Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dr inż. Magdalena Jabłońska
Advertisements

Dr inż. Magdalena Jabłońska ZASADY FUNKCJONOWANIA
Anonimizacja danych adresowych pokrzywdzonego i świadka w procedurze wykroczeniowej w świetle ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. o ochronie i pomocy dla.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Informacja o działalności Biura Analiz Instytucjonalnych i Raportowania oraz audycie informacji instytucjonalnej na UJ Maria Próchnicka.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Dr inż. Barbara Niekraszewicz.
Wykład 2 Podstawowe pojęcia 1. Czym jest rachunkowość?  Definicja rachunkowości:  „Rachunkowość jest uniwersalnym i elastycznym systemem informacyjno.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2012/2013 Senat PG, r. Opracowała:
Priorytety w kadencji Materiały na spotkanie 5 kwietnia 2016 roku dr hab. prof. UW Robert Małecki.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
Omówienie „Sprawozdania UW z oceny własnej Monitorowanie, przegląd i podnoszenie zasobów do nauki oraz publikowanie informacji na temat kształcenia”
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Zarządzanie zespołem pracowników - wprowadzenie. Cele przedmiotu C1: Przekazanie studentom wiedzy o celach i strukturze procesu zarządzania personelem,
Finanse publiczne i prawo finansowe
OBOWIĄZKOWE PRAKTYKI ZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE.
Praktyka zawodowa Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM.TADEUSZA KOŚCIUSZKI
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Psychologiczne Kompetencje Menedżera
Podstawa prawna: Uchwała Nr 46_2015 Senatu UWr
Wykład 4. Dr Krzysztof Jonas
regulacje NATO i Unii Europejskiej
Programy nauczania.
Przejście zakładu pracy na innego pracodawcę
Wytrzymałość materiałów
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
MEDIACJA W POSTĘPOWANIU ADMINISTRACYJNYM Materiały pomocnicze Postępowanie administracyjne Stacjonarne Studia Administracji Beata Madej Zakład Postępowania.
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
Powtarzanie roku studiów
WYMIANA MIĘDZYUCZELNIANA MOSTUM
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
REFORMA EDUKACJI
Szczegółowe zasady organizacji oraz przeprowadzania egzaminów, zaliczeń, kolokwiów za pomocą komputera i/lub oprogramowania specjalistycznego Ewelina Marć.
Politechnika Opolska Początek
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Egzamin ósmoklasisty 2019.
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Projekt edukacyjny w gimnazjum
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Dr inż. Magdalena Jabłońska ZASADY FUNKCJONOWANIA
dr Ariel Przybyłowicz rok akademicki 2017/2018
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Elbląg, 22 czerwca 2017 r.
Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii
System Zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym
Dr inż. Magdalena Jabłońska
AGH: Sprawy pracownicze
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
CZYNNIK LUDZKI JAKO POTENCJALNE ŹRÓDŁO ZAGROŻEŃ W SYSTEMIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH OPRACOWAŁ: ppłk mgr inż. Janusz PARCZEWSKI, tel
Wytrzymałość materiałów
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
Specjalność wydawnicza
Prawo handlowe – ćwiczenia
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Olsztyn, 21 września 2017 r.
KRYMINALISTYKA ćwiczenia gr. 1
Egzamin ósmoklasisty Rok szkolny 2018/2019.
Aleksander Waszkielewicz Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
Polityka publikowania osiągnięć naukowych
Spotkanie z opiekunami modułów
PRAWO KONSTYTUCYJNE Ćwiczenia 1.
Wspomaganie pracy szkół
PRAKTYKI STUDENCKIE W ECOVIS SYSTEM REWIDENT
Zapis prezentacji:

Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Szkolenie z zakresu SZJK – podstawy i dokumentowanie dydaktyki Dr inż. Magdalena Jabłońska Dr inż. Lesław Gajda

SZJK obowiązuje od 2008 roku Dr inż. Magdalena Jabłońska

Wydziałowa Księga Jakości Kształcenia SYSTEM ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA KSIĘGA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA Egzemplarz nadzorowany Egzemplarz informacyjny Wydanie II Egzemplarz nr: 1 Niniejszą Księgę Jakości Kształcenia zatwierdzam: ............................ Dziekan Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Katowice – 1 listopada 2013r. Dr inż. Magdalena Jabłońska

Księga Jakości Kształcenia Wydziałowa Dr inż. Magdalena Jabłońska

Uczelniane to miedzy innymi Dokumenty SZJK na Wydziale / Uczelni https://www.polsl.pl/Wydzialy/RM/Strony/SZJK.aspx#Dokumenty_do_pobrania https://www.polsl.pl/Inne/SZJK/Strony/System%20Zapewnienia%20Jako%C5%9Bci%20Kszta%C5%82cenia1.aspx Wydziałowe I1-PU7 Instrukcja – Obowiązki prowadzących zajęcia I2-PU7 Instrukcja – Obowiązki prowadzących zajęcia w ramach modułów P-RM-1 Proces dyplomowania – projekt inżynierski P-RM-2 Proces dyplomowania – Praca magisterska Uczelniane to miedzy innymi PU3 Audyty wewnętrzne PU6 Etyka studentów, doktorantów i prowadzących zajęcia dydaktyczne PU7 Obowiązki prowadzących zajęcia dydaktyczne PU8 Hospitacje Dr inż. Magdalena Jabłońska

Wizytacja PKA 22 - 24 kwietnia 2015 2019-01-162019-01-16

Wybrane działania i dokumenty jakie funkcjonują w ramach nowej instrukcji wydziałowej I2 do procedury PU7 Obowiązki prowadzących zajęcia dydaktyczne

2019-01-16

2019-01-16

2019-01-16

2019-01-162019-01-16

Przykład 2019-01-162019-01-16

2019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-162019-01-16

2019-01-162019-01-16

PODSUMOWANIE Dokumenty wymagane Karta modułu KM Z3-PU7 Zbiorcze oświadczenie studentów o zapoznaniu się z kartą modułu, treściami i efektami kształcenia Z1-I2-PU7 Katalog zajęć z efektami kształcenia Z2-I2-PU7 (opracowuje i przechowuje osoba odpowiedzialna za daną formę zajęć (poza wykładem) w danym semestrze ) Karta zaliczenia formy zajęć z modułu Z3-I2-PU7 Protokół z egzaminu ustnego Z4-I2-PU7 (jest dokumentem obowiązkowym jeśli wykład jest zaliczany w formie ustnej – egzamin lub zaliczenie) Dokumenty pomocnicze Macierz modułu Wykaz prowadzących zajęcia w ramach modułu Lista pytań/zagadnień na egzamin/zaliczenie Lista zaliczonych efektów kształcenia w ramach modułu 2019-01-16

PU8 HOSPITACJE Hospitacja – wizytowanie zajęć dydaktycznych przez osoby upoważnione przez kierownika jednostki organizacyjnej, w celu zapoznania się z metodami pracy dydaktycznej stosowanymi przez hospitowanego nauczyciela akademickiego. Hospitacja planowa – zapowiedziane i ujęte w planie wizytowanie zajęć dydaktycznych. W procesie dydaktycznym hospitacja planowa pełni funkcję doradczą i kontrolną. Hospitacja pozaplanowa (w trybie interwencyjnym) – nieujęta w planie, niezapowiedziana kontrola sposobu prowadzenia zajęć dydaktycznych. Jej przeprowadzenie wynika z chwilowej sytuacji i jest próbą doraźnego rozwiązania problemu wynikającego ze sposobu prowadzenia zajęć dydaktycznych. W procesie dydaktycznym hospitacja pozaplanowa pełni funkcję rozpoznawczo – diagnostyczną i profilaktyczną. 2019-01-162019-01-16

HOSPITACJE Nauczyciel akademicki powinien być planowo hospitowany raz w okresie objętym oceną okresową. Doktorant powinien być hospitowany co najmniej raz w roku akademickim. 2019-01-162019-01-16

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ