BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Wsparcie dla organizacji pozarządowych w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie PO KL (Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora) Ministerstwo Pracy.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Struktura organizacyjna STERENERGO PROJKET Sp. z.o.o.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Profesjonalizacja branży eventowej
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
opis projektu jednym zdaniem
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Technik Organizacji Reklamy
Plan rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju Kształcenia WSHE.
MODUŁ G ZARZĄDZANIE FINANSAMI PRZEDSIĘBIORSTWA
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Ekonomia menedżerska Katedra Ekonomii.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
BRANŻOWA INFORMACJA ZAWODOWA (konspekt webinarium)
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
TECHNIK HANDLOWIEC.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Zintegrowane systemy informatyczne
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
MÓJ ZAWÓD.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Prezentacja biznesplanu
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK   BOK 9-10/2017 (20) Biuletyn Obsługi Klienta BUDŻETOWANIE czas zacząć… Pozwólmy na systematyczne audytowanie naszych działań…  

Spis treści Biuletyn Obsługi Klienta CX - BOK 3. Tytułem wstępu…     Biuletyn Obsługi Klienta CX - BOK   Głównym graczem rynkowym staje się coraz częściej klient. Powoduje to zmiany w sposobie działania wielu firm i upowszechnianie narzędzi służących podnoszeniu jakości współpracy z nabywcami i użytkownikami produktów i usług. CX-BOK to miesięcznik branżowy środowiska zajmującego się profesjonalnie zagadnieniami związanymi ze sprzedażą, obsługą, wsparciem, serwisem oraz rozpatrywaniem reklamacji i skarg klientów. W biuletynie naszym poruszane są następujące zagadnienia: Określanie znaczenia obsługi klienta w strategiach firm Tworzenie efektywnych modeli biznesu z uwzględnianiem roli klienta Przygotowanie do sprzedaży i przedsprzedaż Sposoby docierania do klienta Badania jakości świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych Techniki negocjacyjne i sprzedażowe w obsłudze klienta Relacyjność i utrzymywanie kontaktów z nabywcami i użytkownikami Efektywność wykorzystywania narzędzi obsługi i narzędzi wsparcia obsługi Narzędzia i sposoby przyspieszania edukacji zawodowej Twarze rynku Customer Experience w kraju i na Świecie Ciekawe opisy strategii i modeli biznesowych na świecie Benchmarki na rynku CX i CEM Nowości w dziedzinie oceny personelu pracowniczego i menedżerskiego w branży CX Aktualności ze świata obsługi klienta Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Spis treści 3. Tytułem wstępu…  

CX-BOK Wstęp W Kontakt do redakcji Zespół redakcyjny Zespół autorów     Wstęp CX-BOK Biuletyn Obsługi Klienta   CX-BOK to miesięcznik branżowy środowiska zajmującego się profesjonalnie zagadnieniami związanymi ze sprzedażą, obsługą, wsparciem, serwisem oraz rozpatrywaniem reklamacji i skarg klientów. Kontakt do redakcji CX-BOK@customercare.com.pl tel.: 780 106 820 www.customercare.com.pl Zespół redakcyjny Sylwester Kućmierowski Robert Waker Natalia Sokal Zespół autorów Piotr Merkel Klaudia Tolman Jakub Trochim Nakład - 2440 egz. reklama@customercare.com.pl Sekretariat Wydawnictw tel.: +48 780 10 68 20 Dział Komunikacji Marketingowej Tel. + 48 793 34 44 88 W