przejazdów kolejowo-drogowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Advertisements

Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
FOTORADARY POWIAT BOLESŁAWIECKI
Baza kart rozrządowych i wynikowych
ZNAKI DROGOWE.
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
KARTA ROWEROWA KL.IV ZNAKI DROGOWE STOP dalej.
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Znaki Drogowe Test.
Analiza stanu bezpieczeństwa na terenie zarządzanym przez PKP PLK S. A
Działania w zakresie poprawy brd na sieci dróg powiatowych Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Strzyżów, 6.III.2012 r.Krzysztof Piękoś
Zasady przejazdu przez tory kolejowe i tramwajowe
Jak moje miasto jeździ z głową !
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W BOCHNI
Autorka: Sylwia Palonek
SZKOLNY ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
Znaki Ostrzegawcze.
CZY ZNASZ ZNAKI DROGOWE ?
Dariusz Mrowiński SKRZYŻOWANIA DRÓG Bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Program „IV” DZIECI I RUCH DROGOWY.
KARTA MOTOROWEROWA ZNAKI DROGOWE STOP.
Poznajemy znaki drogowe – wirtualna lekcja wychowania komunikacyjnego
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Nadrzędnym celem jest kształtowanie zachowań i utrwalanie postaw społecznie pożądanych, podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania.
EUROPEJSKI NUMER ALARMOWY
Bezpieczne zachowanie na ulicy
Prezentacja przeznaczona dla uczniów klas I-III SP.
Bezpieczeństwo w komunikacji powszechnej i transporcie (ćwiczenia)
„Mali konstruktorzy i poligloci”
Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
PRZECHODZENIE PRZEZ JEZDNIĘ.
Niebezpieczny zakręt w prawo.
Zakaz ruchu w obu kierunkach.
Weryfikacja obszarów zabudowanych ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY Komisja Infrastruktury, Organizacji i Nadzoru Ruchu Drogowego Runowo Krajeńskie.
Znaki ostrzegawcze.
TEMAT: Zasady ruchu drogowego. Znaki drogowe.
BEZPIECZNA DROGA DZIAŁANIAREALIZOWANEW PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 15 W RADOMIU W ROKU 2015.
Bezpieczne wakacje autokarem mł. insp. Jacek Zalewski Dyrektor Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.
Gmina Malanów Obszar-107,17 km2 Mieszkańcy-6545 Sołectwa-17 Gmina wiejska Jednostka Policji Zespół Prewencji w Malanowie KPP Turek.
Środki transportu kolejowego i drogowego
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Regionalne warsztaty TAF TSI
BEZPIECZEŃSTWO PASAŻERÓW W TRANSPORCIE ZBIOROWYM
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Znaki drogowe to ważna rzecz Jeśli ich nie umiesz to uciekaj precz !
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 2016 rok.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Bydgoszcz,
Poznajemy znaki drogowe – wirtualna lekcja wychowania komunikacyjnego
Kampania społeczna Bezpieczny przejazd „Szlaban na ryzyko”
ZASADY PIERWSZEŃSTWA PRZEJAZDU NA SZKRYŻOWANIACH
BEZPIECZNI NA DRODZE Zachowujemy się zgodnie z przepisami Prawa
Poznań
Porównanie czasów przejazdów samochodu i pociągu na czterech liniach kolejowych, na których 10 czerwca 2018 roku będą uruchamiane połączenia w systemie.
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM – KIK 76
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 12 miesięcy 2018 roku Warszawa, luty 2019 r.
WEBQUEST Zasady ruchu drogowego
Zapis prezentacji:

przejazdów kolejowo-drogowych Projekt znakowania przejazdów kolejowo-drogowych Indywidualnymi Numerami Identyfikacyjnymi (INI) #ŻółtaNaklejkaPLK Warszawa, 17 października 2017 r.

Podział przejazdów na kategorie Przejazd kat. A obsługiwany przez dróżnika przejazdowego zabezpieczenie przejazdu rogatkami oznakowany znakiem A-9 przejazd kolejowo-drogowy z zaporami

Podział przejazdów na kategorie Przejazd kat. B zabezpieczenie przejazdu półrogatkami oraz samoczynną sygnalizacją przejazdową oznakowany znakiem A-9 przejazd kolejowo-drogowy z zaporami

Podział przejazdów na kategorie Przejazd kat. C zabezpieczenie przejazdu samoczynną sygnalizacją przejazdową oraz krzyżem św. Andrzeja oznakowany znakiem A-10 przejazd kolejowo-drogowy bez zapór

Podział przejazdów na kategorie Przejazd kat. D zabezpieczenie przejazdu krzyżem św. Andrzeja i znakiem STOP oznakowany znakiem A-10 przejazd kolejowo-drogowy bez zapór

Podział przejazdów na kategorie Przejście kat. E zabezpieczenie przejścia krzyżem św. Andrzeja przejścia kat. E mogą być zabezpieczone jak przejazdy kat. A, B lub C – zamiast labiryntów (sposób zabezpieczenia przejść zależy od warunków lokalnych i ustaleń komisji przejazdowej)

Po co ten projekt #ŻółtaNaklejkaPLK został wdrożony? Bezpieczeństwo dla PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest sprawą priorytetową! Zarządzamy prawie 14 000 skrzyżowań w poziomie szyn. CEL PROJEKTU #ŻółtaNaklejkaPLK: zmniejszenie liczby wypadków i kolizji precyzyjna lokalizacja przejazdów i przejść w razie wypadku lub awarii skrócenie czasu reakcji w razie wypadku lub awarii szybkie działanie zapobiegające zdarzeniom

Jak osiągnąć cel poprzez #ŻółtaNaklejkaPLK nadanie wszystkim skrzyżowaniom w poziomie szyn Indywidualnych Numerów Identyfikacyjnych (INI) oznakowanie naklejkami zawierającymi INI wszystkich przejazdów kolejowo-drogowych oraz przejść w poziomie szyn na liniach zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ułatwienie zlokalizowania danego przejazdu w razie wypadku lub awarii na przejeździe udostępnienie bazy danych (numerów) OPERATOROM NUMERU ALARMOWEGO 112 udostępnienie bezpośredniego kanału komunikacji pomiędzy Operatorami Numeru Alarmowego a pracownikami kierującymi ruchem kolejowym Łącznie na przejazdach i przejściach w poziomie szyn pojawi się ponad 28 000 naklejek

Sposób znakowania przejazdów kolejowo-drogowych Indywidualny Numer Identyfikacyjny nr do dyspozytury zakładowej Odblaskowa naklejka w kolorze żółtym

Znakowanie przejazdów i przejść w poziomie szyn wyposażonych w rogatki 20 cm 5 cm Naklejka będzie umieszczona na obudowie od strony szyn

Wizualizacja znakowania na przejazdach kat. A i B Przejazd kat. B Przejazd kat. A

Znakowanie przejazdów i przejść w poziomie szyn niewyposażonych w rogatki 40 cm 11 cm Naklejka będzie umieszczona na odwrocie krzyża Św. Andrzeja

Wizualizacja znakowania na przejazdach kat. C i D Przejazd kat. D Przejazd kat. C

Wizualizacja znakowania na przejściach kat. E Przejście kat. E

3-5 minut Samochód zostaje unieruchomiony na przejeździe 2. Kierowca dzwoni na nr 112, zgłasza zagrożenie i podaje nr skrzyżowania 3. Operator nr 112 dzwoni do Ekspozytury PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. 4. Ekspozytura wydaje polecenie wstrzymania ruchu pociągów (ew. za pomocą RADIO STOP) 5. Wstrzymany zostaje ruch pociągów na szlaku/stacji PLK STOP Zakładany czas reakcji 3-5 minut

Warszawa, 17 października 2017 r.

#ŻółtaNaklejkaPLK #SzlabanNaRyzyko www.bezpieczny-przejazd.pl Projekt POIiŚ 5.2-14 Kampania społeczna „Bezpieczny przejazd” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.