Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawowe założenia programu naprawy Aeroklubu Polskiego
Advertisements

Lepszy start dla „zawodowca” r.
Finanse przedsiębiorstwa (3)
Pl. Konsulatu Polskiego Olsztyn, II piętro.
Zasady podstawowe (1): Budżet powinien być rzeczywisty i efektywny;
Ryczałtowa metoda rozliczania kosztów ogólnych w ramach projektów w Działaniu 1.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Dział Finansowy.
Szczegółowe omówienie działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania w ramach PROW
Koszty kwalifikowalne marzec 2010 r. Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w ramach działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania,
KOSZTY LOGISTYKI.
Rachunek kosztów przedsiębiorstwa
Wykład 8 Dr Krzysztof Jonas
CZYLI JAK USTALAMY DOCHÓD W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Koszty kwalifikowalne małych projektów tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3., ale przyczyniają się do.
Analiza rynku szkoleń podyplomowych dla lekarzy i lekarzy dentystów na obszarze działania okręgowej izby lekarskiej w warszawie.
Układy ewidencyjne kosztów
KONTA WYNIKOWE Konta wynikowe – powstają w wyniku pionowego podziału konta „Wynik finansowy”. Informują o przebiegu procesów kształtujących wynik finansowy.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Sprawozdanie finansowe OPP - warsztaty
Rola polityki rynku pracy w rozwijaniu kształcenia zawodowego.
Samorząd zawodowy lekarzy
Podnoszenie kompetencji służb i przedstawicieli podmiotów realizujących działania z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie O BSZAR IV KPPP W R
3. Kwalifikowlaność wydatków w ramach Poddziałania POKL Anna Broniarek Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, dnia 23 kwietnia 2008 roku.
Koszty magazynowania Dr Agnieszka Tubis.
Rachunkowość zakładów ubezpieczeń i funduszy emerytalnych
Działalność gospodarcza: przychody i koszty
Sprawozdanie z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Grupa robocza ds. KSOW Warszawa, r. „Europejski.
Rachunkowość Rozrachunki z pracownikami z tytułu wynagrodzeń i kosztów podróży służbowej Robert Dyczkowski.
Okręgowa Rada Adwokacka w Poznaniu Strategia dla Adwokatury Ankietę decyzją NRA skierowano do wszystkich adwokatów i aplikantów adwokackich we wszystkich.
ANALIZA BILANSU.
Instrumenty wsparcia finansowego Instrumenty wsparcia finansowego dla podmiotów ES. Waldemar Predko Kołobrzeg 2012.
PROJEKT BUDŻETU 2016 R..
Sprawozdanie z wykonania Budżetu Miasta za 2011 rok.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Targówek m.st. Warszawy PROJEKT PLANU FINANSOWEGO na 2016 rok realizowany poprzez Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty.
Razem czy osobno? Ochrona prawna w relacji z innymi rodzajami ubezpieczeń Konferencja „Pozycja Ubezpieczeń ochrony prawnej w świadomości społecznej” Warszawa,
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU DZIAŁALNOŚĆOCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY.
FORMY WSPARCIA OFEROWANE PRZEZ PUP SKARŻYSKO-KAMIENNA W 2016r. Elżbieta Niewczas – Koordynator Zespołu ds. Instrumentów Rynku Pracy w PUP Skarżysko-Kamienna.
SPRAWOZDANIE Z WYKORZYSTANIA FUNDUSZU PRACY W 2014 Wojewódzka Rada Rynku Pracy w Białymstoku Białystok, 4 marca 2015 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku.
Zasady kwalifikowalności wydatków w ramach konkursu zamkniętego nr RPPM IZ /15 Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego.
Projekt budżetu 2003 Prezydent Miasta TYCHY. Projekt budżetu 2003 ogółem Projekt budżetu ogółem Pożyczki, kredyty, obligacje Projekt.
O Fundacji Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości prowadzi działalność od 2003 r. w zakresie: -szkoleniowo - konsultacyjnej.
WYDZIAŁ DZIENNIKARSTWA, INFORMACJI I BIBLIOLOGII Janusz Włodzimierz Adamowski Program wyborczy: kadencja
Jak założyć organizację pozarządową? Od nitki do kłębka
Możliwości wsparcia finansowego w ramach Funduszu Pracy 12 kwietnia 2016r. Powiatowy Urząd Pracy w Tychach.
Budżet powiatu nakielskiego na 2008 rok. Budżet powiatu opracowano na podstawie: Informacji Ministra Finansów Nr ST /2007 z dnia 10 października.
Samorządowy zakład budżetowy mgr Paweł Lenio Katedra Prawa Finansowego Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii.
* BUDŻET SZKOŁY ROK 2017 I półrocze *
Kwalifikowalność wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU MIASTA POZNANIA II ZASTĘPCA PREZYDENTA
Sprawozdawczość finansowa Zajęcia III
Dr n. med. Bartosz Urbański
Rachunek kosztów Ewidencja kosztów - zadania.
XXVII Sesja Rady Miejskiej w Nowem 26 kwietnia 2017 r.
Czas trwania projektu: 24 miesiące
UWAGI DO BILANSÓW ODDZIAŁÓW ZNP za 2014 i 2015 rok.
MEDIACJA W POSTĘPOWANIU SĄDOWOADMINISTRACYJNYM Materiały pomocnicze Postępowanie administracyjne i sądowoadministracyjne Stacjonarne Studia Prawa.
CEL Rozwijanie, propagowanie inicjatyw, postaw, działań sprzyjających rozwojowi szkolnemu i pozaszkolnemu dzieci i młodzieży Organizowanie czasu pozaszkolnego.
WYKONANIE DOCHODÓW W I PÓŁROCZU 2017 ROKU , 45 zł
Projekt budżetu 2001 Zarząd Miasta TYCHY.
Wykonanie Planu budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku za rok 2017 Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz.
Katarzyna Cisowska-Mleczek Wydział Finansowy
POMOC SPOŁECZNA.
Pomorska Rada ds. Polityki Senioralnej
Wstępne założenia dotyczące wnoszenia i oceny wkładu własnego w projektach współfinansowanych ze środków EFS w latach Kielce, 9 października.
Decyzja MNiSW o zwiększeniu subwencji na 2019 r. dla PO o kwotę ,00 zł
Decyzja MNiSW o zwiększeniu subwencji na 2019 r. dla PO o kwotę ,00 zł
PROF. UAM DR HAB. KRYSTIAN M. ZIEMSKI
Zapis prezentacji:

Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku Plan budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku na rok 2018 Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz

Okręgowa Izba Lekarska w Gdańsku Plan budżetu na 2018r Okręgowa Izba Lekarska w Gdańsku  I. Przychody: Kwota 1. Składki członkowskie 6 600 000,00 2. Refundacja z budżetu państwa działalności ustawowej 400 000,00 3. Refundacja kosztów staży podyplomowym z UMWP 105 000,00 4. Refundacja z NIL dla Komisji Sportu 9 500,00 5. Przychody ze szkoleń lekarzy (w tym dotacje) 10 000,0 6. Opłaty za rejestrację praktyk lekarskich (KdsRPP) 60 000,00 7. Opłaty za rejestrację podmiotów kształcenia ( KKM) 70 000,00 8. Przychody z najmu powierzchni budynku OIL 150 000,00 9. Odsetki od lokat bankowych 50 000,00 10. Komisja Bioetyczna 600 000,00 11. Sprzedaż duplikatów PWZ, zaświadczenia unijne i inne 8 000,00 12. Zwroty kosztów postepowań sądowych 5 000,00 13. Opłaty za dokumentację OROZ 1 000,00 14. Pozostałe przychody - reklamy www. I inne 10 000,00 Razem przychody 8 078 500,00

7 549 000,00 529 500,00 III. Rezerwa na cele nadzwyczajne II. Wydatki: 1. 15% odpis składki na rzecz NIL 1 100 000,00 2. Komisja ds. Rejestracji Lekarzy 222 000,00 zał.1 3. Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej 486 000,00 zał.2 4. Okręgowy Sąd Lekarski 330 000,00 zał.3 5. Komisja Kształcenia Medycznego 490 000,0 zal.4 6. Komisja Bioetyczna 600 000,00 7. Komisja ds. Rejestracji Praktyk Prywatnych 177 500,00  zal.5 8. Komisja Stomatologiczna 40 000,00   9. Komisja Lekarzy Seniorów: 50 000,00 zał.6 10. Komisja Kultury Sportu i Rekreacji 132 000,00 zał.7 11. Komisja Etyki 5 000,00 12. Zjazd sprawozdawczy/o-wyborczy 13. Mediator OIL 1 000,00 14. Komisje Orzekające o zdolności wykonywania zawodu 10 000,00 15. Działalność medialna OIL w Gdańsku 390 000,00  zał.8 16. Komisja Socjalna 200 000,00 17. Komisja Młodych Lekarzy 18. Komisja legislacyjna 6 000,00 19. Pełnomocnik ds. Zdrowia Lekarzy 12 000,00 20. Uroczystość wręczenia PWZ 21. Nagrody i wsparcia patronackie OIL 20 000,00 22. Koszty działalności statutowej (organy OIL) 598 000,00  zał.9 23. Koszty pomieszczeń wynajmowanych (energia, ogrzewanie ,ochrona,) 33 000,00 24. Koszty dz. administracyjnej Gdańsk (biuro OIL) 2 115 000,00 zał.10 25. Koszty działalności administracyjnej Del. Elbląg 199 200,00 zał.11 26. Koszty działalności administracyjne Del. Słupsk 232 300,00 zał.12 Razem wydatki 7 549 000,00 III. Rezerwa na cele nadzwyczajne 529 500,00

KOMISJA DS. REJESTRACJI LEKARZY Załącznik nr 1 do budżetu 2018 OIL Gdańsk KOMISJA DS. REJESTRACJI LEKARZY Koszty Komisji ogółem, w tym: 222 000,00 1. Materiały, wyposażenie i energia 30 000,00 2. korespondencja 20 000,00 3. usługi 12 000,00 4. wynagrodzenia 130 000,00 5. składki ZUS i narzuty na wynagrodzenia 28 000,00 6. delegacje 2 000,00

Załącznik nr 2 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Koszty Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, w tym: 486 000,00 1. materiały, energia 17 000,00 2. koszty korespondencji 13 000,00 3. kopiowanie dokumentacji, usługi 14 000,00 4. wynagrodzenia pracowników 130 000,00 5. opinie biegłych 30 000,00 6. składki ZUS i inne narzuty pracownicze 26 000,00 7. delegacje 10 000,00 8. diety Rzecznika i Zastępców Rzecznika 240 000,00 9. szkolenia rzeczników 6 000,00

Koszty Okręgowego Sądu Lekarskiego, w tym: Załącznik nr 3 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Koszty Okręgowego Sądu Lekarskiego, w tym: Plan 330 000,00 1. materiały i energia 11 000,00 2. koszty korespondencji 7 000,00 3. usługi 9 000,00 4. wynagrodzenia pracowników kancelarii Sądu 60 000,00 5. umowy zlecenia 2 000,00 6. składki ZUS i inne narzuty na wynagrodzenia 13 000,00 7. delegacje Sędziów 8. diety funkcyjne Przewodniczącego i Sędziów 216 000,00 9. szkolenia Sędziów i pracowników 10 000,00

Komisja Kształcenia Medycznego, a w tym: Plan Załącznik nr 4 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Komisja Kształcenia Medycznego, a w tym: Plan 490 000,00 1. Koszty organizacji stażu podyplomowego 140 000,00 2. Ośrodek Kształcenia (wynagrodzenia wykładowców, pracowników i inne) 3. Fundusz wspierania inicjatyw doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów i innych 60 000,00 4. Fundusz wspierania konferencji medycznych i debat tematycznych 30 000,00 5. Fundusz na umorzenia zapomóg na kształcenie lekarzy i lekarzy dentystów 120 000,00

KOMISJA DS. REJESTRACJI PRAKTYK LEKARSKICH Załącznik nr 5 do budżetu 2018 OIL Gdańsk KOMISJA DS. REJESTRACJI PRAKTYK LEKARSKICH Koszty Komisji ogółem, w tym: 177 500,00 1. Materiały i energia 2 000,00 2. usługi 3 500,00 3. wynagrodzenia 140 000,00 4. składki ZUS i narzuty na wynagrodzenia 30 000,00 5. delegacje, szkolenia, catering

Komisja Lekarzy Seniorów, a w tym: Plan Załącznik nr 6 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Komisja Lekarzy Seniorów, a w tym: Plan 50 000,00 1. Komisja Lekarzy Seniorów Gdańsk 40 000,00 2. Komisja Lekarzy Seniorów Elbląg 5 000,00 3. Komisja Lekarzy Seniorów Słupsk

Komisja Kultury Sportu i Rekreacji, a w tym: Plan Załącznik nr 7 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Komisja Kultury Sportu i Rekreacji, a w tym: Plan 132 000,00 1. Wydarzenia sportowe, formy rekreacji lekarzy 90 000,00 2. Klub Lekarza i imprezy kulturalne 12 000,00 3. Chór lekarski 30 000,00

Działalność medialna OIL w Gdańsku, a w tym: Plan Załącznik nr 8 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Działalność medialna OIL w Gdańsku, a w tym: Plan 390 000,00 1. druk Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 150 000,00 2. honoraria autorskie w Pomorskim Magazynie Lekarskim 36 000,00 3. Redakcja Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 24 000,00 4. kolportaż Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 60 000,00 5. utrzymanie strony internetowej OIL w Gdańsku 80 000,00 6. wydawnictwa lekarskie 40 000,00

Załącznik nr 9 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Koszty działalności Okręgowej Rady Lekarskiej i niektórych komisji problemowych Rady, a w tym: Plan 598 000,00 1. koszty posiedzeń Rady, Prezydium, komisji problemowych Rady 45 000,00 2. ryczałty samochodowe 20 000,00 3. koszty podróży służbowych osób funkcyjnych 10 000,00 4. diety funkcyjne członków Prezydium i członków Rady 463 000,00 5. szkolenia lekarzy funkcyjnych 6. inne (ankiety, akcja protestacyjna) 50 000,00

Koszty administracyjne w Gdańsk Plan 2018r. Załącznik nr 10 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku   Koszty administracyjne w Gdańsk Plan 2018r. 1. Zużycie materiałów i energii 205 000,00 a materiały biurowe, wydawnictwa 60 000,00 b pozostałe materiały, śr. czystości i wyposaż. drobne, woda but., art. spoż. 65 000,00 c energia elektryczna 50 000,00 d energia cieplna i woda 30 000,00 2. Usługi obce razem: 657 000,00 usługi telekomunikacyjne, pocztowe i kurierskie 70 000,00 naprawy, konserwacje, remonty koszty sprzątania i wywozu nieczystości 77 000,00 koszty ochrony 75 000,00 e biuro prawne 250 000,00 f usługi informatyczne 100 000,00 g pozostałe 25 000,00 3. Wynagrodzenia 853 000,00 wynagrodzenia pracowników 650 000,00 Składki ZUS 168 000,00 świadczenia dla pracowników (ZFŚS, badania profilaktyczne) 25 000,000 umowy zlecenia i umowy o dzieło 10 000,00 5. Pozostałe koszty 400 000,00 podatek od nieruchomości, opłaty administracyjne 23 000,00 opłaty bankowe podróże służbowe pracowników obsługa recept dla lekarzy seniorów 3 000,00 szkolenia pracowników, spotkanie integracyjne, studia ubezpieczenia majątkowe 5000,00 inne h środki trwałe 314 000,00   RAZEM 2 115 000,00

Plan 1. Zużycie materiałów i energii 19 000,00 a Załącznik nr 11 do budżetu 2018 OIL Delegatura w Elbląg   Koszty administracyjne Elbląg Plan 1. Zużycie materiałów i energii 19 000,00 a materiały, drobne wyposażenie 15 000,00 b energia , woda 4 000,00 2. Usługi obce razem: 47 000,00 usługi telekomunikacyjne,pocztowe i kurierskie 5 000,00 naprawy, konserwacje, remonty c koszty sprzątania i wywozu nieczystości 12 000,00 d ochrona - monitoring 1 000,00 e obsługa prawna 24 000,00 f pozostałe 3. Wynagrodzenia 111 000,00 wynagrodzenia pracowników 88 000,00 Składki ZUS 20 000,00 świadcz dla pracowników (ZFŚS, badania profilaktyczne) 3 000,00 4. Pozostałe koszty 22 200,00 podatek od nieruchomości, opłaty administracyjne 1 200,00 opłaty bankowe 700,00 czynsze 8 000,00 ubezpieczenia majątkowe 1 300,00 g inne h środki trwałe 10 000,00  RAZEM 199 200,00

Koszty administracyjne Słupsk Plan Załącznik nr 12 do budżetu 2018 OIL Delegatura w Słupsku Koszty administracyjne Słupsk   Plan 1. Zużycie materiałów i energii 9 000,00 a materiały, wyposażenie drobne 6 000,00 c energia 3 000,00 2. Usługi obce razem: 42 000,00 usługi telekomunikacyjne,pocztowe i kurierskie 7 000,00 b naprawy, konserwacje, remonty 4 000,00 koszty ochrony -monitoring 2 000,00 d obsługa prawna 24 000,00 e pozostałe 5 000,00 3. Wynagrodzenia 162 000,00 wynagrodzenia pracowników 132 000,00 Składki ZUS 26 000,00 świadcz dla pracowników (ZFŚS, badania profilaktyczne) umowy zlecenia i umowy o dzieło 1 000,00 4. Pozostałe koszty 19 300,00 podatek od nieruchomości, opłaty administracyjne 1 600,00 opłaty bankowe podróże służbowe 500,00 h czynsze i szkolenia j ubezpieczenia majątkowe 3 200,00 k inne środki trwałe  RAZEM 232 300,00