dyskursywny OBRAZ DEBATY o PARAMETRYZACJI W Forum akademickim JUSTYNA SPYCHALSKA-STASIAK UNIWERSYTET KAZIMIERZA WIELKIEGO W BYDGOSZCZY PRACOWNIA METODOLOGII BADAŃ PEDAGOGICZNYCH
WŁADZA RZĄDZENIA POPULACJĄ URZĄDZANIE WŁADZA RZĄDZENIA POPULACJĄ ROZUM URZĄDZAJĄCY
OBSZARY POSZUKIWAŃ WIEDZA O PARAMETRZYACJI W FA DYSKURSYWNY OBRAZ DEBATY O PARAMETRYZACJI W FA FORMACJA WIEDZY: POWIERZCHNIE WYŁANIANIA SIĘ DYSKURSU SCHEMATY RÓŻNICUJĄCE INSTANCJE ODGRANICZAJĄCE STATUS I TREŚĆ KONCEPCJE PARAMETRYZACJI DYSKURSYWNY OBRAZ DEBATY DYSKURSYWNIE WYPROFILOWANA INTERPRETACJA PARAMETRYZACJI, WYGŁOSZONA W POSTACI SĄDÓW O: PARAMETYZACJI DOŚWIADCZAJĄCYCH JEJ OSOBACH - JEJ KONSEKWENCJACH
ARTYKUŁY POPULARNO-NAUKOWE PROBLEMY BADAWCZE: KTO ZABIERA GŁOS NA TEMAT PARAMETRYZACJI W FA? JAKI JEST DYSKURSYWNY OBRAZ DEBATY O PARAMETRYZACJI W FA? ARTYKUŁY POPULARNO-NAUKOWE KRYTERIA DOBORU: CZASOWE (2011- 2014) PROBLEMOWE
KTO WYPOWIADA SIĘ NA TEMAT PARAMETRYZACJI W FA? PŁEĆ TYTUŁ NAUKOWY OBSZAR WIEDZY STATUS JEDNOSTKI NAUKOWEJ M – SAMODZIELNY PRACOWNIK NAUKOWY K – DR, DR INŻ MĘŻCZYŹNI KOBIET NAUKI ŚCISŁE NAUKI SPOŁECZNE NAUKI TECHNICZNE NAUKI HUMANISTYCZNE I PRZYRODNICZE ZŁOTY MEDAL SREBRNY MEDAL BRĄZOWY MEDAL „POZA PUDŁEM”
FORMACJA WIEDZY O PARAMETRYZACJI W FA
POWIERZCHNIE WYŁANIA SIĘ DYSKURSU O PARAMETRYZACJI W FA FAZY ROZWAŻAŃ O PARAMETRYZACJI W FA: KULTURA OPARTA NA ZAUFANIU REFOMA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE ŚRODOWISKOWE I MEDIALNE WIZJE NAUKI OŚ MENTALNEGO I KULTUROWEGO ZAKORZENIENIA DYSKURSU W FA TEMATYCZNE ROZPROSZENIE CZASOPISMA NAUKOWE I CYTOWANIA TEORETYCZNO-METODOLOGICZNE PODSTAWY NAUKOMETRII OCENA PARAMETRYCZNA JEDNOSTEK NAUKOWYCH W PRAKTYCE TEMATYCZNA KONSOLIDACJA KULTURA AUDYTU
SCHEMATY RÓŻNICUJĄCE CEL WYPOWIEDZI RODZAJ KRYTYKI ZAŁOŻENIA, SPOSOBY PRZEPROWADZANIA I EFEKTY PARAMETRYZACJI ZABRANIE GŁOSU W SPRAWIE, MANIFESTACJA STANOWISKA CEL WYPOWIEDZI RODZAJ KRYTYKI KRYTYKA JAKO IDEAŁ KRYTYKA JAKO STRATEGIA KOMUNIKACJI
INSTANCJE ODGRANICZAJĄCE STATUS I TREŚĆ DYSKURSU UOGÓLNIENIA DOŚWIADCZEŃ Z PARAMETRYZACJĄ FAZA REPRESJI FAZA HYBRYDYZACJI FAZA ADAPTACJI INTENSYWNA KRYTYKA PRZEBIEGU PARAMETRYZACJI UKIERUNKOWANIE NA PRZESZŁOŚĆ LĘK I BRAK ZAUFANIA ŚRODOWISKOWE STRATEGIE OPORU „JAKA POWINNA BYĆ PARAMETRYZACJA” KRYTYKA + „ZIMNA” WIEDZA O NAUKOMETRYCZNYCH PODSTAWACH PARAMETRYZACJI KULTURA AUDYTU JAKO EMPIRYCZNIE POTWIERDZONY FAKT DOSKONALENIE PARAMETRYZACJI (KRYTYKA JAKO IDEAŁ) KRYTYCZNE UZNANIE ZJAWISKA, POGODZENIE SIĘ Z NIM
KONCEPCJE PARAMETRYZACJI W FORUM AKADEMICKIM PARAMETRYZACJA JAKO SPÓR: FAZA TEMATYCZNEGO ROZPROSZENIA CEL WYPOWIEDZI: MANIFESTACJA STANOWISKA KRYTYKA JAKO STRATEGIA KOMUNIKACJA FAZA REPRESJI PARAMETRYZACJA JAKO NARZĘDZIE BADANIA I KONTROLI: FAZA TEMATYCZNEJ KONSOLIDACJI CEL WYPOWIEDZI: TEORETYCZNO-METODOLOGICZNE ZAŁOŻENIA PARAMETRYZACJI KRYTYKA JAKO IDEAŁ FAZA HYBRYDYZACJI
Dziękuję za uwagę ;-)