Lokalne programy telewizyjne w Internecie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Kongres Wolności w Internecie
Społeczności w Internecie
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie wyboru projektów w trybie konkursowym Szkolenie, maja 2007 r. Departament Koordynacji i Zarządzania.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów oraz radiofonii i telewizji Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów.
Wyniki drugiej kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, wrzesień
Udział tematyki lokalnej w koncesjonowanych programach radiowych o zasięgu lokalnym na podstawie monitoringów przeprowadzonych w latach Departament.
Konsumpcja informacji
Internauci w grupach wiekowych
Wpływ orzecznictwa ETS w sprawie Mediakabel na kwalifikację linearnych usług audiowizualnych Dr Ewa Skrzydło-Tefelska Polski członek GALA.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji Warszawa, 27 kwietnia 2009 Wideo na żądanie w kontekście implementacji tzw. dyrektywy O audiowizualnych usługach medialnych.
Wyniki kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa
EDI NET - badania.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji Warszawa, 17 lutego 2009 Wideo na żądanie w kontekście implementacji tzw. dyrektywy O audiowizualnych usługach medialnych.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Dr hab. Mariusz Jagielski
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
ORGANIZACJE POŻYTKU PUBLICZNEGO w mediach publicznych.
Segmenty operacyjne MSSF 8.
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz
Ochrona małoletnich przed treściami pornograficznymi w Internecie Barbara Turowska Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
ZMIANY TECHNICZNE do kryteriów szczegółowych wyboru finansowanych operacji dla Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, lipiec- sierpień 2015
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych Wybory parlamentarne 2015.
1 Nowy model funkcjonowania mediów publicznych. Składka audiowizualna powszechna, indywidualna pobierana od płatnika PIT (KRUS) i CIT pobierana przez.
Prawo telekomunikacyjne Ewa Galewska CBKE. Sektor telekomunikacyjny Monopole naturalne Operatorzy zasiedziali Brak równowagi pomiędzy podmiotami Wysokie.
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Lokalne programy telewizyjne w Internecie Michał Wiśniewski Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa kwiecień
Procedura rejestracji firmy Przed zarejestrowaniem firmy, ale kiedy nabrała ona już określonych kształtów przedsiębiorca powinien:  zdecydować co będzie.
Reagowanie na przemoc i cyberprzemoc Na podstawie wystąpienia A. M. Wesołowskiej na VII Kongresie Pedagogów i Psychologów Szkolnych Warszawa 2013.
Wyniki kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie 1.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
Repozytorium Transakcji w KDPW Warszawa, 8 listopada 2012.
Jak założyć firmę w jednym okienku? Autorki: Anna Mikler Anna Mikler Magdalena Aksamit Magdalena Aksamit.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
TROCHĘ STATYSTYKI...… I NIE TYLKO. Dane dotyczą osób powyżej 60 roku życia. Liczba tych czytelników stale wzrasta. W 2010 roku było ich W 2014.
INFORMACJA z realizacji obowiązków nadawców publicznych wynikających z rozporządzenia KRRiT z 24 kwietnia 2003 roku I i II kwartał 2016 roku Warszawa,
INFORMACJA o realizacji przez nadawców publicznych obowiązków wynikających z rozporządzenia KRRiT z 29 IV 2011 r. w sprawie trybu postępo­wania związanego.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Polityka rynku pracy w Polsce
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
ELEMENTY PODLEGAJĄCE MONITORINGOWI W RAMACH ZAPISÓW LSR
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
Badanie rynku mediów Wskaźniki
CENTRUM KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŹNYCH
Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europejskimi
Gdzie szukać informacji o Funduszach Europejskich ?
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
Prawo transportowe 5 Podmiot wewnętrzny.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Zapis prezentacji:

Lokalne programy telewizyjne w Internecie Michał Wiśniewski Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa kwiecień 2016

Metodologia W kwietniu 2016 roku zmonitorowano pod kątem oferty programowej oraz struktury gatunkowej 20 losowo wybranych nadawców lokalnych posiadających strony internetowe swoich programów. Przedmiotowe strony zawierały 46254 materiały audiowizualne udostępniane łącznie w 277 katalogach oraz 6345 materiałów tekstowych w 30 katalogach.

Liczba audycji udostępnianych na stronie Na co drugiej stronie udostępniano ponad tysiąc audycji. Na każdą stronę przypadało średnio 2,5 tysiąca audycji.

Struktura gatunkowa Na monitorowanych stronach znalazła się również śladowa oferta audycji religijnych (30), adresowanych do dzieci (230), teledyski (12), oraz inne audycje (305- wideoblogi, audycje „sponsorowane”, audycje interwencyjne).

Media społecznościowe - liczba lajków na profilu facebooka Wszystkie monitorowane strony (oprócz jednej) posiadały profile na portalu społecznościowym facebook.pl. Wykres nie obejmuje najliczniejszego profilu: Telewizji WTK: 25676.

Media społecznościowe - facebook, skala popularności Strona Ile strona ma polubień Ile polubień ma w ostatnim miesiącu najpopularniejszy post Telewizja WTK 25 676 11 Telewizja Toya 7478 36 TV Dami- Radom 6521 114 TV REGIONALNA 4239 24 TV Lidzbark 3336 43 TV BEŁCHATÓW 3308 37 TVM SIERADZ 2535 10 TV ASTA 2187 38 TV Jawor 2024 20 TV Sądecka 1735 2 Program Lokalny MTK 1692 3 TV Morąg 1659 4 TV WSCHÓD 1508 9 TV Tczew 1245 27 TV Kaszuby 1145 6 Program Lokalny-Telewizja Kujawy 949 TV Dami Jelenia Góra 594 1 TV Wadowice 337 Telka TV 148 Im popularniejsza strona tym gromadzi większą liczbę polubień, jednak są wyjątki (strony z bardzo ciekawymi postami a relatywnie małą liczbą fanów, brak liderów polubień w grupie najpopularniejszych postów).

Media społecznościowe - facebook Spamowanie postami generalnie nie przekłada się na ich popularność.

Całkowita liczba wyświetleń na kanale Tylko dwa monitorowane programy nie miały osobnego konta na serwisie youtube.pl. Sześć kanałów odnotowało powyżej miliona wyświetleń, sześć kanałów było w stanie rozwoju, posiadając powyżej 100 tysięcy wyświetleń. Pozostałe programy odnotowały relatywnie niską oglądalność.

Liczba audycji udostępnianych na kanale Średnio monitorowane kanały zawierały 820 audycji.

Kanał strumieniowy- youtube Liczba subskrybcji 5 kont było subskrybowanych przez mniej niż 100 użytkowników (brak ich w tym zestawieniu), w jednym przypadku odnotowano brak danych.

Popularność kanałów youtube Liczba subskrybcji Liczba audycji Całkowita liczba wyświetleń TV Morąg 1 856 777 3 466 519 TVM SIERADZ 904 985 3 116 286 TV Kaszuby 483 1188 1 963 523 TV ASTA 1 557 900 1 805 205 TV REGIONALNA 988 4398 1 547 803 TV WSCHÓD 199 576 1 360 421 Telka TV 409 437 378 333 Program Lokalny MTK 331 560 342 326 TV Jawor 235 662 262 045 TV Tczew 221 545 239 510 TV Dami Jelenia Góra 143 1065 155 571 TV Lidzbark 146 39 37 179 TV BEŁCHATÓW 6 9551 TV Wadowice 28 17 6 932 Program Lokalny Bart-Sat 5 3 994 Program Lokalny-Telewizja Kujawy 26 109 2 792 Liczba subskrybentów oraz liczba audycji udostępnianych na kanale zwykle przekłada się na całkowitą liczbę wyświetleń.

Model biznesowy

Aplikacje na stronie

Ustawa o radiofonii i telewizji- VoD 28 lutego 2013 roku weszła w życie nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji, która nałożyła na podmioty dostarczające audiowizualne usługi medialne na żądanie nowe obowiązki mające na celu ochronę małoletnich. Audiowizualną usługą medialną na żądanie jest usługa medialna świadczona w ramach prowadzonej w tym zakresie działalności gospodarczej, polegająca na publicznym udostępnianiu audycji audiowizualnych na podstawie katalogu ustalonego przez podmiot dostarczający usługę. Podmioty dostarczające audiowizualne usługi medialne: - mają siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub - decyzje redakcyjne dotyczące usługi medialnej są podejmowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Ustawa o radiofonii i telewizji- VoD. Obowiązki dostawcy. Dane o dostawcy usług medialnych (kto jest dostawcą, dane kontaktowe: adres korespondencyjny, adres email). Wskazanie Krajowej Rady jako organu właściwego w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie. Składanie corocznego sprawozdania z wykonania obowiązków, do dnia 31 marca za rok poprzedni (Art. 47j. 1.2).

Oznaczanie symbolami graficznymi O Podmiot dostarczający audiowizualną usługę medialną na żądanie, uwzględniając stopień szkodliwości audycji powinien odpowiednio do wieku zaklasyfikować i oznaczyć symbolem graficznym swoje filmy (chyba, że są one bez ograniczeń wiekowych) zarówno w momencie jego wyboru z katalogu, jak i w trakcie jego trwania. Spośród monitorowanych stron zaledwie dwie oznakowywały audycje znakami graficznymi.

Badanie oglądalności i oceny kanałów lokalnych telewizji kablowych Pentagon Research Warszawa, kwiecień 2016

Metodologia Badanie zostało zrealizowane w dniach 9 – 19 kwietnia 2016 roku na próbie 793 respondentów mających dostęp do lokalnych kanałów telewizji kablowej, która została wyodrębniona z próby osób zamieszkałych w miejscowościach i gminach w których takie kanały funkcjonują. Badanie zostało zrealizowane metodą ankiety internetowej wśród osób zarejestrowanych w internetowym panelu badawczym Pentagon Online (www.pentagononline.pl). Próba dobierana była metodą celową ze względu na warunki zamieszkiwania w określonej miejscowości oraz posiadania dostępu do jednego z kanałów lokalnych telewizji kablowych.

Lokalny program telewizyjny- oglądalność Biorąc pod uwagę ostatnie dwanaście miesięcy, czy obejrzał(a) Pan(i) co najmniej jedną audycję nadawaną na lokalnym kanale? W 2014 roku zadeklarowało „tak oglądałem” 88,2% respondentów.

Częstotliwość oglądania lokalnego programu telewizji kablowej Biorąc pod uwagę ostatnie dwanaście miesięcy, proszę wskazać, jak często oglądał(a) Pan(i) swój lokalny program.

Ocena poszczególnych aspektów programów telewizyjnych Lokalne serwisy informacyjne Godziny nadawania lokalnego programu Dobór prezentowanych na antenie audycji Poziom merytoryczny reporterów i prezenterów Jak ocenia Pan(i) następujące aspekty programu lokalnego.

Ogólna ocena lokalnego programu telewizji kablowej

Źródła czerpania informacji na temat lokalnych wydarzeń Z jakiego źródła czerpie Pan/Pani informacje dotyczące tematyki lokalnej? Proszę wskazać jedno, które jest dla Pana(i) najważniejsze.

Czy śledzi Pan(i) profil swojej telewizji w mediach społecznościowych? Śledzenie profilu lokalnej telewizji kablowej w mediach społecznościowych Czy śledzi Pan(i) profil swojej telewizji w mediach społecznościowych? N = 580

Media społecznościowe, w których śledzone są profile lokalnych telewizji kablowych W jakich mediach społecznościowych śledzi Pan(i) profil telewizji kablowej? N = 230

Serwisy internetowe, w których oglądane są programy lokalnej telewizji kablowej W jakich serwisach internetowych oglądał(a) Pan(i) w ciągu ostatnich 90 dni programy telewizji kablowej za pośrednictwem Internetu? N = 231

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Michał Wiśniewski Departament Monitoringu Michal.Wisniewski@krrit.gov.pl