I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Szubnie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zapraszamy do świata. Funenglish.pl to e-learningowy (a więc komputerowy) kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 6-12 lat.
Advertisements

E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
INSTA 4 IV Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Toruniu.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
Fundacja Legalna Kultura | Warszawa 2015 Prezentacja do pracy z filmem „Carte blanche”
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Łodzi im. Fryderyka Chopina ul. Zacisze 7/ 9 MISJĄ SZKOŁY JEST ABY UCZEŃ GIMNAZJUM NR 3 OSIĄGNĄŁ SUKCES NA MIARĘ SWOICH MOŻLIWOŚCI.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
Prezentację przygotował:
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
UL. PERLA ŁÓDŹ TEL./FAX (042)
System edukacji w Polsce
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Dlaczego warto uczyć się języka angielskiego?
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
Programowanie z eTwinning
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Extra wyzwanie dla wszystkich!
GERMANISTYKA.
FIZYKA na służbie b’Rowersa ...krótki kurs.
FIZYKA na służbie b’Rowersa ...krótki kurs.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
ASYSTENTURA COMENIUSA
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
MAGIA dzieje się w chmurach.
Prezentację przygotowała Katarzyna Semla
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DAJE DZIECIOM NIE TYLKO SZANSĘ W NABYWANIU SŁOWNICTWA, ALE RÓWNIEŻ ROZBUDZA ICH ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWĄ I BUDUJĘ.
Nauczanie dwujęzyczne
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Stulecie Niepodległości w Barwach Biało - Czerwonych
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ OFERTY SZKÓŁ
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
Plakat promujący projekt opracowała i wykonała Pani J. Michalczuk
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
TYDZIEŃ NIEMIECKI w SP7 z OI w Ełku.
ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2
ul. Grzybowska Warszawa
Zapraszamy do świata.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2019/2020
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
INFORMACJE DLA MATURZYSTÓW
Zapis prezentacji:

I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Szubnie .Nowoczesna szkoła wyzwaniem współczesnej Europy

Erasmus+mobilność kadry Podczas ubiegłorocznych wakacji nauczyciele I LO w Szubinie odbyli zagraniczne kursy metodyczne, m.in. w Londynie i w Wiedniu. Nauczyciele j. niemieckiego poznali nowe metody nauczania języka, wykorzystujące materiały multimedialne, muzykę i film oraz odświeżyli znane, wykorzystywane już techniki. Otrzymali też szereg materiałów do wykorzystania w szkole. Wyjazd do Wiednia był niepowtarzalną okazją połączenia doskonalenia warsztatu pracy z poznaniem mniej znanego kraju niemieckojęzycznego. Anglistki uczestniczyły w kursie Current Trends Theory and Practice in English Language Teaching w szkole językowej International House w Londynie. Kurs dotyczył najnowszych trendów w nauczaniu języka angielskiego i przybliżył m. in. następujące metody: Project Based Learning, Task Based Learning, Jigsaw Reading, SARS, CLIL. Wszystkie metody i techniki zaprezentowane na kursach są sukcesywnie wykorzystywane na lekcjach, a scenariusze tych lekcji udostępniane pozostałym nauczycielom zespołu.

„Działo się” – już po raz kolejny… Wizyta studentów - wolontariuszy AIESEC

Nowe techniki wykorzystywane są podczas spotkań z wolontariuszami AIESEC.

Europejski Dzień Języków Obcych 2016 Gry miejskie – do rywalizacji zapraszamy gimnazjalistów z sąsiednich szkół

Europejski Dzień Języków Obcych 2017 Uczniowie z nauczycielami świętowali Dzień Języków Obcych, na który został zaproszony Amerykanin.

Technika „grass skirt” ćwiczeń w tworzeniu pytań lub dopasowywania pytań do odpowiedzi Do uzupełniania luk w tekście, dopasowywania definicji do pojęcia,

Krótka rozgrzewka językowa Gry planszowe Wykorzystanie nietypowych pomocy („naukowych”) Uczymy się liczebników inaczej….

Piosenki Inne możliwości wykorzystania utworów muzycznych

Każdy może być poetą – poezja „konkretna” Uczniowie pisali krótkie wierszyki po niemiecku przy okazji omawiania działu kultura Na j. angielskim w literacki sposób odnieśli się do zwyczajów z angielskiego obszaru językowego

Spotkanie z literaturą niemiecką – bajki braci Grimm inaczej Stacje zadaniowe obejmujące tematykę bajek oraz gramatykę – czas przeszły prosty – typowy dla bajek i opowieści Bajki to nie tylko czytanie

Praca z filmem Korzystanie z krótkich filmów z kanału YT (nie zawsze dydaktycznych) I tradycyjnie…. Karta pracy

Powtórki przy stacjach zadaniowych

Powtórki przy stacjach zadaniowych

Lekcje kulturowe - wspomnienia w Quizie Nagrodą były słodkości z Austrii – Mozartskugel Tradycyjny Adventskalender w niekonwencjonalny sposób – quiz o Wiedniu

Lekcje kulturowe Świątecznie po świętach Rauchermannchen

Konkursy nowocześnie - wykorzystanie technologii wykorzystanie formularza google

narzędzia do układania quizów Kahoot

narzędzia do tworzenia komiksów -ToonDoo

Dziękujemy za uwagę aurelia.kasprzak@wp.pl ewelinakapsa@gmail.com