Dzień pierwszy Od rana sprzątam na przyjazd chłopaków z Rumunii

Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie

Dwójka-Szkoła z klasą- uczniowie z pasją Przygotowała: Daria Drozda Klasa 6 A.
KRONIKA POBYTU WE WŁOSZECH KLASA II TECHNIKUM HOTELARSKIEGO KLASA III TECHNIKUM LOGISTYCZNEGO Współfinansowany w ramach programu.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
W tym etapie gry, byliśmy w Muzeum W Gliwicach na Oddziale Odlewnictwa Artystycznego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
KLASA 1B Gimnazjum nr 54. NASZE ŚREDNIE W tym trymestrze paskowe średnie uzyskali: Dawid Papazjan Katarzyna Zrobek Alicja Seliga Jagoda Borek Leonard.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Klasa If na wycieczce. Ogólny harmonogram wycieczki  Dnia 9 maja 2016 roku klasa 1f pod opieką Pani Katarzyny Haberny, Pana Marcina Gmyrka i Pana przewodnika.
{ Prezentacja ważnych wydarzeń oraz osiągnięć dzieci w grupie Biedronek Grudzień 2015 r. Opracowała wychowawczyni Daria Suchomska.
Bajkowy wąż Praca wykonana przez uczennice: kl. 2b – Aleksandrę Czyżowicz i 3 – Martynę Staszczyk Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Starym.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach.
Wycieczka po Wyżynie Krakowsko- Częstochowskiej Klasy V a i V b.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Pewna legenda hinduska opowiada o człowieku, który każdego dnia nosił wodę do swojej wioski w dwóch ogromnych dzbanach przytroczonych do drewnianego.
Friedrich Nietzsche Aforyzmy NAD BRAMĄ MEGO DOMU Dom na mieszkanie własny mam, w niczym nie biegłem w cudzy ślad, - każdego mistrza-m wyśmiał rad, który.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
Ul.T.Gajcego 7/ Łódź tel Szkoła Podstawowa nr 204 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego.
Obóz naukowy w Warszawie Zespół Szkół w Warzycach.
PRAWA DZIECKA Nikt nie może mnie poniżać krzywdzić, bić, wyzywać.
WYCIECZKA DO PORTUGALII
„Mój kot”.
Wyjazd do niemiec, 2016r..
PROJEKT INTERNATIONAL VILLAGE
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Rola książki w życiu człowieka
Toruń-Malbork-Grunwald
„ZACZAROWANI” RUSZAJĄ… „NORMALKA” W ZASIĘGU RĘKI”
Zielona Szkoła – Ochotnica Dolna
Schematy blokowe.
- Jak mężczyzna może najszybciej popełnić samobójstwo
Wycieczka do Zakopanego
Warszawo! Ale jesteś piękna!.
Serce i dusza wolontariusza
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
Należymy do szkolnego radiowęzła ZSZ nr4 w Opolu od kiedy tylko przyszliśmy do tej szkoły zajmujemy się tym ponieważ nie tylko kochamy muzykę, ale także.
CZARNOGÓRA potrafi….
Dzień Pluszowego Misia
ŚPIEWAĆ KAŻDY LUBI.
Wycieczka do Gorlic r..
ARENA MŁODYCH.
„Dziś stażysta, jutro profesjonalista”
Jeśli miałbyś umrzeć przede pierwszy...
Stulecie Niepodległości w Barwach Biało - Czerwonych
“Przemyśl to ...” Kliknij myszkę by oglądnąć slajdy ...
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Zespołu Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
Wydział Rozwoju Społecznego w Gdańsku
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
Praktyki zawodowe - Niemcy
Twoje własne życie podziękuje Ci za to.
Program Wspierania Uczniów w Wyborze Zawodu
CAFE DECOR Inspiruje nas kawa.
To naprawdę bardzo proste!
"Od technika do Europejczyka
Jeśli miałbyś umrzeć przede pierwszy...
GRECJA KWIECIEŃ-MAJ 2018.
ZOSIA LULECZKA Cokolwiek umysł może sobie wyobrazić, jest w stanie osiągnąć - napoleon hill.
Książka mój przyjaciel
Zaangażowanie społeczne
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom.
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
Eksperyment edukacją przyszłości
To naprawdę bardzo proste!
WYCIECZKA PO WARSZAWSKEJ PRADZE

Dzień pierwszy Od rana sprzątam na przyjazd chłopaków z Rumunii Dzień pierwszy Od rana sprzątam na przyjazd chłopaków z Rumunii. Po godzinie 14 zaczęłam lepić pierogi z : -kapustą i grzybami -szpinakiem -mięsem … na kolację z Pavlem i Csabim .Jestem bardzo podekscytowana a zarazem przestraszona. Lepiąc danie polskie, nie zauważyłam smsa od pani Zowczak, żeby już być przed halą. Ten czas tak szybko leci, szybko zaczęłam się doprowadzać do porządku i pojechałyśmy z mamą do Strzelna. Jak na złość padał deszcz. Czekałyśmy razem z dziewczynami. One jak zwykle miały wyśmienite humory. Po 30 minutach czekania naszym oczom ukazały się dwa busy. Emocje sięgały zenitu, ale nie mieliśmy czasu na powitanie się z każdym… przecież padał deszcz! O godzinie siedemnastej przyjechaliśmy do domu. Pokazałam chłopakom gdzie będą spali, po czym wszyscy zeszliśmy na kolację. Bardzo smakowała im kolacja. Po posiłku miałam dla nich jeszcze jedną niespodziankę… Były to ptysie, które Csabiemu zasmakowały niesamowicie i tort bezowy dla Pavla. Kiedy Rumuni się rozpakowali, pojechaliśmy do Julki, gdyż były tam: Gosia ,Weronika i Martyna ze swoimi gośćmi. Tak zakończył się dzień pierwszy.

Drugi dzień zapowiadał się bardzo dobrze, ponieważ nie musiałam wstać o 6 rano. Wstaliśmy z chłopakami o 8.00, zjedliśmy śniadanie i na godzinę 9.00 mama nas zawiozła do szkoły. Zaprowadziłam ich do biblioteki szkolnej, ponieważ tam się wszyscy spotkaliśmy. O godzinie 9.30 uczestniczyliśmy w apelu powitalnym. Dobrze się bawiliśmy, kiedy młodzież rumuńska śpiewała rumuńskie piosenki. Od godziny 11.30 do 12.15 robiliśmy z panią Zowczak quiz kahoot. Po zajęciach integracyjnych poszliśmy na obiad. Najedzeni i wygrzani w przytulnej restauracji poszliśmy zwiedzać Strzelno. Było tak bardzo zimno i nieładnie. Zwiedzanie trwało do godziny 14.15, potem obcokrajowcy chcieli wymienić walutę. Szybko poszliśmy na autobus i wróciliśmy do domu o godzinie 15.30. Na godzinę 17.00 umówiliśmy się z uczniami z projektu, że spotkamy się w Kruszwicy. (sami ) Bawiliśmy się przednio. To była mała rekompensata DownTown. O godzinie 21.00 pojechaliśmy wszyscy do domu BARDZO zmęczeni.

Po ciężkiej nocy musieliśmy obudzić się o 6 rano, żeby nie spóźnić się na autobus. W szkole byliśmy o 7.45. Oprowadziłam chłopaków trochę po szkole. O 9.30 mieliśmy wyjazd do Instytutu Hodowli Gęsi w Kołudzie. Robiliśmy tam zadania matematyczne opierające się na ważeniu poszczególnych części ciała gęsi i liczeniu różnych zadań z tym związane. O godzinie 15.00 wszyscy byli zachwyceni faktem, że jedziemy do Inowrocławia na stare miasto i do galerii handlowej. Wracając do domu, Weronika wpadła na pomysł ,żeby zaprosić wszystkich członków projektu do jej domu. Było zabawnie i duszno.

Kiedy otworzyłam oczy , wiedziałam, że to będzie dobry dzień Kiedy otworzyłam oczy , wiedziałam, że to będzie dobry dzień. Dziś jechaliśmy do Torunia! Jedno z moich ulubionych miast. O godzinie 11.00 mieliśmy zajęcia w Muzeum Piernika. Robiliśmy swoje pierniki. Potem udaliśmy się do pierogarni na obiad. Pierogi były pieczone w takim cieście jak na pizzę, tylko bez drożdży. Mi najbardziej smakował pieróg z ciecierzycą, pieczarkami i szpinakiem. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na zajęcia chemiczne. Było bardzo ciekawie. Mili prowadzący i super atmosfera. Robiliśmy mydła własnej produkcji i różne doświadczenia. Na koniec dnia pojechaliśmy z mamą i moją siostrą na kręgle.

Piątego dnia wstaliśmy normalnie o 6. 00 rano. Zbiórka była o 8. 00 Piątego dnia wstaliśmy normalnie o 6.00 rano. Zbiórka była o 8.00. Pojechaliśmy po nauczycieli do Inowrocławia a potem do Torunia. W Młynie Wiedzy byliśmy o 11.20. Od 12.00 do 14.00 robiliśmy zadanie matematyczno-fizyczne. Byłam w grupie z Basią, Pavlem i Csabim. Po ciężkim wytężeniu umysłu poszliśmy do galerii Copernicus. Szukałam tam pożegnalnych dla chłopaków. Tym chodzeniem ja i Julka byłyśmy bardzo zmęczone.

Szóstego dnia odbył się uroczysty apel, potem robiliśmy w hali różne zadania matematyczne z panią Zowczak i panią Półkownik. O godzinie 12.30 zostały wręczone uczniom certyfikaty oraz dyplomy. Od godziny 14.00 mieliśmy czas wolny. Chłopacy byli trochę zmęczeni, tak więc pojechaliśmy do domu się wyspać , ponieważ na godzinę 18.00 zrobiliśmy imprezę pożegnalną w knajpie ,, U Wuja’’. Kiedy wróciliśmy do domu, dałam chłopakom prezenty pożegnalne.

Ostatniego dnia wstaliśmy jak zwykle o 8. 00 na 8 Ostatniego dnia wstaliśmy jak zwykle o 8.00 na 8.30 mieliśmy być przed halą. Nasi partnerzy z Rumunii pożegnali się z nami, po czym odjechali.