„Sposób na mitologię „ Klasa 5a i 5b FŚNIT.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Advertisements

Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
Europejski Dzie ń J ę zyków Obcych W dniu r. uczniowie klas IV-VI prezentowali swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim. Ale.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
Praca metodą projektu edukacyjnego
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
Przedszkolak Pełen Zdrowia
Rok szkolny 2003/2004: - liczba szkół liczba szkół liczba uczniów liczba uczniów liczba wolontariuszy liczba wolontariuszy.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
REALIZACJA PROGRAMU „BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK” W GRUPIE II „MISIE”
Sprawozdanie „Podróż do mlecznej krainy”
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
POWIEDZ NIE PROMILOM !!!.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
PROJEKT 1: Projekt został przygotowany przez uczniów klasy VI NSP. Dotyczył on zasad grzeczności. Uczniowie klasy VI w trakcie festiwalu prezentowali.
Na Ogólnopolskiej Prezentacji Projektów Młodzieżowych w Warszawie -7 czerwca 2010 r Warszawa Zamek Królewski –Arkady Kubickiego.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI AKCJI „ZBOŻA ZJADAMY, ENERGIĘ Z NICH MAMY”
Zadania w ramach projektu Czysta Małopolska
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
Formy pracy z książką (lekturą)
W Zespole Szkół w Pałecznicy
W Przedszkolu Publicznym nr 32 „Jaś i Małgosia” we Włocławku wyszukuje się dzieci przejawiające wszelkie zdolności i talenty, a następnie stwarza warunki.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
Oliwia Zalewska Kl. II gimnazjum W naszej szkole pracuj ą dwie wspania ł e bibliotekarki: Pani Agnieszka Lewandowska oraz Pani Zofia Niedzielak.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
SMAKI ROSJI w Szkole Podstawowej nr 100
Projekt „ Indywidualizacja w nauczaniu – rozwijam zdolności, eliminuję trudności” Styczeń 2013r.
Klasa III a Zespół Szkół nr 8 Tomaszów Mazowiecki.
Dnia 8 listopada 2011 r. klasa III z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ignacego Łukasiewicza we Wrzosowie wzięła udział a akcji edukacyjnej "Śniadanie.
ŚNIADANIE DAJE MOC! 8 listopada przyłączyliśmy się do akcji i zorganizowaliśmy w klasie wspólne śniadanie. Wydarzenie to poprzedziły przygotowania. Dzieci.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „ W CZARODZIEJSKIM ŚWIECIE BAJEK” ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych grupa projektowa: klasa.
PROJEKT EUROPEAN MULTIGUIDE PREZENTACJA DOKONAŃ W RAMACH PROJEKTU PO PIERWSZYM ROKU REALIZACJI.
Prezentacja o festiwalach nauki w naszej szkole. „Z nieba wzięte” Festiwal pod tym tytułem odbył się dnia r. Jego głównym tematem były tajemnice.
Lekcje z komputerem, 2006.
POLSKA ZŁOTA JESIEŃ ZADANIE X
PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH DZIAŁA Ń SZKOŁY Z KLAS Ą 2.0 OPIEKUN: mgr MARTA KARMELITA REALIZATORKI: KAROLINA WINIARSKA KAROLINA DŁUGOSZ KAROLINA KOPE Ć.
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
Szkoła zapewnia uczniom i uczennicom możliwość wyznawania różnorodnych wartości i poglądów oraz obrony naruszanych praw. Szkoła jest również otwarta na.
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
INTEGRACYJNE PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 4 W BARTOSZYCACH „Niepełnosprawni są wśród nas”
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę
W barwach biało - czerwonych Projekt realizowany w ramach obchodów Dnia Flagi i Święta Konstytucji 3 Maja.
Grupa 3- latki Ul. Hallera 4a.  W pierwszym tygodniu grudnia czas poświęciliśmy rozmowom na temat zwierząt domowych.  Dzieci chętnie uczestniczyły w.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 1
Filmoteka szkolna akcja – się działo
„Charlie i fabryka czekolady”
Festiwal Projektów Warszawa 17 czerwca 2011
Wyspa Syren.
GRUPA 0D.
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
Zapis prezentacji:

„Sposób na mitologię „ Klasa 5a i 5b FŚNIT

Klasa 5a i 5b realizowała , ścieżkę humanistyczną pt Klasa 5a i 5b realizowała , ścieżkę humanistyczną pt." Sposób na mitologię " metodą projektu edukacyjnego .Pracowała pod kierunkiem p. Marty Niedojadło i Barbary Polasz Tę realizację uczniowie rozpoczęli od zabawy w „podchody” , które miały na celu uświadomienie konieczności przezwyciężania trudności i jednocześni e umożliwiły poznanie imion postaci mitologicznych związanych z wędrówką Odyseusza .Zadania , które mieli do wykonania w trakcie podchodów , przybliżyły im położenie geograficzne kulturę, sztukę, język i kuchnię Grecji . Każde zajęcia rozpoczynały się zabawami tematycznie związanymi z mitologią lub rozmowami w kręgu , które miały na celu stawianie pytań o sens i cel podróży oraz ludzkiego życia. Uczniowie wykonali też karykaturę wybranej postaci w formie kolażu. W ten sposób sformułowali główny problem projektu ,a potem ułożyły plan swoich działań .Następnie uczniowie pochyli się nad kartą pracy poświęconą „ Linii brzegowej Morza Śródziemnego” . Zapoznali się z postacią Homera i jego dziełem , a także innymi tekstami źródłowymi , zaznaczali na mapie drogę powrotu Odyseusza do Itaki i postacie , z którymi się stykał , tworzyli słowniczek związków frazeologicznych związanych z Odyseuszem . Budowali piramidę wartości .Uczestniczyli w „Maratonie grzeczności „- rywalizacji pomiędzy dwiema grupami projektowymi . Uczniowie przygotowali różnorodne publikacje , które zaprezentowali na spotkaniu z rodzicami . Odgrywali scenki uczty u Kirke , spotkania Odyseusza z syrenami ,rysowali widokówki z wyspy , komiksy o Polifemie , układali listy miłosne Odyseusza do Penelopy , listy gończe za Odyseuszem , kartki pamiętnika Kirke i Penelopy ,przygotowali pokaz mody antycznej, prezentację na temat życia codziennego chłopców w Grecji w V w. p.n.e. Samodzielnie szyli i wykonywali stroje , rekwizyty i dekorację . Stworzyli plakaty i fotoreportaże . Uczniowie ,obydwu klas, z dużym zaangażowaniem wykonywali zadania i świetnie się przy tym bawili . Największym zainteresowaniem cieszyły się zajęcia poświęcone „podchodom „ ,praca nad przygotowaniem publikacji ; układanie scenek , szycie i wykonywanie strojów , dekoracji , prezentowanie swoich dokonań przed rodzicami i gośćmi .

Etapy pracy nad projektem „Sposób na mitologię „