA ODPOWIEDZIALNA – POP Przed Wami test muzyczny. Odsłuchacie fragmenty 10 utworów. Musicie zgadnąć, do której kategorii należą.

Zadanie trzecie – selektor muzyczny GRUPA ODPOWIEDZIALNA – POP Odpowiedzi wskaże Wam odpowiedzialna grupa.

Przez wyrwę wlatuje do Was zdjęcie od Eddiego – niestety podarte Przez wyrwę wlatuje do Was zdjęcie od Eddiego – niestety podarte. To może być ważna wskazówka!

Zadanie czwarte – puzzle GRUPA ODPOWIEDZIALNA – ROCK Każdy z Was otrzymał fragment układanki. Bez oddawania kawałka zgadnijcie, co się na nim znajduje.

Zadanie czwarte – puzzle Odpowiedź: to fotos z planu zdjęciowego filmu Władcy przygód. Stąd do Oblivio - oto muzycy uwolnieni z Oblivio! 

Już wiecie, że na Ziemi czają się na Was łowcy głów Już wiecie, że na Ziemi czają się na Was łowcy głów. Musicie spróbować ich zmylić. Tylko jak to zrobić? Może zatańczymy?!

Zadanie piąte – kroki GRUPA ODPOWIEDZIALNA – MUZYKA POLSKA Wykonajcie całą klasą taniec zgodnie z następującym schematem. Grupa odpowiedzialna pomaga.

Taniec to tylko pół drogi z Oblivio Taniec to tylko pół drogi z Oblivio. Teraz trzeba naprawdę oderwać się od ziemi!

Zadanie piąte – samolot GRUPA ODPOWIEDZIALNA – WSZYSCY Czas wydostać się z Oblivio. Niczym bohaterowie filmu wznieście się w niebiosa! Każdy musi stworzyć latający samolot z papieru i dorzucić go do tablicy.

UDAŁO SIĘ. Jesteście na Ziemi, cali i bezpieczni UDAŁO SIĘ! Jesteście na Ziemi, cali i bezpieczni. Wasza muzyka wraca razem z Wami z mrocznej krainy zapomnienia – Oblivio.

Zadanie finałowe Czas na wielki koncert! Udało się! Przedostaliście się do naszej rzeczywistości. Znajdźcie na swoich telefonach utwory postaci, którymi graliście. Czas na wielki koncert! Zdjęcia artystów w materiałach dla ucznów: Wikipedia, Licencja Creative Commons Użyte fotosy: materiały prasowe, fot. Jarosław Sosiński i Krzysztof Globisz