Prezentacja Systemu do dokumentowania Komenda Stołeczna Policji Wydział Ruchu Drogowego Sekcja Obsługi Zdarzeń Drogowych Warszawa, dnia 5 lutego 2015 r. Prezentacja Systemu do dokumentowania i rekonstrukcji zdarzeń drogowych eSURV
STAN BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE WARSZAWY W OKRESIE STYCZEŃ – GRUDZIEŃ 2014 R. +1382
-48 STAN BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE WARSZAWY W OKRESIE STYCZEŃ – GRUDZIEŃ 2014 R. -48 -39
-12 STAN BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE WARSZAWY W OKRESIE STYCZEŃ – GRUDZIEŃ 2014 R. -12
Wygląd instrumentu pomiarowego z wewnętrznym oprogramowaniem eSURV wraz z walizką transportową 1- instrument pomiarowy 2- dodatkowy akumulator 3- zasilacz z przewodem 4- przewód USB 5- uchwyt do parasola 6- zestaw czyszczący 7- pokrowiec na instrument 8- desiccant
Dodatkowy osprzęt Statyw drewniany Podstawka pod statyw Duże lustro z tarczą celowniczą Tyczka pomiarowa
Przenośne laptopy z oprogramowaniem Plan Stanowiska komputerowe do stacjonarnej obróbki szkiców miejsca zdarzenia
Modelowy proces tworzenia szkiców KOMPUTER Z OPROGRAMOWANIEM PLAN / PHOTORECT INSTRUMENT POMIAROWY PLAN MIEJSCA ZDARZENIA Skala 1:200 Opracowanie wyników pomiaru PLAN MIEJSCA ZDARZENIA w skali Zarejestrowane punkty w postaci (X, Y, Z) wraz z opisami
Celem prezentacji jest krótkie omówienie i przedstawienie możliwości graficznych Systemu do dokumentowania i rekonstrukcji zdarzeń drogowych eSURV, zakupionego przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy jako wyposażenie do służby dla funkcjonariuszy Sekcji Obsługi Zdarzeń Drogowych Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji. Warszawa, 2015
Przykład wykorzystania eSURV do sporządzenia szkicu skrzyżowania ul. Św. Wincentego – Kondratowicza zrealizowanego przez funkcjonariuszy Sekcji Obsługi Zdarzeń Drogowych WRD KSP
Punkty pomiarowe
Naniesienie oznakowania poziomego, pionowego, infrastruktury dodatkowej
Gotowy szkic
Przykłady szkiców skrzyżowań wykonanych przy pomocy eSURV przez funkcjonariuszy SOZD
Komenda Stołeczna Policji Wydział Ruchu Drogowego Sekcja Obsługi Zdarzeń Drogowych Warszawa, dnia 5 lutego 2015 r.