AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Po co ? Wprowadzenie standardów usług edukacyjno – szkoleniowych w Małopolsce jest niezbędne dla stworzenia spójnego i efektywnego systemu edukacji pozaformalnej.
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
„MÓJ WSTĘPNY PLAN ROZWOJU”
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
Anna Paszkowska-Rogacz
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Uczenie się przez całe życie w Małopolsce 18 marca 2011.
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Organizacja i zarządzanie firmą
ABC e-learningu.
Prowadzący: mgr Konrad Schroeder
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. edycja tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange Warszawa, 6 marca 2013.
Czy Twoje dziecko czuje się bezpiecznie w szkole?
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
CZLOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE 5.2 WZMOCNIENIENIE POTENCJAŁU.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Planowanie czasu nauki, cele Spotkanie 2
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
Jerzy Marek Błażejczyk
Szablon planu strategicznego
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Przykładowe role specjalistów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w działaniach antytoniowych w zakładach pracy. Patrycja Wojtaszczyk.
Co chcieliśmy osiągnąć?
Idea oceniania kształtującego
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
Moduł 2 Rozwijanie umiejętności pracy w grupie i komunikacji.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
ROLA DYREKTORA SZKOŁY W MIĘDZYNAROWYM PROJEKCIE WSPÓŁPRACY SZKÓŁ KONFERENCJA 5 LISTOPADA 2010.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Co to jest spacer edukacyjny?
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Jak skutecznie pracować w biznesie Forever?
8 zasad postępowania lidera
Opiekunowie rodzinni osób starszych - jak zbudować skuteczny system wsparcia? - rekomendacje z doświadczeń międzynarodowych dr Jolanta Perek-Białas Szkoła.
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Włączanie dzieci z niepełnosprawnościami w przedszkolu Anna Florek Społeczne Przedszkole Integracyjne Warszawa.
© 2005 by Łukasz Olek, Politechnika Poznańska Klub Liderów Innowacyjności Łukasz Olek -
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Praca w zespole jest OK. Ocenianie kształtujące w pracy grupowej.
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Ćwiczenia do pracy z zespołem
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Co chcieliśmy osiągnąć?
Złota 7 wytyczne obsługi
Raport po ocenie 360° - fragment
Budowa planu strategicznego – formułowanie celów.
Instrukcja obsługi urzędnika, czyli tajniki skutecznej komunikacji
Zapis prezentacji:

AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017 Zarządzanie zespołem AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017

Instrukcja dla lidera zespołu Poniższy zestaw jest jednym z serii materiałów szkoleniowych przygotowanych na potrzeby Programu Jakości Obsługi Klienta 2017 (PJKO 2017). Trafia na Twoje ręce ponieważ jesteś liderem zespołu w swoim sklepie i to do Twoich obowiązków należy szkolenie i wdrażania innych pracowników. Zapoznaj się z treścią zestawu znajdziesz w nim wskazówki związane z budowaniem relacji w zespole oraz pracą z zespołem

Moja rola w zespole Jesteście liderami – dajecie przykład! Każde Wasze działanie jest obserwowane

Pamiętaj! Sklep i załoga to mały ekosystem Każdy z elementów jest ważny Każda osoba jest ważna Aby czuć się dobrze w zespole musicie ustalić wspólne zasady działania Jesteście gospodarzami sklepu, jesteście za niego odpowiedzialni. Wraz z zespołem tworzycie atmosferę miejsca Organizujcie pracę w zespole – ustalajcie zadania i cele dla współpracowników, tylko wtedy możecie egzekwować ich wykonanie

Wskaźniki Informuj załogę o targetach i planach, informuj ich o tym co dzieje się w sklepie, wytłumacz wskaźniki na których pracują. Miej pewność, że załoga rozumie wskaźniki, z których jest rozliczana i cele na które pracuje! UPT – (Units per transaction)   ilość sztuk na paragon (na transakcję) CR – (Conversion Rate) skuteczność, ilość wejść vs. ilość paragonów ATV – (Average Ticket Value) średnia wartość paragonu ASP – (Average Selling Price) średnia cena sprzedaży MS – (Multiple Sales) udział transakcji z więcej niż jedną sztuką

Wspólne działania Wspólnie obserwujcie klientów. Dzielcie się doświadczeniami! Pracujcie razem – np. przeglądając nowe kolekcje i wspólnie pracując nad językiem korzyści i dobieraniem produktów dodatkowych. Motywujcie się i mobilizujcie. Ćwiczcie swoje umiejętności! Nie oglądajcie się na innych sami twórzcie jakość!

Proaktywność i szczerość są bardzo ważne! Moja rola w zespole Doceniajcie zespół, budujcie wartości pracowników, motywujcie i inspirujcie Proaktywność i szczerość są bardzo ważne! Gdy zauważasz to reaguj, feedback w momencie zdarzenia! Koryguj błędy, ale pamiętaj aby dawać też pozytywne informacje!!! Mój jasno: „to dobre, to złe, bez ale…..”. Zapomnij o metodzie „kanapki” Pamiętaj aby zbierać informacje również o swoim zachowaniu i pracy – niech nikt nie boi się wypowiadać swojej opinii

Przekazuj wiedzę Jako kierownik, jesteś odpowiedzialny za uczenia zespołu oraz ciągłą pracę nad podnoszeniem jego kompetencji Przekazuj materiały i informacje, dziel się wiedzą i doświadczeniem, wspomagaj i wspieraj Ćwicz z zespołem! Zawsze kiedy, to tylko możliwe Jeśli chcesz mieć pewność, że dobrze rozumiesz jakość obsługi zacznij uczyć – zrozumiesz lepiej wiedzę, którą przekazujesz! Pamiętaj, bycie ekspertem to umiejętność łatwego opowiadania o skomplikowanych procesach!!!

Wiem to i co dalej? Jak pracować z zespołem? Przekazać materiały Zreferować i omówić Podzielić się wiedzą Porozmawiać z zespołem o materiałach = realizacja celów sklepu Pokazać materiały Przesłać materiały Zatrzymać wiedzę dla siebie Brak weryfikacji, omówienia = frustracja, bierność, brak realizacji celów

Wiedzę przekazuję dalej… Przygotowanie Spotkanie Weryfikacja Przygotuj się na spotkanie – zaplanuj o czym będziesz mówił/a, ile czasu potrzebujesz na spotkanie Ustal czas i miejsce spotkania, poinformuj team o celu spotkania Przygotuj niezbędne materiały i narzędzia Przedstaw przygotowane materiały Rozmawiaj i utrzymuj dyskusję Zrealizuj ćwiczenia Omawiaj efekty ćwiczeń Odpowiadaj na pytania i wątpliwości Podsumuj spotkanie, upewnij się, że materiał był jasny i zrozumiały dla uczestników Obserwuj pracę zespołu Zachęcaj by stosowali wiedzę którą zdobyli Wyznaczaj zasady i cele – egzekwuj ich wykonanie

Jak możesz to zrobić?

Jak możesz to zrobić?

Jak możesz to zrobić?

Jak możesz to zrobić?

Jak możesz to zrobić?

Jak możesz to zrobić?

Jak możesz to zrobić?

Jak możesz to zrobić?

Jak możesz to zrobić?

Hasła inspiracje Współpraca Dzielenie się wiedzą Wymiana doświadczeń Aktywna obserwacja innych sklepów Budowanie zespołu Feedback tu i teraz Wychodzenie z utartych schematów – challengowanie siebie i swoich przyzwyczajeń Jasne określanie zadań i celów (małych i dużych) Egzekwowanie Ćwiczenia z zespołem

DZIĘKUJEMY