E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski 12.09.2018.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Neostrada tp.
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Analiza ryzyka projektu
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
4. Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
zarządzanie produkcją
PRYWATNE UBEZPIECZENIA ZDROWTNE
Seminarium dyplomowe magisterskie 1
Zastosowania Internetu
dr inż. Grzegorz Wojtenko
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Potrzeby i ich zaspokajanie
Sieci oparte na architekturze Internetu
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
DORADCA posiada aktualną wiedzę z zakresu zawodoznawstwa, rynku pracy, aktywizacji zawodowej KLIENT często może posiadać wiedzę nieaktualną i posługiwać
Projekt przygotowali Norbert Perzak Piotr Wiewiórka
RODZAJE KLIENTÓW.
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Rozwój rynku usług zdrowotnych w Internecie Systemy umawiania wizyt Piotr Ziewiec.
Rynek tłumaczeń i lokalizacji w Polsce, Wrocław marca 2009r. Małgorzata Haas-Tokarska Maksymilian Nawrocki MORAVIA IT.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Planowanie przepływów materiałów
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Obsługa modułu integracyjnego z allegro.pl
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland.
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
POJĘCIE I ISTOTA RYNKU Autor: Ewelina Boroń.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
Przykłady analiza i projektowanie
Maciej Drzewicki, „Gazeta Wyborcza” w Gdańsku Prezentacje wniosków z warsztatów „Przyszłość w edukacji: jak kształcić młodych ludzi, aby pomorski rynek.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Voice Portals – Portale Głosowe Krótkie wprowadzenie i omówienie.
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
Znaczenie komunikacji w łańcuchach dostaw
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
DHL EXPRESS – sprawdzony partner w biznesie. DHL Express – sprawdzony partner w biznesiePage2 Międzynarodowe przesyłki lotnicze Deutsche Post DHL DHL.
1 RYNEK TSL 2009/ Informacje ogólne. 2. Determinanty rozwoju rynku TSL. 3. Syntetyczna analiza rynkowych zależności na rynku TSL. 4. Syntetyczna.
Gwarancje przepływności transmisji danych w sieciach ruchomych - debata Warszawa, 16 maja 2011.
Wnioski ze 100 lat korzystania z samochodów w miastach.
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
ZAKUPY W INTERNECIE Autorka: Lena Eisner.
Wspieranie rozwoju rodzimej mikroprzedsiębiorczości
Zarządzanie sklepem internetowym
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
eConnect Inteligentne centrum obsługi
ZASADA DZIAŁANIA PRZESYŁKI SERWISOWEJ
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
Cyclelogistics Ahead Prezentacja standardowa
Raport postępu lub stanu
Zarządzanie sklepem internetowym
Projekt „Od Technika do Europejczyka
Efekty pracy Forum Inwestycyjnego Perspektywa branży
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski 12.09.2018

Agenda O potrzebach i wyborach klientów Allegro.pl - na przykładzie małych i dużych miast - z jakimi problemami borykają się klienci, jak Allegro.pl chce i może im pomóc oraz jakie stoją wyzwania przed rynkiem e-commerce w roku 2018 i 2019

Wstęp O mnie O Allegro O dostawach na Allegro (zakup na żywo)

Allegro

Wybierane metody dostawy

Wybierane metody dostawy

Wybierane metody dostawy

Wybierane metody dostawy

Przesyłki kurierskie

Punkty odbioru a kurierzy Czas i miejsce odbioru Powiększanie sieci punktów odbioru Koszty ostatniej mili Łączenie usług i zakupów z odbiorem Wielkość przesyłek Jakość kurierów, nasycenie rynku

Oczekiwania klientów

Dostawy a motywacje do zakupów

Wyzwania dla Allegro Różnorodność i jakość sprzedających Niejednorodność sposobów dostawy - różne koszty dostawy i różne warunki dostawy (czas, jakość) Odpowiedzialność za dostawę, siła negocjacyjna Różnorodność kupujących – ich oczekiwań i potrzeb, uśrednianie potrzeb szkodliwe dla klienta!

Allegro Smart!

Przyszłość (bliska) Darmowa dostawa (lub bardzo tania), darmowe zwroty (?) Bardzo szybka dostawa (same day) w obrębie miast Więcej punktów odbioru, dalsze problemy z kurierką, wzrost kosztów dostawy Standaryzacja dostaw vs dostawy krojone na miarę dla klienta Geolokalizacja i personalizacja dostaw

Co chce klient w mieście? Szybkie dostawy – łatwość dojazdu i parkowania – rowery? motory? inne? Ograniczenia używania dronów w mieście Kurier dopasowany do realnych godzin pracy (wieczór!) Kurier w sobotę i niedzielę oraz okna czasowe dostaw (Dobra) współpraca kuriera z klientem

Ale jak to zrobić?

Q&A

Dziękuję.