Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Advertisements

Działania w zakresie rewitalizacji służące realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Urząd Marszałkowski.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Ul. Harcerska Komorno Tel
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
Harmonogram i program prac związanych ze sporządzeniem planów gospodarowania wodami dla obszarów dorzeczy wraz z zestawieniem działań, które należy przeprowadzić.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Platforma szkoleniowa – najważniejsze funkcjonalności.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
PODSUMOWANIE PRAC KOMISJI DIALOGU OBYWATELSKIEGO PRZY WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH ROK 2015 Justyna K. Ochędzan Przewodnicząca KDO przy WZiSS Prezes.
Koło hafciarskie rok szkolny 2013/2014 W roku szkolnym 2013/2014 powstawały głównie prace związane z uczestnictwem w międzynarodowym programie Comenius,
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w CHOJNIE. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie LICEUM OGÓŁNOKSZTAŁCĄCE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE DLA DOROSŁYCH TECHNIKUM.
Uczenie się przez całe życie - Comenius - Projekty wielostronne.
Comenius week Poszerzenie wiadomości na temat krajów partnerskich Przypomnienie wiadomości z tamtego roku Program 1.Wykonanie laparella o szkole.
Witamy młodzie ż z Niemiec w Polsce. Długo oczekiwana wizyta odbyła się w ramach realizacji programu Erasmus+ w podprojekcie „Odkrywanie regionów”. Celem.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Mój mikroregion w makro-Europie. Europejczyk w zrestrukturyzowanej przestrzeni
PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.
PROJEKT INTERNATIONAL VILLAGE
Respectful European Schools Pursue Equality and Cultural Tolerance
Programowanie z eTwinning
Program eTwinning Planowanie projektów
Klasa dziennikarska – I A
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Projekt Erasmus+ „Healthy Kids” Zdrowe Dzieci
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
GERMANISTYKA.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Terra Community and Ethics for the future
Metoda projektu.
Łódź, dn r. DAINA 1 PROGRAM MIĘDZYNARODOWY NCN.
„Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r.
Europejskie praktyki zawodowe uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku gwarancją sukcesu na rynku pracy.
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
TRZECIE spotkanie Zespołu
Klub Szkół Tolerancji Gimnazjum w Wiźnie.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Gimnazjum Nr 86 w Warszawie
KLASYFIKACJA ŚRÓDROCZNA UCZNIÓW KLAS IV - VI
Egzamin ucznia klasy ósmej
SPRAWOZDANIE Projekt „Ucz się i nauczaj” realizowany w ramach Programu Erasmus Plus przez Zespół Szkół nr 3 w Zamościu w terminie r r.
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
3D students – dialoGue, democracy,digital
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
Synergia Erasmus+ eTwinning. Synergia Erasmus+ eTwinning.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Program Wspierania Uczniów w Wyborze Zawodu
ERASMUS+ Something old, something new,
w kontekście zobowiązań Instytucji Zarządzającej
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2019/2020
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Eksperyment edukacją przyszłości
Zapis prezentacji:

Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.

CELE/ GŁÓWNE OBSZARY wielokulturowość migracja ekologia nowoczesne metody nauczania w tym nauczania języków obcych

WARTOŚĆ PROJEKTU 117092 EUR (całkowity budżet projektu dla wszystkich partnerów) 33 496 EUR (polska szkoła)

SZKOŁY PARTNERSKIE Osnovna sola Velika Dolina, Velika Dolina, Słowenia Základní škola a Mateřská škola Barvířská, Liberec, Czechy Istituto Comprensivo Fratelli Linguiti, Giffoni Valle Piana, Włochy

MOBILNOŚCI 8 uczniów 2 nauczycieli WŁOCHY 24.02-2.03.2019 SŁOWENIA 29.05-4.06.2019 CZECHY 13.10 – 19.10.2020 POLSKA – maj 2021

JAK WYBIERAMY UCZESTNIKÓW WYMIANY? W wymianie mogą uczestniczyć uczniowie Szkoły Podstawowej nr 211 z klas 7, 8 i oddziałów gimnazjalnych , którzy zadeklarują gotowość przyjęcia rówieśnika ze szkoły partnerskiej na okres 7 dni i poniesienia kosztów związanych z jego noclegiem i wyżywieniem oraz w razie potrzeby do poniesienia częściowych kosztów wyjazdu do kraju partnerskiego (np. kieszonkowe). Uczniowie typowani na wyjazdy muszą posiadać co najmniej dobrą ocenę z zachowania i charakteryzować się wysoką kulturą osobistą. Powinni posługiwać się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym komunikację. Nie mogą również otrzymać oceny niedostatecznej w klasyfikacji śródrocznej i końcoworocznej. Wybór uczestników wymiany będzie formą konkursu. Punktowane będzie zaangażowanie w prace klubu (obecność na spotkaniach, wykonywanie prac i zadań przydzielanych przez opiekunów klubu), udział i wygrana w konkursach ściśle związanych z projektem.

Wizyta w Polsce koordynatorów projektu 10-14.10.2019 Ustalenie harmonogramu działań Omówienie poszczególnych zadań Przygotowanie sposobu ewaluacji Omówienie sposobu komunikacji i organizacji mobilności

PIERWSZY ROK – WIELOKULTUROWOŚĆ I IMIGRACJA Działania przed pierwszą mobilnością: 1. Profile uczniów na platformie etwinning – koniec października 2018 2. Konkurs na logo projektu – projekty do 10 listopada 2018 2. Prezentacje lub filmy ukazujące nasze państwo, miasto i szkołę – początek grudnia 2018 3. Projekt „Ślady kultur krajów partnerskich” – grudzień- styczeń 2019 4. Ankieta „Skąd jesteśmy?” badająca losy rodzin i ich kraje pochodzenia. – styczeń 2019 5. Międzynarodowy konkurs plakatowy „Co wiesz o krajach partnerskich?” styczeń – marzec 2019