GRY INSPIROWANE RELIGIAMI MITAMI I WIERZENIAMI. Przez lata powstało wiele gier które czerpały inspiracje z wielu wierzeń, religii, mitów. Biorąc wiele.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rocznik 2003/2006 KLASY TRZECIE
Advertisements

Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
ZARZĄDZAJ JAKOŚCIĄ SWOJEGO ŻYCIA zgodnie z normą ISO 9001:2008
Na wykresach przedstawione są przeprowadzone przez nas ankiety.
Prezentacja o Kazimierzu Dolnym
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Muzeum Mediów. W dniu 13. kwietnia 2012 roku w auli szkoły klasa IIe, pod opieką pani profesor Iwony Płóciennik zorganizowała Muzeum Mediów. Była to wystawa.
Nasze zwariowane życie Prezentacja o naszym zwariowanym życiu.
Ul. Pi ę kna 30/32 Łód ź Szkoła Podstawowa Dyrektor: El ż bieta Grzelakowska Tel
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
Podstawy socjologii- wykład II
Podstawy socjologii- wykład II
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.
Comenius w naszej szkole
Gryfikowy rajd z panem Janem Maturą 20 marca 2013 r. odbył się rajd z panem Janem Maturą w ramach nagrody specjalnej dla uczniów wyróżnionych w III Międzyszkolnym.
Japonia 日本 (Nihon lub Nippon).
HISTORIA SZKOŁY W SŁAWNIE (1912 – 2012)
4 Poznańska Drużyna Harcerek „Pogodne” im. Św. Urszuli
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
Dawno, dawno temu… … czego nie pamiętają już dziś najstarsi górale, znaleźliśmy się (i już nie zgubiliśmy) w jednym z najpiękniejszych miast w Polsce.
Aleksandra Schönknecht
IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Wiedźmin Andrzej Sapkowski.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza w Łodzi
Szkoła podstawowa nr 4 w Lubartowie Ania Antos. Od 2007 roku w naszej szkole jest organizowany konkurs Top Songs jest to konkurs piosenki angielskiej.
Czyli jak zaszaleć i nie złamać przy tym kręgosłupa.
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Zdolności i zainteresowania klasy IIIa
Nasza praca Podczas projektu ntue!. W czasie projektu mieliśmy do dyspozycji urządzenie zwane dalmierzem. Dzięki niemu mogliśmy zmierzyć każde miejsce.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
CO DAJE BLOG DLA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW. DLACZEGO BLOGI NIE SĄ POPULARNE WŚRÓD MŁODZIEŻY, MIMO ŻE CORAZ CZĘŚCIEJ JE TWORZYMY.
Fenomen Internetu (nieprzebrane źródło informacji)
Media Społecznościowe
Zimowisko w czasie ferii W ramach wolontariatu projektu PO FIO Popołudnia bez nudy Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły zorganizowało od r na.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie WYDZIAŁ KULTUROZNAWSTWA
CZYLI HISTORIA O DUCHACH…
Iwona Kordjak Trener ASDIMO, Coach
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Gimnazjum nr 25 Zabrze prezentacja powstała pod kierunkiem mgr Anny Olszewskiej.
Kim jesteśmy? Uczymy tworzyć gry Tworzymy gry.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Projekt: bezpieczna szkoła-demokratyczny kraj
„Umiej być przyjacielem, znajdziesz przyjaciela.”
Wywiad Sieciechów - Londyn
Wpływ Mediów na Psychologię Rozwoju Człowieka
Poznaj samego siebie Warto… Zygmunt Korzeniewski.
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
Uczymy się z TIK Umiejętnie korzystamy z poczty elektronicznej, Kontaktujemy się z nauczycielami drogą mailową, Wykorzystujemy program Paint i tworzymy.
Z corpo programmera do gier kodera Kiedy warto zacząć tworzyć gry? Nuda i wypalenie Kreatywność i niespokojny umysł Indie – niezależność ?
Projekt realizowany był przez klasy III-V pod przewodnictwem nauczycieli j.niemieckiego Pani Moniki Liesenfeld oraz Pani Jolanty Wróblewskiej w roku szkolnym.
Copyright © 2015 Wydawnictwo Inspiracja. Wydawnictwo Inspiracja Wydawnictwo Inspiracja założone zostało w celu podtrzymywania, utrwalania i zachęcania.
SYMBOLIZM.
Tablica poświęcona poległym żołnierzom.
Koło miłośników gier komputerowych sem. I. 2015/2016 R. Stefańczyk.
MŁODZIEŻOWE MINI PRZEDSIĘBIORSTWO LOGSPED ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 3 W WEJHEROWIE.
Bezpieczeństwo w INTERNECIE.
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Bartosz Knapik GRY Planszowe.
Internet to nie tylko gry… Prezentuje Jakub Szabat
Wojewódzka konferencja „Programowanie w szkole”
Edukacja globalna Przedszkole nr 10 im. Misia Uszatka w Koszalinie
BAHAIZM.
Facebook Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Lubaczowie
Projekt „Postawmy na komunikację”
Matematyka na Festiwalu Nauki
KLUB OSIEDLOWY UL. KRĘTA 8/1 NOWE MIASTO II Tel.: 085 –
Zapis prezentacji:

GRY INSPIROWANE RELIGIAMI MITAMI I WIERZENIAMI

Przez lata powstało wiele gier które czerpały inspiracje z wielu wierzeń, religii, mitów. Biorąc wiele rzeczy z tych mediów twórcy mogli tworzyć nowe historie które potrafiły zainteresować wiele ludzi.