9/20/2018 5:29 AM Pobranie pisma potwierdzającego kompetencje w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja 10.05.2017 © 2014 Microsoft Corporation. All rights reserved. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Wyłącznie Primary Contact może pobrać pismo potwierdzające kompetencje. 1. Wejdź na stronę Microsoft Partner Network: https://partner.microsoft.com/pl-PL/ i wybierz „Sign in”.
2. Zaloguj się („Sign in”) za pomocą konta Microsoft (Microsoft account), które powiązane jest z kontem w Microsoft Partner Network.
3. Wybierz zakładkę „Reach Customers”, „Tools and Services”
4. Wybierz „Logo Builder”.
5. Wybierz „Create your badge”.
6. Wybierz „Add Logo”.
7. Wybierz kategorię „Microsoft Partner”.
8. Wybierz „Certified Letter”.
9. Wybierz kompetencje, dla których chcesz stworzyć pismo potwierdzające kompetencje. Wprowadź nazwę i wybierz „Save & Download”.
10. Wybierz „Go to Logo Library”.
11. W „Logo Library” można pobrać, edytować lub usuwać wcześniej zapisane pisma potwierdzające posiadane kompetencje.
Kompetencje = umiejętności / specjalizacja Partnera Aby zdobyć partnerstwo na poziomie Silver lub Gold, należy zdobyć co najmniej jedną z poniższych kompetencji na poziomie odpowiednio Silver lub Gold. Cloud Platform & Infrastructure Productivity Data Mgmt. & Analytics Mobility Dynamic Bus. Applications Cloud Platform Cloud Productivity Data Platform Enterprise Mobility Mgmt. Cloud Customer Relationship Management Small and Midmarket Cloud Solutions Datacenter Data Analytics Windows & Devices Enterprise Resource Planning Messaging Collaboration and Content Communications Project and Portfolio Mgmt. App Builder / Independent Software Vendor Application Development Application Integration DevOps Rekomendowane kompetencje dla Partnerówwytwarzających własne oprogramowanie (ISV) https://partner.microsoft.com/pl-pl/membership/competencies Kompetencje chmurowe Aktualny stan spełnienia kryteriów do zdobycia kompetencji można sprawdzić logując się do Partner Summary Report, zakładka Poziom członkostwa (In progress) – instrukcja.
Więcej instrukcji dostępnych jest na https://aka Więcej instrukcji dostępnych jest na https://aka.ms/mpninstrukcje i na stronie Top Partner Questions. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Partnera Microsoft pod numerem: +48 22 594 1997 lub poprzez formularz na stronie: http://aka.ms/ContactSupport Jeżeli nie uzyskają Państwo informacji potrzebnych do rozwiązania sprawy, prosimy o kontakt na adres: mpnpl@microsoft.com i podanie numeru zgłoszenia z infolinii. Znajdź nas na: