O nas Jesteśmy grupą młodych, ambitnych uczniów chcących pokazać wykorzystanie nowoczesnych technologii w życiu codziennym oraz do celów edukacyjnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
V oś priorytetowa – „Infrastruktura społeczna”
Advertisements

Dr Dawid Kotlarek Miejsce trzecie w wirtualnej przestrzeni WiMBP im. C. Norwida w Zielonej Górze.
Wycieczka edukacyjna do Opola Pokaz nowych technologii ICT 30 XI 2009r Szkoła Podstawowa w Komornikach.
Z wyobraźnią socjologiczną o Wrocławskiej Koncepcji Edukacyjnej
Internet jako ocean informacji
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
STUDIA NIESTACJONARNE I-go STOPNIA
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
Nowoczesne technologie w edukacji Andrzej Matuła
Tak niewiele trzeba, by zmienić coś na lepsze zagłosuj na nasz projekt na Projekt numer - 78 Pomóż nam zrealizować edukacyjną
Co to jest TIK?.
TECHNIK LOGISTYK "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
Wyjazd edukacyjny do Krakowa w ramach projektu,,AKCJA- INFORMACJA r.
Akcja eTwinning w Szkole Podstawowej nr 5 jako przykład wykorzystania MCI opr. Ewa Łopatka.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
ZAGROŻENIA ZE STONY INTERNETU
W naszej szkole naucza wysoko wykwalifikowana kadra dydaktyczna. Znajdziecie tutaj pracownie multimedialne z dostępem do internetu, dwie sale.
oczami naszych uczniów
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
PWSZ Gniezno // codefly 2009 Bartosz Bilicki
LICEUM PROFILOWANE O PROFILU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
UŚMIECH SENIORA MIEJSKIE GIMNAZJUM NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
Programowanie w języku C++
Prezentacja Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Domaniowie
Lekcje z ZUS – uwagi metodyczne Wodzisław Śląski, 18 lutego 2014 r. Marcin Kopczyński.
Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie
Gra symulacyjna - gaming simulation (GS) jest symulacją efektów decyzji podjętych w czasie odgrywania ról, w sytuacji uwarunkowanej określonymi regułami:
PROJEKT NTUE GRUPA III. NA ZAJĘCIACH:  Zapoznawaliśmy się z zagrożeniami w szczególności związanymi z ochroną przeciwpożarową oraz sposobami alarmowania.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Edukacja w oparciu o poszerzoną rzeczywistość Michał BARTOSIK, Andrzej FILIP, Przemysław.
Lekcje z komputerem, 2006.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
TEMAT : Kompresja i Archiwizacja danych Informatyka Zakres rozszerzony
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Inspiracje mądrego korzystania z Internetu na rzecz dzieci i młodzieży
M.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy 10 GRUDNIA 2015 r. Warszawa 2030: Razem budujemy strategię rozwoju miasta.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Fundacja Pracownia Nauki i Przygody. O Fundacji Działamy od 17 stycznia 2012 r. Naszą inspiracją była wiara w edukacyjną i wychowawczą siłę natury i przygody.
Innowacją w cyberprzemoc Prezentacja rezultatów projektu.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji. Praktyczne ustalenia w aspekcie edukacyjnym.”
Public Tieto_Konferencja Projektów Zespołowych Bartosz Lanc Values Tieto, PDS propozycja współpracy.
Zapraszamy do świata. Funenglish.pl to e-learningowy (a więc komputerowy) kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 6-12 lat.
Projekt skierowany do młodych turystów umożliwia zwiedzanie Warszawy w ciekawy sposób pokazuje związki kompozytora z miastem z wykorzystaniem nowoczesnych.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 im. Jana Pawła II III Liceum Ogólnokształcące ul. Oświęcimska 90, , Ruda Śląska Kierunki kształcenia: klasy.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
Augmented Reality na HoloLens
Graficzny Interfejs Użytkownika
Oferta warsztatów multimedialnych
Szkoła Podstawowa nr 15, czyli Szkoła z Pasją
Gdzie pracujemy? Bojszowy to mała gmina – liczy około 7500 mieszkańców. TU JESTEŚMY Do Gminnej Biblioteki Publicznej w Bojszowach zapisanych jest 1300.
Tchibo Esspresso Interactive Sampling
Wrocław- Hydropolis Hydropolis znajduje się w zabytkowym, XIX-wiecznym podziemnym zbiorniku wody czystej o powierzchni 4000 m². Zbiornik pełnił swą pierwotną.
Oferta warsztatów multimedialnych
TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
Świetlica Szkoły Podstawowej nr 257 im prof
Wolontariacka pomoc niepełnosprawnym
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
GABLOTA INTERAKTYWNA. NOWOŚĆ gablota interaktywna Gablota interaktywna to nowoczesne urządzenie wyposażone w monitor 46 calowy, komputer, kamerę oraz.
Zapraszamy do świata.
Zapis prezentacji:

O nas Jesteśmy grupą młodych, ambitnych uczniów chcących pokazać wykorzystanie nowoczesnych technologii w życiu codziennym oraz do celów edukacyjnych.

Do tych celów wykorzystujemy technologie VR oraz AR

VR - (ang. Virtual Reality - Wirtualna Rzeczywistość) - obraz sztucznej rzeczywistości stworzony przy wykorzystaniu technologii informatycznej. Polega na multimedialnym kreowaniu komputerowej wizji przedmiotów, przestrzeni i zdarzeń. Z użyciem tej technologii stworzymy prezentacje edukacyjne dla dzieci oraz młodzieży (np. o historii ziemi).

AR (ang. Augmented Reality - rozszerzona rzeczywistość) - system łączący świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Zazwyczaj wykorzystuje się obraz z kamery, na który nałożona jest, generowana w czasie rzeczywistym, grafika 3D. Przy jej użyciu powstanie gra miejska, która zaznajomi Was lepiej z naszym miastem.