Planowanie Twojego biznesu Forever

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obudź jutro – galeria sztuki alternatywnej Unia Europejska Instytucja Pośrednicząca Ministerstwo.
Advertisements

Program Rozwoju Młodych Talentów (PRMT)
Warsztaty psychologiczne
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Indywidualne Plany Działania
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych między lekarzem a pacjentem
Jak się robi plan marketingowy?
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Planowanie działań.
Jak być własnym szefem?.
JAK OSIĄGAĆ CELE? „Żaden wiatr nie jest dobry dla statku, który nie wie, gdzie chce dopłynąć” Seneka.
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Planowanie Hierarchia planów Irena Dzierzgowska Październik 2003.
15 kwietnia 2011 r. Alicja Kuźniar, Biuro Projektów Transferu Wiedzy
Promocja kształcenia ustawicznego w województwie lubuskim.
Indywidualny plan działania
Ustalanie Celów Zobacz Siebie Za Udany! 1.Potwierdzają to codziennie! (Niezależnie od tego, co można przeczytać na tablicy wyników) 2.Utworzyć kilka.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
Projekt systemowy Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zespół projektowy Bliżyn, 19 grudnia 2008 r.
Planowanie czasu nauki, cele Spotkanie 2
Planowanie i zarządzanie czasem nauki Zajęcia 2
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
Wspomaganie pracy szkół i przedszkoli.  Doskonalenie nauczycieli jest kluczem do rozwoju szkół i podnoszenia jakości kształcenia.  Jednym z najważniejszych.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
Jak dochodzi do zmiany? Refleksja Samoświadomość Decyzja Robię coś albo nie robię Działania, działania, działania.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
SYSTEM FINANSOWY COLWAY
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Podstawy zarządzania projektami Karta projektu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
Jak skutecznie pracować w biznesie Forever?
Jak pracować aby kwalifikować się do programów Forever.
Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins. Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Promocja listopadowa 2015 Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
Praca w zespole.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Zostań Wolontariuszem SZLACHETNEJ PACZKI!. Organizatorem projektu SZLACHETNA PACZKA jest.
Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA.
ROBICIE PROJEKT!!! A ja Wam pomogę. Kiedy Wasza mama musi przygotować kolację, czy przejęcie, albo upiec ciasto też realizuje projekt. PROJEKT, A CO TO.
Buduj swój biznes odpowiedzialnie i ZUCHWALE!. Czym jest dla Ciebie ZUCHWAŁOŚĆ?
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Projekt Promocja zdrowia pracowników szkoły Realizacja w latach
Zostań Wolontariuszem SZLACHETNEJ PACZKI!
Obserwacja wybranych uczniów
Indywidualne Plany Działania
Akademia Sukcesu Zajęcia 3
Raport po ocenie 360° - fragment
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Opracowała: Ewa Wierzba Gimnazjum im
SZACUNEK+ZUFANIE.  Dobro ucznia jest dla nas najważniejsze, a tutoring pozwala na budowanie szczególnej więzi z uczniem.  Szukamy narzędzi, metod.
Budowa planu strategicznego – formułowanie celów.
Zapis prezentacji:

Planowanie Twojego biznesu Forever

Proces planowania 1. Diagnoza obecnej sytuacji – szczera. 2. Cele – realne, mierzalne, motywujące i określone w czasie. 3. Metody – sprawdzone i skuteczne. 4. Ocena i kontrola postępów oraz odchyleń od zamierzonego kierunku.

Wyznaczanie celu Dlaczego większość ludzi nie wyznacza celów? Nie wiedzą że są ważne. Nie umieją wyznaczać celów. Nie wyznaczają celów ponieważ boją się porażki, że nie uda im się tego osiągnąć. Ludzie którzy nie mają własnych celów, zawsze realizują cele innych ludzi !!! Jeśli nie planujesz i nie masz planu to planujesz porażkę !!!

Wyznaczanie celu Cel powinien być: Mierzalny Osiągalny (ambitny ale realny) Motywujący (inspirujący) Określony w czasie Wyznaczone cele główne rozwijamy następnie na cele biznesowe, a te na aktywności.

Wyznaczanie celu Ludzie sukcesu mają wyznaczony cel, zapisany na papierze, widzą go oczyma wyobraźni, znają termin w którym go osiągną i robią wszystko aby go osiągnąć. Ludzie ponoszący porażki mają tylko marzenia z których nie robią celów albo redukują swoje cele do poziomu swoich możliwości finansowych.

Planowanie 80% ludzi Na początku mają wielkie cele ale małe możliwości. CELE Możliwości

Planowanie 80% ludzi Następnie redukują swoje cale i marzenia do poziomu swoich możliwości. CELE Możliwości

Planowanie ludzi sukcesu Zwiększają swoje możliwości i zasoby aby móc zrealizować cele. CELE Możliwości

Konkrety - potrzeby Do rozwinięcia naszych celów biznesowych i aktywności potrzebujemy: Określony czas na pracę z FLP Listę kontaktów Kalendarz Telefon Miejsca spotkań Na rozmowy biznesowe Na prezentacje produktowe

Konkrety - narzędzia Rozmowy biznesowe 1 na 1 lub w gronie rodziny. Ważny jest dobór miejsca. Spotkania produktowe większe – np. Warsztaty Zdrowia i Urody, lub spotkania ze specjalistą, kosmetyczka, dietetyk lub doradca zdrowia i Urody czyli TY. Spotkania produktowe mniejsze – kameralne 1 na 1 lub w gronie rodzinnym, Szansa na Biznes, Rozmowy telefoniczne, Warsztaty biznesowe,

Twoje cele i Twój plan Jeżeli twoim celem jest zarabianie 8.000 zł/m-c, to trzeba to przełożyć na cele biznesowe a te na aktywności, które będziesz realizować. Dochód 8000 zł/m-c odpowiada poziomowi managera w Planie Marketingowym Forever. Zatem celem jest pozycja managera i rozwijamy ją na cele etapowe – krótkoterminowe. Pierwszym celem biznesowym etapowym jest pozycja supervisora i ją zaplanujemy szczegółowo.

Przykład – planowanie awansu na Supervisora CEL – pozycja Supervisor Mierzalny – 25cc łącznie w dwa miesiące Osiągalny – zrewiduj swoje zasoby i potencjał. Zadzwoń do wszystkich osób wprowadzonych przez Ciebie, umów się na rozmowę i zbadaj ich cele oraz zaplanuj ich aktywności w miesiącach awansu. Ustal jak będzie wyglądała Wasza współpraca. Określ co Ty możesz zrobić osobiście i zaplanuj to.

Przykład – planowanie awansu na Supervisora cd. CEL – pozycja Supervisor Motywujący – przemyśl i pokarz konkretne korzyści, które możesz przekazać osobom współpracującym w realizacji celu (awanse), Inspiruj a nie naciskaj, Motywuj a nie gaś, Skupiaj się na pracy i awansach ludzi biorących udział w projekcie, Określony w czasie – 2 miesiące

Przykład – planowanie awansu na Supervisora cd. 1 miesiąc marzec 2014 Ja Renata 2cc 2cc Razem 10cc Natalia Jola Łukasz 2cc 2cc 2cc Ustalone po rozmowach indywidualnych.

Przykład – planowanie awansu na Supervisora cd. 2 miesiąc kwiecień 2014 Ja Renata Janek Bogusia 2cc 2cc 2cc 1cc Natalia Jola Łukasz 2cc 2cc 2cc Marzec 10cc Kwiecień 19cc Razem 29cc Andrzej Kasia Krzysztof 2cc 2cc 2cc Plan został wykonany + 4cc.

Przykład – planowanie awansu na Supervisora cd. CEL – pozycja Supervisor Planujemy zawsze trochę więcej cc niż minimum (25cc), żeby mieć zapas i ewentualnie zweryfikować w czasie realizacji. Plan realizujesz jeśli wcześniej ustalisz zasady pracy i będziesz je konsekwentnie wdrażał w życie. Osoby biorące udział w „projekcie” potrzebują konkretnego pozytywnego wsparcia i kontaktu tel. lub e-mailowego 1/dzień a 1/tyg. spotkanie osobiste.

Przykład – planowanie awansu na Asystent Manager. miesiące awansu czerwiec i lipiec 2014 Alicja Grzegorz 2cc 2cc Bogusia Renata Ja 8cc 6cc 2cc Natalia Jola Łukasz 25cc Supervisor 25cc Supervisor 25cc Supervisor Plan został wykonany 95cc.

Przykład – planowanie awansu na pozycję Manager. miesiące awansu wrzesień i październik 2014 Alicja Grzegorz 4cc 4cc 2cc Bogusia Renata Ja 5cc 7cc 2cc Jesteś Managerem i zrobiłeś Program Samochodowy!!! Natalia Jola Łukasz 75cc As. Manag. 21cc Supervisor 35cc Supervisor Plan został wykonany 155cc.

Podsumowanie Wszyscy dysponujemy takim samym czasem, czyli 24h/dobę ale nie wszyscy korzystamy z niego tak samo dobrze. Planuj cały tydzień a każdy dzień szczegółowo w przeddzień wieczorem. Zaplanuj teraz swój przyszły tydzień biorąc pod uwagę nasze podpowiedzi. Strata czasu Plan Nie Strata czasu Plan Tak

Podsumowanie Koncentruj się na najważniejszych aktywnościach: Codzienne zdobywanie nowych kontaktów, Sponsorowanie nowych partnerów biznesowych poprzez codzienne rozmowy biznesowe z kandydatami, Codzienne dzielenie się doświadczeniem z używania produktów i produktami, Codzienne branie rekomendacji do nowych osób, Uczenie nowych partnerów powyższych działań aby i oni samodzielnie rozwijali swój biznes.