„MŁODZI KONSTRUKTORZY” „MAŁY INŻYNIER”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Advertisements

D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Projekt systemowy nr POKL /09 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Czyli robotyka dla każdego
narzędzie w językowych pracach projektowych
ROBOTYKA.
Miejskie Przedszkole nr 34 im. Jasia i Małgosi w Katowicach
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
Lego Mindstorm NXT Grzegorz Cyganiuk.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
KLOCKOMANIA.
Europejskie Standardy Kształcenia (ESK) w Polsce
KLASA TWÓRCZA MŁODZI ODKRYWCY.
I ty możesz tworzyć roboty!
Praca z uczniem zdolnym – czyli Młodzieżowy Klub Techniki w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim. Autor: Jarosław Pieczkowski.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Lekcja1 Scratch Lekcja 1. Język Scratch.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Lekcje z komputerem, 2006.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia.
Porozumienie bez Przemocy w Przedszkolu.
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42) Szkoła Podstawowa nr 36 im. Zenona Wasilewskiego.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
STRATEGIA OŚWIATY, A POTRZEBY BIZNESU – DOBRE PRAKTYKI.
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Autor : Beata Goleń – Świgoń Szkoła Podstawowa nr 10 w Piasku.
Innowacja pedagogiczna „Programowanie w klasach szkoły podstawowej” klasa I i IV Szkoła Podstawowa im. Św. Eugeniusza de Mazenoda w Jeziorku.
Programowanie dla każdego
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
INSPIRACJE UCZNIA W WIRTUALNYM ŚWIECIE
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Wybór tytułów książek do biblioteki szkolnej przez głosowanie.
w Gminnej Bibliotece Publicznej w Pruszczu
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
MAŁYMI KROKAMI OSIĄGAMY WIELE
WARSZTATY PROGRAMOWANIA dla DZIECI I MŁODZIEŻY
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Sprawozdanie z „Pilotażowego wdrożenia programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne” w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie.
ROBOTYKA - NAUKA PROGRAMOWANIA KODOWANIE PRZEZ RYSOWANIE
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Projekt Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Europejski Fundusz Społeczny
Zrozumieć, przeanalizować i rozwiązać
Programowanie I Bronisława Niespor.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Innowacja pedagogiczna „Mistrzowie Kodowania” w ramach pilotażowego wdrożenia programowania w edukacji formalnej Szkoła Podstawowa nr 8 w Skoczowie.
czyli wstęp do programowania
Szkoła z mocą zmieniania świata!
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
Zapraszamy Chętnych*) na robotykę *) Ilość miejsc – ograniczona!
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

„MŁODZI KONSTRUKTORZY” „MAŁY INŻYNIER” Zajęcia innowacyjne dla uczniów klas IV – VI oraz I-III w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pokrzywnicy nr innowacji: WOPRE.ZS.90.16, WOPRE.ZS.66.16

Budujemy i ożywiamy roboty Największą siłą tego pomysłu są oryginalne konstrukcje z klocków Lego, które pozwalają dzieciom zgłębić konkretny problem techniczny i sprawdzić działanie mechanizmu Uczniowie konstruują modele o cechach robotów, z wykorzystaniem elementów aktywnych, a następnie uczą się programować ich działanie Zestawy LEGO WEDO i MINDSTORMS EV3 oraz zestaw DASH&DOT oferują wiele różnych możliwości, wariantów projektowych

Roboty LEGO WE DO niesamowite mechanizmy dzikie zwierzęta gry interakcyjne maszyny

Zajęcia z robotyki budowanie i programowanie robotów z wykorzystaniem oryginalnych zestawów klocków Lego Education WeDo, DASH&DOT oraz LEGO MINDSTORMS EV3; lekcje programowania w programie Scratch; dokumentowanie w multimedialnej formie prac tematycznych zainspirowanych i korespondujących z treściami omawianymi na zajęciach; tworzenie własnych autorskich plików filmowych, zdjęć z użyciem klocków i figurek lego oraz twórczym działaniem robota, ich publikowanie; Praca w grupach dwuosobowych.

Cele innowacji Uczeń: doskonali umiejętność logicznego myślenia od najmłodszych lat szkolnych; zna podstawy programowania z wykorzystaniem języka obrazkowego; potrafi zbudować robota z klocków LEGO WeDo oraz Z LEGO Mindstorms EV3, programuje roboty Dash&Dot potrafi napisać program w środowisku Scratch lub EV3 sterujący skonstruowanym z klocków LEGO robotem tak, aby wykonywał zadane czynności; jest przygotowany do algorytmicznego rozwiązywania problemów;