GALA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT ,,MY POLACY- NIEPODLEGLI , PRZEDSIĘBIORCZY” Projekt napisany specjalnie na uroczystość 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Projekt realizowany z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej
Szymon Kwolek, klasa III b Konkurs na najciekawszą prezentację dotyczącą ekonomicznych osiągnięć Rzeczpospolitej w ubiegłym stuleciu III miejsce Szymon Kwolek, klasa III b *Wybór prezentacji poprzedziła ankieta przeprowadzona we wszystkich klasach w szkole, która zawierała najważniejsze inwestycje 100-lecia. Społeczność szkolna wybrała budowę portu w Gdyni jako według niej najważniejszą.
Konkurs na najciekawszą prezentację dotyczącą ekonomicznych osiągnięć Rzeczpospolitej w ubiegłym stuleciu II miejsce Kacper Bemben klasa I a
Gabriela Jaroch klasa 2s Konkurs na najciekawszą prezentację dotyczącą ekonomicznych osiągnięć Rzeczpospolitej w ubiegłym stuleciu I miejsce Gabriela Jaroch klasa 2s
Konkurs na chóralne odśpiewanie pieśni legionowej. Miejsce III Klasa I D „Dziś idę walczyć, Mamo” *przyznano 5 punktów w konkursie na Super Klasę
Konkurs na najlepszą interpretację poezji niepodległościowej. Miejsce III Maria Juszkaluk, klasa I E, wiersz Jonasza Kofty „W moim domu”
Zofia Szczepańska, Karolina Wiśniewska Konkurs na samodzielne napisanie fraszki na temat osiągnięć Polski w 100-leciu. Miejsce III „Na osiągnięcia” Katarzyna Decowska, Zofia Szczepańska, Karolina Wiśniewska klasa
Konkurs na przygotowanie najciekawszego projektu baneru przypominającego o 100-leciu I miejsce Aleksandra Florek, klasa II D *plakat został już umieszczony przy wejściu do szkoły
Konkurs na napisanie pracy na temat „Spełniam marzenia w Łańcucie, tu żyję, tu będę pracował… czyli moje miejsce na Ziemi w przyszłości. Czy biorę pod uwagę ,że założę tu swoją firmę lub będę prowadził dalej firmę mojego ojca? „ I miejsce Weronika Pasierb Klasa II D *praca uczennicy za jej zgodą będzie umieszczona na stronie internetowej szkoły podsumowującej projekt
Konkurs na chóralne odśpiewanie pieśni legionowej. Miejsce II Klasa II B „My Pierwsza Brygada” *przyznano 8 punktów w konkursie na Super Klasę
Konkurs na najciekawszą prezentację na temat największych społeczno-politycznych osiągnięć w XX-leciu międzywojennym Miejsce III Maria Dudek Agnieszka Dzień Kacper Mazurkiewicz Klasa III C
Konkurs na najciekawszą prezentację na temat największych społeczno-politycznych osiągnięć w XX-leciu międzywojennym Miejsce II Joanna Kuźniar Julia Dyrda Klasa I C
Miejsce I Dawid Chmiel Vanessa Skolik Paulina Kruk Klasa II E Konkurs na najciekawszą prezentację na temat największych osiągnięć społeczno-politycznych w XX-leciu międzywojennym. Miejsce I Dawid Chmiel Vanessa Skolik Paulina Kruk Klasa II E
Konkurs na samodzielne napisanie fraszki japońskiej haiku Haiku to niezwykły gatunek literacki wywodzący się z XVII-wiecznej Japonii. Wymaga od twórcy ogromnej dyscypliny wewnętrznej, gdyż posiada ścisłe ograniczenia formalne, minimum 17 wersów w na ogół trój wersowym zapisie. Stuletnia piękna Panna nie na wydaniu Jednak ją kocham III nagroda: 2c Weronika Skiba Potrzebny jest nam Do szczęśliwego życia Niepodległy kraj
Konkurs na samodzielne napisanie fraszki japońskiej haiku II miejsce: Hubert Węgrzyn RESTITUTA Już bez okowów Na swej ziemi, swym lądzie Polska żyje znów RADOŚĆ Biało-czerwona Niezwyciężona Polska Ojczyzna moja
Konkurs na samodzielne napisanie fraszki japońskiej haiku I miejsce: Wojciech Węgrzyn POWROTY Walka skończona Łzy drobne urojone Dom odzyskany ROZTOPY Kajdany cudze Serc żarem stopione Wolności słodycz
Konkurs na najlepszą interpretację poezji niepodległościowej. Miejsce II Aleksandra Słysz klasa, II D, wiersz Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego „Emigranci”
Adrian Markowski klasa I A Konkurs na samodzielne napisanie fraszki na temat osiągnięć Polski w 100-leciu. Miejsce II „Na jubilatkę” Adrian Markowski klasa I A
Konkurs na najlepszą interpretację poezji niepodległościowej. Miejsce I Katarzyna Wiśniowska, klasa I E, wiersz Edwarda Słońskiego „Ta, co nie zginęła”
Konkurs na samodzielne napisanie fraszki na temat osiągnięć Polski w 100-leciu. Miejsce I „O maluchu” Marcin Kruba , Jakub Bar klasa I C
Konkurs na chóralne odśpiewanie pieśni legionowej. Miejsce I Klasa I B „Piechota” * przyznano 12 punktów w konkursie na Super Klasę
Dziękujemy Wszystkim za udział w Gali. Zapraszamy Szanownych Gości oraz Państwa Profesorów do sali nr 35 na poczęstunek.