Gdzie co jest? Cz. II.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uniwersalny system wolnostojący
Advertisements

Reprezentacja danych w komputerze
Algorytm Dijkstry (przykład)
DROGA KRZYŻOWA ROZMOWA MATKI Z NIENARODZONYM DZIECKIEM.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
BUDOWA ATMOSFERY Opracowali: Jan Antoszkiewicz (troposfera)
UŁAMKI ZWYKŁE KLASA IV.
Algorytmy.
Planety Układu Słonecznego
Tajemniczy ciąg Fibonacciego
NIE TAKA MATMA STRASZNA
Klasa IIId Gimnazjum nr 1 w Szprotawie
Lekcja r. Temat: Skracanie i rozszerzanie ułamków.
„Są plusy dodatnie i plusy ujemne.”
POTYCZKI MATEMATYCZNE 2009
Konstrukcja, estymacja parametrów
Gdzie co jest? Cz. II. Kubek stoi na lewo od talerzyka. Pod kubkiem stoi filiżanka, a pod talerzykiem szklanka. Dzbanek stoi pomiędzy filiżanką i szklanką.
Planety układu słonecznego. Agnieszka Pawluk KL II a TH
Gdzie co jest? Cz. I.
Która godzina?.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących
Cechy podzielności liczb
DODAWANIE, ODEJMOWANIE,
Jak pietruszka pije wodę?
Wykorzystano zadania z "Kangura"
Ciekawostki o liczbach
Najlepsi sportowcy ostatnich lat z Gimnazjum nr 3 w Żywcu.
Autorzy: Magda Jóźwik Adrianna Prokop
Ile to kosztuje? Cz. II.
Ile to kosztuje? Cz. III. Trzy kubki i cztery filiżanki kosztują razem 30 zł. Trzy kubki i osiem filiżanek kosztują razem 42 zł. Ile kosztuje.
Ile to kosztuje? Cz. III. Trzy kubki i cztery filiżanki kosztują razem 30 zł. Trzy kubki i osiem filiżanek kosztują razem 42 zł. Ile kosztuje.
Przygotował Maciej Wiedeński Zapraszam!!!
XVI edycja Konkursu Matematycznego im. Jana Śniadeckiego
UŁAMKI ZWYKŁE ?.
Matematyka i system dwójkowy
Liczby Całkowite.
Temat: Liczby całkowite
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Andrzej Majkowski informatyka + 1.
Prezentacja dla klasy II liceum
GO! Gdy zaznaczysz poprawną odpowiedź, otrzymasz oklaski – jeśli nie, to komputer odrzuci dwie błędne… Jeśli znowu zaznaczysz złą odpowiedź komputer cofnie.
Algorytm znajdowania Największego Wspólnego Dzielnika.
Rozwiązanie zagadki nr 1.
WIELOKĄTY Karolina Zielińska kl.v Aleksandra Michałek kl v
TEST NA INTELIGENCJĘ Teraz będę Ci zadawał pytania- jedno po drugim. Zastanów się porządnie zanim dasz odpowiedź 
Podstawowe pojęcia i terminy stosowane w statystyce
Rzymski system liczbowy
2 OSOBOWA MECHANIKA SĘDZIÓW Adam Fojcik. Spis treści: 1. Podstawowe ustawienie 1.1 Brak biegaczy na bazach 1.2 Biegacz na pierwszej bazie lub biegacz.
Zadania z drugiej zasady dynamiki. Zadania z drugiej zasady dynamiki.
Liczby 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, …(i tak dalej) nazywamy liczbami naturalnymi. Tak jak z liter tworzy się słowa, tak z cyfr tworzymy liczby. Dowolną.
LICZBY NATURALNE I CAŁKOWITE. Liczby Naturalne Liczby naturalne – liczby używane powszechnie do liczenia (na obiedzie były trzy osoby) i ustalania kolejności.
Figury płaskie Układ współrzędnych.
Do czego służą układy równań? Budowanie układów równań.
Autor: Małgorzata Paszyńska
Joanna Celuch W ż yciu codziennym cz ę sto znajdujemy si ę w sytuacji, gdy musimy jak ąś cało ść podzieli ć na cz ęś ci.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
UŁAMKI ZWYKŁE ?.
Ułamki zwykłe w życiu codziennym
Zastosowanie układów równań do rozwiązywania zadań tekstowych
Ile to kosztuje? Cz. I.
Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka
i jego magiczny kwadrat
Ile to kosztuje? Cz. II.
Ile to kosztuje? Cz. II.
Liczby pierwsze: szukanie, rozmieszczenie, zastosowanie, ciekawostki. Liczby pierwsze: szukanie, rozmieszczenie, zastosowanie, ciekawostki. Kinga Cichoń.
Cechy podzielności liczb
Gdzie co jest? Cz. II.
Gdzie co jest? Cz. II.
Zapis prezentacji:

Gdzie co jest? Cz. II

Kubek stoi na lewo od talerzyka. Pod kubkiem stoi filiżanka, a pod talerzykiem szklanka. Dzbanek stoi pomiędzy filiżanką i szklanką. Jak są ustawione te przedmioty?

Kubek stoi pomiędzy dwiema filiżankami, a dzbanek, który stoi pod kubkiem na lewo od dwóch szklanek. Na lewo od dzbanka stoi talerzyk. Czy już można ustalić, jak są ustawione wymienione przedmioty?

Na górnej półce stoją dwie szklanki i dzbanek, a na dolnej dwie filiżanki i talerzyk. Jednakowe przedmioty stoją obok siebie. Pod jedną szklanką stoi talerzyk, a pod drugą filiżanka. Dzbanek stoi nad filiżanką. Jak są ustawione te przedmioty? Czy jest tylko jedno możliwe ustawienie tych przedmiotów?

Na kartce napisane są obok siebie cztery liczby: 3, 15, 6 i 18. Liczba 6 jest napisana pomiędzy najmniejszą a największą z tych liczb. Po 3 napisane jest 15. W jakiej kolejności zapisane są te liczby?

Na kartce zapisano obok siebie pięć liczb: 8, 12, 14, 22, 25 Na kartce zapisano obok siebie pięć liczb: 8, 12, 14, 22, 25. Środkowa liczba jest sumą swoich sąsiadów. Pierwsza liczba jest większa od ostatniej. W jakiej kolejności zapisano te liczby?

Na kartce zapisano obok siebie pięć liczb: 8, 9, 10, 11, 12 Na kartce zapisano obok siebie pięć liczb: 8, 9, 10, 11, 12. Pierwsza jest mniejsza od trzeciej, a trzecia jest mniejsza od ostatniej. Druga jest większa od czwartej, a czwarta większa od piątej. Czy już można ustalić, w jakiej kolejności je zapisano? Dlaczego?