„Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Advertisements

Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
SIEĆ SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Co to jest spacer edukacyjny?
Czym jest CUW ? Katowice Posiedzenie 28 czerwca 2016r.
ZARZĄD POWIATU W RYKACH
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
MÓJ ZAWÓD.
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Pociąg do sukcesu?. DZIAŁANIA DYREKTORA I NAUCZYCIELI ZSP W SUCHANIU, KTÓRE MIAŁY WPŁYW NA WZROST WYNIKÓW KSZTAŁCENIA.
Programy nauczania.
EFS W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
REFORMA EDUKACJI
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 3 sierpnia 2017 r.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
kształcących w zawodach
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Program profilaktyczno-wychowawczy
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Kalendarz roku szkolnego 2018/2019
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
podstawy dydaktyki 2017/2018 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Specjalność wydawnicza
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
Systemy prezentacji w biznesie
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Grudziądz, 11 września 2017 r.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Jakość – zespół działań danej organizacji (szkoły) ukierunkowany na spełnienie wymagań określonego klienta (ucznia).
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Seminarium Pedagogiczne dla doktorantów i nowoprzyjętych asystentów
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
INTERREG V-A Republika Czeska - Polska
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

„Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r. Szkolenie „Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r.

Planowanie działań pod kątem osiągania lepszych wyników z przedmiotów zawodowych

Praktyczna nauka zawodu w szkole i u pracodawcy Współpraca szkół zawodowych z pracodawcami w obszarze praktycznej nauki zawodu

Inicjatywa dyrektorów szkół w zakresie tworzenia klas patronackich

Współpraca z pracodawcami i praktykami w ramach tworzenia programów nauczania

Organizowanie we współpracy z pracodawcami szkoleń i staży dla nauczycieli przedmiotów zawodowych z zastosowania nowych technologii w przemyśle

Wsparcie kierowników kształcenia praktycznego, nauczycieli przedmiotów zawodowych i doradców zawodowych przez pracodawców (patronów)

ASO Mercedes Benz Mojsiuk Sp z o.o. (6godz. - 8.00 do 14.00) KLASA: TIIB WTOREK Rok szkolny 2016/2017 Opiekun: Andrzej Borodyn L.p. Nazwisko i imię 30.08 n 6.09 p 13.09 n 20.09 p 27.09 n 4.10 p 11.10 n 18.10 p 25.10 n 1.11 p 8.11 n 15.11 p 22.11 n 29.11 p 6.12 n 13.12 p 20.12 n 27.12 p 3.01 n 10.01 p 17.01 n 24.01 p 31.01 n 7.02 p 14.02 n 21.02 p 28.02 n 7.03 p 14.03 n 21.03 p 28.03 n 4.04 p 11.04 n 18.04 p 25.04 n 2.05 p 9.05 n 16.05 p 23.05 n 30.05 p 6.06 n 13.06 p 20.06 n 1 a   w Wszystkich Świętych Zimowa przerwa świąteczna Ferie zimowe Wiosenna przerwa świąteczna Dzień wolny od zajęć dydaktycznych z Pisemny egzamin zawodowy M.18 2 b 3 c® 4 d 5 e® 6 f 7 g 9 h 10 i 12 j® 13 k 14 l® 15 m 16 n 20 o® 21 p 22 r® 23 s® 24 t w, z - wprowadzenie (w) oraz zakończenie i rozliczenie z zajęc (z). ® - uczniowie rezerwowi do ewentualnej wymiany w trakcie trwania roku szkolnego 2016/2017

Realizacja tematów w ASO Mercedes Benz przez ucznia: Boguszewski Eryk WTORKI Nazwisko i imię Data 20.09 27.09 04.10 11.10 18.10 25.10 08.11 15.11 Boguszewski Eryk Obecność  

Dział Nr tematu Treść tematu Zaliczono Nie zaliczono Podpis Data Dział Nr tematu Treść tematu Zaliczono Nie zaliczono Podpis 20.09.2016 DS 5.1 Pomiar ciśnienia sprężania silników spalinowych + BHP   PEiEN2 E 3.2 Zasady obsługiwania się miernikiem uniwersalnym na dziale PEiEN 3 + BHP 27.09.2016 SIL 3.2 Regulacja luzów zaworowych silnika + BHP E 3.3 Sprawdzanie i obsługa układu centralnego zamka + BHP 04.10.2016 5.2 Diagnostyka układów silnika za pomocą testera OBD (EOBD) + BHP E 3.4 Sprawdzanie, obsługa układu elektrycznej regulacji i ogrzewania lusterek + BHP 11.10.2016 3.3 Wymontowanie oraz zamontowanie silnika + BHP E 3.5 Sprawdzanie, obsługa układów elektrycznej regulacji i ogrzewania foteli + BHP 18.10.2016 DS. 5.3 Diagnostyka układu hamulcowego + BHP E 3.6 Diagnostyka i obsługa elektrycznego układu wspomagania kierownicy + BHP 25.10.2016 3.4 Obsługa i naprawa układu chłodzenia silnika + BHP E 3.7 Sprawdzanie i obsługa układu wycieraczek oraz spryskiwaczy + BHP 08.11.2016 3.5 Obsługa i naprawa układu smarowania silnika + BHP E 3.8 Sprawdzanie i obsługa układu elektrycznego otwierania/zamykania szyb + BHP 15.11.2016 5.4 Diagnostyka układu zawieszenia + BHP E 3.9 Diagnostyka i obsługa elektrycznych elementów ogrzewania wnętrza pojazdu samochodowego + BHP

Lp BADANY OBSZAR OCENA PRACY UCZNIA NIEZADAWALAJĄCA DOBRA WYJĄTKOWA 1 PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ, PUNKTUALNOŚĆ   2 ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ASO 3 ZAANGAŻOWANIE W WYKONANIU PRZYDZIELONEJ PRACY 4 JAKOŚĆ WYKONANIA PRZYDZIELONEJ PRACY 5 WIEDZA TEORETYCZNA 6 POSŁUGIWANIE SIĘ DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ 7 POSŁUGIWANIE SIĘ OPROGRAMOWANIEM KOMPUTEROWYM 8 KULTURA OSOBISTA UWAGI KOŃCOWE: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………   PODPIS MECHANIKA/MISTRZA: PODPIS KIEROWNIKA ……………………………………….. ………………………………………..

Ogólnym celem kształcenia zawodowego jest przygotowanie uczących się do życia w warunkach współczesnego świata, wykonywania pracy zawodowej i aktywnego funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy.

„Planowanie i organizacja zawodowych zajęć otwartych” Współpraca szkół zawodowych

Niezbędne jest tworzenie partnerskiej współpracy między przedszkolami, szkołami podstawowymi i gimnazjami a szkołami zawodowymi

Konieczne jest tworzenie partnerskiej współpracy między szkołami podstawowymi, gimnazjami a szkołami zawodowymi i pracodawcami

Od przedszkola... Warto pomyśleć o współpracy ze szkołami zawodowymi już na poziomie przedszkola.

Dziękuję za uwagę! dr inż. Grzegorz Szyjka tel. 537 390 680