Kodeks Ucznia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kodeks propozycja Kółko dziennikarskie. K jak KREATYWNOŚĆ Nauczyciele i uczniowie naszej szkoły używają TIK w czasie zajęć jako efektywne narzędzie.
Advertisements

Dobre zachowanie jest to zespół norm zachowania obowiązujących wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku i okoliczności w jakich się znaleźli. Co oznacza.
OBCHODY DNIA PRAW CZŁOWIEKA
Konwencja Praw Dziecka
Dobroć jest silniejsza niż przemoc.
Prawa dziecka i ucznia - Wikipedia:  - strona Rzecznika Praw Dziecka: 
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Belt 4 you. Firma Belt 4 YOU jest rozwijającą się firmą produkującą i sprzedającą paski która powstała w 2014 roku. Firma jest bardzo zdeterminowana do.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
10 grudnia minęło 60 lat od uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Dziecko to mały człowiek. Jednak nie wszyscy dorośli o tym pamiętali. W.
Idealna szkoła z TIK 1.Tablety zamiast podręczników 2.Tablice interaktywne 3.Sprawnie działające komputery 4.Tablety dla każdego ucznia w każdej sali lekcyjnej.
 12 marca 2012 r. – godz spotkanie Studentów z Mentorem w szkole (zbiórka przed sekretariatem szkoły)  Praktyki śródroczne: obserwacja lekcji.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Zespó ł Szkó ł im. Jana Kasprowicza w Sztumie. Mini przedsiębiorstwo „Hades” tworzy 14 młodych osób : Żaneta CegłowskaAnastazja Czarnak.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Kandydatka na przewodnicz ą c ą SU Natalia Korzeniewska kl.Ib.
Klasa 2d. RASIZM – przeświadczenie o wrodzonej wyższości określonej rasy ludzkiej. ( ŹRÓDŁO : Podręcznik – „Dziś i jutro 1”, rozdział – „Naród i społeczeństwo”,
PRACA W GRUPIE PRZYPOMNIENIE EFEKTYWNA GRUPA Już od dawna ludzie znają zasadę, że „co dwie głowy, to niejedna”, ale aby praca w grupie przynosiła zamierzone.
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU.
PRAWA DZIECKA. Nikt nie może mnie poniżać, Krzywdzić, bić, wyzywać. I każdego mogę zawsze Na ratunek wzywać.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
„ Telefon w naszej rzeczywistości szkolnej”. C ZY SZKOŁA JAKO STREFA WOLNA OD TELEFONÓW MIAŁABY SENS ?
Od pierwszaka do studenciaka z Judo
Belgia.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
BEZPIECZNE KORZYSTANIE Z INTERNETU
PRAWA DZIECKA Nikt nie może mnie poniżać krzywdzić, bić, wyzywać.
Sześciolatek idzie do szkoły
Bezpieczne dzieci w cyfrowym świecie
Rola książki w życiu człowieka
Nauczyciel świadkiem wiary w szkole
„Gałęzie i dziedziny prawa” Marta Maciejuk radca prawny
Savoir-vivre SZKOŁA-TEATR -MUZEUM
Komunikacja z dzieckiem
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
AKTY PRAWNE ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.), ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. -
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Sześciolatek idzie do szkoły
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Metoda projektu.
NOŚ Odblaski !.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 8 sierpnia 2017 r
Rzecznik Praw Dziecka.
KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE DLA KLAS II i III 2017/2018
KODEKS.
Nazwisko nauczyciela – klasa X
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
SYSTEM EDUKACJI W WIELKIEJ BRYTANII
Prawa Dziecka Wykonały: Sylwia Łaguniak, Lidia Kukieła, Beata Florczak.
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Program profilaktyczno-wychowawczy
Systemy edukacji.
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
Życie codzienne w Hiszpanii.
„Katecheza dla ciekawych” jest po fazie testów
Raport Rzecznika Praw Dziecka został przygotowany na podstawie sondażu opinii młodzieży, rodziców, nauczycieli i dyrektorów szkół.
Zespół Szkół Nr 2 im. Przyjaźni Polsko-Norweskiej w Ostrzeszowie
Witamy! Rok szkolny [rok].
Szkoła Podstawowa nr 48 im. Kawalerów Orderu r. ZAPRASZAMY
PowerVet 2019-Italia.
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Post-konstruktywizm a korzenie kulturowe Europy
„Sześciolatek w szkole”
Zapis prezentacji:

Kodeks Ucznia

Mam Prawo: DO KORZYSTANIA Z POMOCY

Mam Prawo: DO NAUKI

Mam Prawo: DO POPEŁNIANIA BŁĘDÓW

Mam Prawo: DO ROZWIJANIA ZAINTERESOWAŃ

Mam Prawo: DO SPRAWIEDLIWEJ OCENY

Mam Prawo: DO TAJEMNIC I WŁASNEGO ZDANIA

Mam Prawo: DO WOLNEGO CZASU

Mam Prawo: DO ZADAWANIA PYTAŃ

Mam Prawo: DO ŻYCIA BEZ PRZEMOCY

MAM OBOWIĄZEK: SUMIENNIE SIĘ UCZYĆ

MAM OBOWIĄZEK: PRZYCHODZIĆ PUNKTUALNIE DO SZKOŁY

NIE OPUSZCZAĆ LEKCJI BEZ POWODU MAM OBOWIĄZEK: NIE OPUSZCZAĆ LEKCJI BEZ POWODU

MAM OBOWIĄZEK: GODNIE REPREZENTOWAĆ OSOBĘ UCZNIA W SZKOLE I POZA NIĄ

MAM OBOWIĄZEK: Z SZACUNKIEM ODNOSIĆ SIĘ DO INNYCH

MAM OBOWIĄZEK: DBAĆ O SZKOŁĘ

WYKONANIE: Patrycja Zemła Katarzyna Celeban Pod kierunkiem mgr Joanny Szydłowskiej