Warszawa 2017
Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to: 1 934 581 osób
Wędkarski Świat 5-6 osób. Nasz aktualny nakład wynosi średnio 41000 egz., Pod względem sprzedaży egzemplarzowej zajmujemy drugą pozycję po Wiadomościach Wędkarskich. Każdy nasz numer jest czytany średnio przez 5-6 osób.
Wędkarski Świat Jesteśmy dynamicznym pismem poruszającym sprawy wędkarstwa, turystyki i ekologii. Współpracujemy z najlepszymi autorami z branży. Prezentujemy największy wybór zdjęć wędkarskich i przyrodniczych Walczymy o zachowanie środowiska naturalnego i ochronę polskiej przyrody
Wędkarski Świat Jesteśmy najlepszym pismem pod względem merytorycznym. Prezentujemy najnowsze trendy w wędkarstwie spinningowym, spławikowym, gruntowym i morskim. Prezentujemy łowiska Polski oraz najciekawsze łowiska Europy. Przedstawiamy nowości sprzętowe. Jako jedyni robimy tematyczne zestawienia sprzętowe. Edukujemy młode pokolenia wędkarzy.
Wędkarski Świat Sprzedażą miesięcznika zajmują się najwięksi kolporterzy w Polsce: Ruch SA Kolporter SA Polperfect Garmond oraz sklepy i hurtownie prowadzące sprzedaż sprzętu wędkarskiego. Za pośrednictwem ww. kolporterów nasz miesięcznik dociera do 19 000 punktów sprzedaży detalicznej
Wędkarski Świat Średnia sprzedaż wg województw w 2017r. Miesiące % 1. dolnośląskie (02) 7,98% 2. kujawsko-pomorskie (04) 4,52% 3. lubelskie (06) 3,68% 4. lubuskie (08) 3,33% 5. łódzkie (10) 3,91% 6. małopolskie (12) 3,50% 7. mazowieckie (14) 16,50% 8. opolskie (16) 1,68% 9. podkarpackie (18) 2,24% 10. podlaskie (20) 2,53% 11. pomorskie (22) 5,31% 12. śląskie (24) 6,98% 13. świętokrzyskie (26) 1,90% 14. warmińsko-mazurskie (28) 15. wielkopolskie (30) 9,68% 16. zachodniopomorskie (32) 7,45% 17. eksport 0,26% 18. Nieustalone wg województw– głównie prenumerata 15,23% Suma 100,00%
Wędkarski Świat 66,7% naszych czytelników korzysta przy zakupach z publikowanych w naszym miesięczniku reklam.
Wędkarski Świat nasze referencje (firmy z poza branży wędkarskiej): Mercedes; JEEP; Chrystler; Honda Motor; Knorr; Canal +; NTT; Nokia; Yamaha; HONDA MARINE;TOHATSU; Bayer; Johnson; Novartis; Sportis; WWF;Lowrance, Eagle; Cannon Cosmetics, Browary Tyskie, Renault-Dacia, Piwo Żubr, E.Leclerc.