Analiza problemów zgłoszonych do zespołu ds

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Równaj w górę Czym wyróżniają się jednostki A+ na uniwersytetach? Jaki jest rzeczywisty poziom nauki w tych dziedzinach? 1. UJ: W Biochemii, Biofizyki.
Advertisements

Uniwersytet Rzeszowski
Projekt Strategiczny Opracowanie programu wdrożenia zapisów Europejskiej Karty Naukowca i Kodeksu Postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych.
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Co nowego w NCN? Kraków, Senat UJ, 25 listopada 2015 r. Zbigniew Błocki Co nowego w NCN? Kraków, Senat UJ, 25 listopada 2015 r. Zbigniew Błocki.
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Samodzielne Stanowisko do spraw Sporów Konsumenckich Delegatura we Wrocławiu Delegatura we Wrocławiu Delegatura w Bydgoszczy Delegatura w Bydgoszczy Delegatura.
Wizja rozwoju Uczelni Prof. Wiesław Józef Piekarski SPÓJRZ W PRZYSZŁOŚĆ z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie.
Informacja o działalności Biura Analiz Instytucjonalnych i Raportowania oraz audycie informacji instytucjonalnej na UJ Maria Próchnicka.
Model współpracy NGO – Miasto Łódź Prezentacja projektu partnerskiego Centrum OPUS i Urzędu Miasta Łodzi Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
© 2015 Copyright by Maciej Bednarek & Digitalsphere Fotografika. Wszelkie prawa zastrzeżone.
| Centra Usług Wspólnych (CUW) w jednostkach samorządu terytorialnego Wojciech Lachiewicz, Ryszard Grobelny, Mateusz Klupczyński Poznań, 30 maja 2016 r.
Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Na Wydziale studiuje: 1740 studentów 112 doktorantów Kadra akademicka Wydziału: 133 nauczycieli 11 profesorów.
Spotkanie informacyjne. NIE WYKLUCZAJ SIĘ Z SUKCESU!
Harmonogram i program prac związanych ze sporządzeniem planów gospodarowania wodami dla obszarów dorzeczy wraz z zestawieniem działań, które należy przeprowadzić.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
A KADEMICKA BIBLIOTEKA E UROPEJSKA (ABE) I NSTYTUT E UROPEISTYKI Dr Jarosław Filip Czub.
Funkcjonalność oprogramowania Bazy Wiedzy i Repozytorium Politechniki Warszawskiej Prof. dr hab. inż. Henryk Rybiński, dr inż. Jakub Koperwas, dr inż.
Katedra Polityki Transportowej Koło naukowe „Studenci dla Środowiska” Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny ul. Armii Krajowej 119/ Sopot.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2012/2013 Senat PG, r. Opracowała:
Przedmiot: Absolwent Wydziału Nauk o Zdrowiu na rynku pracy vs program kształcenia dr n. med. Joanna Bonior Zakład Fizjologii Medycznej IF Wydział Nauk.
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
Priorytety w kadencji Materiały na spotkanie 5 kwietnia 2016 roku dr hab. prof. UW Robert Małecki.
Projekt dofinansowany w ramach środków PO Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2010 Partner projektu.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
PODSUMOWANIE PRAC KOMISJI DIALOGU OBYWATELSKIEGO PRZY WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH ROK 2015 Justyna K. Ochędzan Przewodnicząca KDO przy WZiSS Prezes.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
Omówienie „Sprawozdania UW z oceny własnej Monitorowanie, przegląd i podnoszenie zasobów do nauki oraz publikowanie informacji na temat kształcenia”
Zewnętrzne źródła finansowania bibliotek uczelni publicznych w Polsce na przykładzie Biblioteki Głównej AWF w Warszawie Violetta Perzyńska, Biblioteka.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Dziękuję za uwagę Projekt ustawy o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju.
Zamówienia publiczne w projektach W związku z nowelizacją PZP chcemy zorganizować szkolenie nt. stosowania PZP w projektach unijnych Prośba do WAS: Do.
GWSH w rankingach „GWSH - Najbardziej prestiżowa Uczelnia Niepubliczna
Wydział Nauk Ekonomicznych i informatyki (zajęcia w Płocku)
Korelacja oferty I Liceum w Ogólnokształcącego w Oleśnicy z preferencjami rekrutacyjnymi uczelni wyższych.
..
Magdalena Kołodziej, Fundacja MY Pacjenci
PROGRAM DOBLE DIPLOMA.
Rola Krajowych Sieci Tematycznych w ramach projektów innowacyjnych PO KL
..
WYDZIAŁOWE PUNKTY INFORMACYJNE W PROCEDURZE POTWIERDZANIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Szczecin, 11 grudzień 2015.
..
Młodszy Tester Oprogramowania
FIZOZ – II st. „Gospodarowanie zasobami w ochronie zdrowia”
Szczegółowe zasady organizacji oraz przeprowadzania egzaminów, zaliczeń, kolokwiów za pomocą komputera i/lub oprogramowania specjalistycznego Ewelina Marć.
Politechnika Opolska Początek
Harmonogram prac nad przyszłą perspektywą Toruń, listopad 2012 r.
..
Powiślańska Szkoła Wyższa – dobry start
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
..
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej
..
Dokument ten ma charakter informacyjny.
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Plan Produkcji i Obrotu
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu
SEKTOROWA RADA ds. kompetencji w budownictwie
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
..
SPRAWOZDANIE z badań naukowych oraz współpracy z zagranicą w roku 2018
Działalność naukowa w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych
Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
dr Mariusz Citkowski Wydział Ekonomii i Zarządzania UwB
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
AUTORSKI PROJEKT EXPERT SENIOR.
Zapis prezentacji:

Analiza problemów zgłoszonych do zespołu ds Analiza problemów zgłoszonych do zespołu ds. odbiurokratyzowania procedur w UJ etap I /24 kwietnia -25 maja 2017 r./ Zespół w składzie Dr hab. Dorota Szumska Dr Paweł Czarnecki Dr Justyna Maciąg Dr Błażej Nikiel-Wroczyński Kraków, 10 czerwca 2017 r.

Kalendarium prac 1. 16 grudnia 2016 r. powołanie Zespołu ds. odbiurokratyzowania procedur w UJ (dalej: Zespół). 2. Styczeń-marzec 2017 r. opracowanie harmonogramu działań zespołu, w tym przygotowanie wzoru formularza zgłoszeniowego kwestionariusza ankietowego oraz strony internetowej zespołu. 3. 20 kwietnia 2017 r. wysłanie informacji o kwestionariuszu do wszystkich pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego. 4. 20 kwietnia - 25 maja 2017 r. I etap zbierania danych zawartych w formularzach zgłoszeniowych . 5. 25 maja – 10 czerwca 2017 r. wstępna analiza danych i przygotowanie raportu dla JM Rektora UJ. 6. 20 czerwca 2017 r. przekazanie raportu JM Rektorowi UJ.

Frekwencja zgłaszania postulatów w okresie od 24 kwietnia – 25 maja 2017 r.

Frekwencja zgłaszania postulatów w okresie od 24 kwietnia – 25 maja 2017 r.

Miejsce pracy/nauki respondenta Miejsce pracy respondenta Liczba respondentów Nie wskazano wydziału 51 Wydział Prawa i Administracji 17 Wydział Filologiczny 10 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej 7 Wydział Lekarski Wydział Matematyki i Informatyki 6 Wydział Polonistyki 5 4 Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Wydział Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii 3 Wydział Historyczny Wydział Geografii i Geologii 2 Wydział Chemii 1 Wydział Nauk o Zdrowiu Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych

Status 122 respondentów

Statystyka kategorii zgłaszanych problemów Procesy administracyjne dotyczące infrastruktury personalno-organizacyjnej 56% Procesy administracyjne dotyczące badań naukowych 33% Procesy administracyjne dotyczące dydaktyki 25% Inne 6%

Problem z kategorii Procesy administracyjne dotyczące infrastruktury personalno-organizacyjnej Utrzymanie obiektów 4% Obsługa prawna, finansowa i socjalna 9% Obsługa kadrowa 14% Zakup sprzętu 15% Sprawozdawczość 21% Wyjazdy krajowe i zagraniczne 37%

Projekty badawcze realizowane z krajowymi jednostkami naukowymi 15% Problem z kategorii Procesy administracyjne dotyczące realizacji badań naukowych e dotyczące realizacji badań naukowych Projekty badawcze realizowane we współpracy z zagranicznymi jednostkami naukowymi 7% Współpraca z podmiotami zewnętrznymi 10% Projekty badawcze realizowane z krajowymi jednostkami naukowymi 15% Granty naukowe 68%

Problem z kategorii Procesy administracyjne dotyczące dydaktyki Rekrutacja 16% Obsługa stypendialna 19% System usosweb 65%

Dziękujemy za uwagę W imieniu Zespołu Dr hab. Dorota Szumska