Plakat promujący projekt opracowała i wykonała Pani J. Michalczuk

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Advertisements

E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Zagraniczne warsztaty metodyczne dla nauczycieli języka francuskiego i hiszpańskiego. Prezentacja nauczycieli SAF, którzy uczestniczyli w szkoleniach.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ SZKOŁĘ wykorzystujące komputer i Internet.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
TIK w naszej szkole Ile jest komputerów w naszej szkole? Do czego służą? Kto z nich korzysta? Wszystkiego dowiecie się podczas tej prezentacji.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
System edukacji w Polsce
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Krajowe Centrum Europass
PROJEKT INTERNATIONAL VILLAGE
Programowanie z eTwinning
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Morawicy
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Programy nauczania.
Extra wyzwanie dla wszystkich!
Szkolny Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 5 im. UNICEF w Turku
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
ASYSTENTURA COMENIUSA
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Specjalność: MARKETING
Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie
KODEKS.
I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Szubnie
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
Numer naboru: RPMP IP /17 Małopolskie Talenty I etap edukacyjny: klasy IV – VI z 43 szkół podstawowych powiatu gorlickiego Numer naboru:
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Szkoły Doktorskie Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Egzamin ósmoklasisty 2019.
3D students – dialoGue, democracy,digital
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Staże europejskie drogą do sukcesu
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA Platforma e-learningowa
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Synergia Erasmus+ eTwinning. Synergia Erasmus+ eTwinning.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Projekt „Angielski w wydaniu maltańskim” realizowany w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie od do , finansowany ze.
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Specjalność wydawnicza
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
DORADCA ZAWODOWY to osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku.
Raport Kompetencje językowe Szczecina
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Wspomaganie pracy szkół
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Plakat promujący projekt opracowała i wykonała Pani J. Michalczuk

Od stycznia 2016r. w ramach PO WER realizowany jest w naszej szkole projekt „Kierunek Europa”. Dotyczy on akcji „Mobilność kadry edukacji szkolnej” i ma na celu poprawę jakości pracy naszej placówki poprzez udział nauczycieli w zagranicznych mobilnościach, takich jak kursy i szkolenia, w trakcie których podnoszą oni własne kompetencje zawodowe.

W napisany przez Panie K. Krężel, D. Król i E. Łyp projekt W napisany przez Panie K. Krężel, D. Król i E. Łyp projekt zaangażowanych jest 12 nauczycieli: 3 anglistów, 1 romanista, 3 polonistów, matematyk, fizyk, geograf, nauczyciel bibliotekarz, pedagog pełniący funkcję zastępcy dyrektora szkoły.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie były m.in.: - znajomość obsługi platformy eTwinning, znajomość języka na poziomie A1 dla uczestników kursów językowych i na poziomie A2 dla uczestników pozostałych kursów, znajomość kultury i historii krajów przyjmujących, w przypadku tego kursu -Anglii i Malty.

Od stycznia do czerwca 2016r. trwały też zajęcia z j. angielskiego.

Prowadziły je Panie. A. Stepaniuk i P. Kozłowska.

W czerwcu odbyło się seminarium z zakresu kultury, historii i teraźniejszości Malty. Materiały na ten temat przygotował i zaprezentował Pan K. Gęborys. Informacje o Wielkiej Brytanii i Oxfordzie przedstawiła Pani A. Stepaniuk.

W lipcu 2016r. odbyły się wszystkie zaplanowane w ramach projektu mobilności.

Anglistki udały się do Oxfordu w na kurs metodyczny „Creative Teaching in the Primary English Language Classroom”

Uczyły się tam dynamicznego i komunikatywnego stylu nauczania od doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów. Poznały także aktualne techniki zarządzania dużymi grupami uczniów o zróżnicowanych umiejętnościach i możliwościach.

Poznały ciekawe sposoby wprowadzania elementów nauczania innych przedmiotów w języku angielskim. Korzystały z szerokiej gamy najnowszych zasobów dydaktycznych.

Udział w inspirujących sesjach w budynkach historycznej uczelni, w studenckich adaptacjach utworów Szekspira przybliżył im obyczajowość i kulturę angielską.

Porównywanie doświadczeń z innymi uczestnikami kursów oraz dyskusje na temat najnowszych badań o nauce języka angielskiego wzbogaciły ich umiejętności praktyczne i strategie samokształcenia.

Bardzo interesujący był również program kulturalny zapewniony przez organizatora szkolenia w Oxfordzie.

Pozostali uczestnicy projektu odbywali szkolenia na Malcie.

2 osoby uczestniczyły w wymagających pod względem umiejętności językowych i informatycznych programie TEL.

Uczyły się m. in. tworzenia stron www, blogów, podcastów, autorskich narzędzi online, awatara, komiksów, książeczek elektronicznych, stron wiki, korzystania ze słowników online, pobierania, edytowania wideo, tworzenia krzyżówek, ćwiczeń, gier online itp.

4 osoby doskonaliły swój warsztat komunikacyjny w j. angielskim.

Poszerzyły słownictwo, ugruntowały wiedzę gramatyczną Poszerzyły słownictwo, ugruntowały wiedzę gramatyczną. Uczestniczyły w zajęciach ze słuchania i w konwersacjach tematycznych. Podzieliły się refleksjami i doświadczeniami edukacyjnymi z uczestnikami swojego kursu z innych krajów. Poznały elementy ich kultury, tradycji, dzieje i kulturę Malty.

Troje uczestników kursu CLIL zapoznało się z metodyką stosowania zintegrowanego nauczania przedmiotowo – językowego. Podnieśli oni swoje kompetencje językowe w zakresie j. angielskiego, korzystali z narzędzi ICT w celu wsparcia nauczania poprzez CLIL, wymienili się doświadczeniami z innymi uczestnikami kursu w zakresie stosowania tej metody.

Jako studenci ETI Malta brali też udział w programie kulturalnym i integracyjnym zapewnianym przez prowadzącą kursy szkołę, m.in. w wycieczkach do obecnej stolicy Malty – Valetty i średniowiecznej Mdiny oraz na atrakcyjne wyspy Gozo i Comino.

Wszyscy uczestnicy kursów otrzymali stosowne certyfikaty i Paszporty Mobilności potwierdzające odbycie szkolenia i nabycie nowych umiejętności.

Nieodłącznym elementem projektów dofinansowywanych z UE jest ich promocja. Informacje o projekcie „Kierunek Europa” znalazły się już w lokalnych mediach. Prezentację, w ramach promocji Projektu przygotowały panie E. Łyp i A. Stepaniuk