SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Advertisements

Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
© SA2 Worldsync 14/01/14 1 Spotkanie Grupy ECR IT/GDSN 25/11/2009.
Drukarnia.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
AMDG Jarosław M. Dobrzyński
Search Engine Optimization
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Przygotowanie kontentu stron WWW
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Oferta ośrodków KSU dla MŚP: usługi informacyjne Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Zestaw usług przetargowych Wersja 2.0. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, uruchomiliśmy zestaw usług, wspomagających naszych klientów w organizacji.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
Temat 7: Tekst.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska
Zaufany partner na rynku e-commerce
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Przykłady analiza i projektowanie
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Dokumenty elektroniczne Copyright, 2005 © Jerzy R. Nawrocki Wprowadzenie do.
Technik Organizacji Reklamy
Internet jako środowisko informacyjne wykład - studia niestacjonarne
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Zintegrowane systemy informatyczne
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Wodzisławiu Śląskim”
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Prezentacja firmy.
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Monitoring Informacji Tematycznej
Szkolenie Działu Handlowego
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010

III STRONY PRODUKTOWE = III GRUPY PRODUKTÓW STRONY WWW www.nowa.tai.pl, strona korporacyjna, informująca o firmie i produktach, wzbudzająca zaufanie do firmy (referencje, partnerzy), służąca do komunikacji z otoczeniem zzzzaa III STRONY PRODUKTOWE = III GRUPY PRODUKTÓW www.targetmarketing.pl, strona poświęcona marketingowi bezpośredniemu, główny cel sprzedażowy + wersja mobilna (informator miejski), strona bazo-danowa, wyszukiwarka firm i informacji miejskich www.pressinfo.pl, serwis produktowy, glówny cel sprzedażowy: produkty + powierzchnie reklamowe

www.targetmarketing.pl

www.pressinfo.pl

www.9477.pl

Narzędzia wspomagające Kalendarze trójdzielne Kalendarze książkowe Folder firmowy Argumenty sprzedażowe - kontrargumenty Oferty ciekawe wizualnie prezentujące korzyści dla klientów (w kolorystyce produktów) – oferta ogólna szczegółowa + prezentacja Indywidualne akcje e-mailingowe sprzedawców – zgłoszenia + raporty Produktowe akcje e-mailingowe PS – uporządkowanie Intranet – uporządkowanie

Kalendarze trójdzielne

Pozostałe działania Działania promocyjne w internecie - strategia produktowa - Działania PR – kontynuacja (intranet) Web 2.0 – profil Facebook + działania w sieciach społecznościowych Wymiany linków, wiki, wykop itp.. Kody źródłowe do wyszukiwarek Pozycjonowanie, zmiana opisu stron Reklama Współpraca z jednym z wiodących portali ekonomicznych przy sprzedaży produktów pressinfo

Oferty Stosowanie się do określonych wzorców ofert: oferta na papierze firmowym a nie w treści maila !!! czcionka: VERDANA lub ARIAL (nie Times New Roman) minimalny rozmiar czcionki: 11pkt. nie stosowanie własnych ozdobników ofert i kolorów poza: czarnym, niebieski, czerwonym, pomarańczowym szarym (zgodne z kolorystyką produktów) tło całej oferty: białe stosowanie odstępów pomiędzy liniami (pojedyncze lub 1,5 w zależności od objętości oferty) oferty przygotowywane w pliku doc a następnie zamienione na pdf i w tej formie przesyłane do klienta ZMIANA NAZWY PLIKU – DOSTOSOWANA DO KLIENTA

Oferty Oferta ogólna firma (szczegółowy opis) Prezentacja firmy Oferty produktowe: Ogólna – skrót – przykład Wizytówka internetowa - przykład IMP - przykład Pressinfo – przykład Bazy danych – przykład, przykład Oferta indywidualna – przykład Oferty celowe – firmy ubezpieczeniowe – przykład ZŁA WERSJA – przykład, przykład

Świadomy wybór usług Serwis inwestycyjno przetargowy www.pressinfo.pl to jedyny serwis w Polsce, w którym istnieje możliwość świadomego wyboru sposobu pozyskiwania i dopasowywania informacji do indywidualnych potrzeb. WYBIERZ OPCJĘ NAJLEPSZĄ DLA KLIENTA !!!

PRESSINFO – porównanie Ogólne statystyki (średnie) przetargi miesięcznie – około 30 000 przetargi dziennie średnio: 1260 wygrane przetargi miesięcznie – około 24 000 wygrane przetargi dziennie: 1045 AKTUALNYCH W SERWISIE PRESSINFO: 56058 AKTUALNYCH W SERWISIE BIZNES POLSKA: 18799 inwestycje miesięcznie: około 5500 inwestycje dziennie: 236 AKTUALNYCH W SERWISIE PRESSINFO: 1757 AKTUALNYCH W SERWISIE BIZNES POLSKA: 133 DOTACJE – TYLKO W PRESSINFO

Dlaczego PRESSINFO? Jako jedyni na rynku dostarczamy informacje o przyznanych dotacjach. To dane, które wprost mogą przełożyć się na zdobycie zlecenia, ponieważ informują o podmiotach na rynku dysponujących środkami pieniężnymi. Tylko u nas Inwestycje w podziale na planowane i realizowane. My nie traktujemy bazy inwestycji i wygranych przetargów jako dodatku – ozdobnika, u nas największa baza inwestycji wśród konkurentów - ponad 1600 aktualnych inwestycji u największego konkurenta 136 i największa baza aktualnych informacji o wynikach postępowań – ponad 53 000 u największego konkurenta 19 534 Tylko u nas informacje o wygranych przetargach uzupełnione są o dane kontaktowe do wygrywającego przetarg oraz szczegóły samego przetargu. To doskonałe źródło informacji o podmiotach, które mogą potrzebować pod-zleceniobiorcy, a dane kontaktowe umożliwiają szybkie dotarcie i zdobycie zlecenia. Tylko my świadczymy usługi Indywidualnego Monitoringu Przetargów. Dzięki tej usłudze firmy mogą zaoszczędzić czas związany z wybieranie przydatnych informacji. Nasi specjaliści mogą to przygotować w postaci indywidualnego raportu.