Losy absolwentów 2017 Losy absolwentów 2012

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ukończyło szkołę ogółem: 151 / 100% Posiadamy informacje o 147/ 97,4% Kontynuuje naukę: 146 / 96,7% na studiach wyższych 144 / 95,4%, w tym na: publicznych.
Advertisements

Drogi gimnazjalisto! Oferta edukacyjna LO i Technikum jest szeroka i dostosowana do Twojego dalszego kształcenia. Gwarantujemy Ci bardzo dobre przygotowanie.
LOSY ABSOLWENTÓW LO im. Wł. Sikorskiego
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
Zawody przyszłości.
Ukończyło szkołę ogółem: 176 / 100% Posiadamy informacje o 176/ 100% Kontynuuje naukę: 173 / 98,29 na studiach wyższych 173 / 98,29% (do ogółu kończących.
Losy absolwentów 2012 Losy absolwentów 2012
INSTITUTO POLITÉCNICO DE BRAGANÇA Polytechnic Institute of Bragança
WARUNKI REKRUTACJI na studia w Politechnice Wrocławskiej na rok akademicki 2008/2009 Doc. dr inż. Magdalena Rutkowska REKRUTACJA 2008.
opracowanie: Beata Mickiewicz
VIII Powiatowe targi edukacyjne akademus Chojnice 2012.
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
Losy absolwentów 2010 Liceum Ogólnokształcące im. gen. Wł. Sikorskiego
Drogi gimnazjalisto! Oferta edukacyjna LO i Technikum jest szeroka i dostosowana do Twojego dalszego kształcenia. Gwarantujemy Ci bardzo dobre przygotowanie.
Losy absolwentów II Liceum Ogólnokształcącego im
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
STRUKTURA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W CZAPLINKU
Losy absolwentów ZSP Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
Innowacja pedagogiczna 2014/2015
I A – przyrodnicza I B – humanistyczna I C – matematyczno informatyczna I D – matematyczno językowa I E – matematyczno językowa Masz klasę ? Wybierz swoją
MÓJ PRZYSZŁY ZAWÓD.
BIOLOGIA, CHEMIA, J. ANGIELSKI
Dołącz do IV Liceum Ogólnokształcącego im. KEN w komfortowych warunkach, z najlepszą kadrą pedagogiczną i najlepszą młodzieżą
Chojnice Kto nie chce nic zrobi ć – szuka powodów, kto chce co ś zrobi ć – szuka sposobów.
Wybierz swoją klasę niezależnie od języków obcych. IA1 HUMANISTYCZNA IB BIOLOGICZNO- CHEMICZNA IC MATEMATYCZNO- INFORMATYCZNA ID WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE.
INFORMATOR 2014 dla kandydatów do klas pierwszych
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
Po klasie matematycznej
Zakładka REKRUTACJA na stronie szkoły lub:
Losy absolwentów ZSP Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli Rok ukończenia szkoły 2014.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F
LOSY ABSOLWENTÓW ABSOLWENCI 2014 Przystąpiło do matury149 Zdało maturę (1 nie przystąpiła)148(99,3%) Podjęło studia139(93,9%) Nie uczy się9(6,1%)
Uniwersytet Rzeszowski
PROFILE KLAS PIERWSZYCH LO W ROKU SZKOLNYM
Rekrutacja 2014/2015. Propozycje klas na rok szk. 2014/2015.
Chojnice Spotkanie z przedstawicielami: uczelni wy ż szych; szkó ł policealnych; Powiatowego Urz ę du Pracy w Chojnicach; M ł odzie ż owe Centrum.
DROGOWSKAZY KARIERY STUDIA PRACA KARIERA PRZYSZŁOŚĆ.
155 osób 80 % 155 osób 80 % 15 osób 7,5 % 15 osób 7,5 % 4 osoby 2 % 4 osoby 2 % 4 osoby 2 % 4 osoby 2 % 5 osób 2,5 % 5 osób 2,5 % 3 osoby 1,5 % 3 osoby.
DEFINICJA ODDZIAŁU DWUJĘZYCZNEGO Oddział szkolny, w którym nauczanie jest prowadzone w dwóch językach polskim oraz obcym nowożytnym, będącym drugim językiem.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej Rekrutacja 2016/17 © IV Liceum Ogólnokształcące, Poznań, 2016 r. Oferta edukacyjna Zakładka REKRUTACJA.
Ministerstwo Sprawiedliwości Departament Zawodów Prawniczych i Dostępu do Pomocy Prawnej ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINÓW WSTĘPNYCH NA APLIKACJE: ADWOKACKĄ, RADCOWSKĄ.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
E- mail: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. KONOPNICKIEJ W SUWAŁKACH.
1 Sposoby współpracy uczelni publicznych z otoczeniem gospodarczym w zakresie transferu wyników badań naukowych i prac rozwojowych mgr inż. Jacek Mączyński.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
SZKOŁA STOWARZYSZONA W UNESCO PATRONAT NAD SZKOŁĄ SPRAWUJĄ.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
Rekrutacja 2017/18 Oferta edukacyjna
Wybór trzeciego przedmiotu rozszerzonego
Filozofia kognitywistyki
Losy absolwentów 2016.
Korelacja oferty I Liceum w Ogólnokształcącego w Oleśnicy z preferencjami rekrutacyjnymi uczelni wyższych.
Losy absolwentów 2015.
LOSY ABSOLWENTÓW LO 2015/2016.
WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH
„ROZWÓJ POTENCJAŁU I OFERTY DYDAKTYCZNEJ POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ”
Autor: mgr Anna Świrniak – doradca zawodowy
Podsumowanie rekrutacji na studia wyższe
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1
Badanie Losów Absolwentów
Rekrutacja 2018/19 Oferta edukacyjna
Dokument ten ma charakter informacyjny.
Dokument ten ma charakter informacyjny.
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Rekrutacja 2019/20 Oferta edukacyjna
Zapis prezentacji:

Losy absolwentów 2017 Losy absolwentów 2012 II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Mickiewicza w Słupsku

Badanie losów absolwentów II Liceum Ogólnokształcącego im Badanie losów absolwentów II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Słupsku uznawane jest za priorytet w działalności​ Szkoły. Wpływa ono na podwyższenie jakości kształcenia oraz jest próbą dostosowania oferty edukacyjnej do potrzeb potencjalnych uczniów naszej szkoły. Realizowane, od wielu lat, badania dostarczają użytecznej wiedzy nie tylko dyrekcji szkoły, nauczycielom ale są również istotną​ informacją dla kandydatów, którzy chcą swoje życie związać z II Liceum Ogólnokształcącym w Słupsku.​ Szkoła nasza od początku swojej działalności wprowadza, wdraża i udoskonala system dostosowania programu kształcenia do​ rzeczywistych potrzeb młodzieży. Głównym źródłem informacji jest wywiad przeprowadzany przez byłych wychowawców klas​ (serdecznie dziękuję za współpracę). Tegoroczny raport opracowany został w oparciu o dane o 94 absolwentach (ze 103), co stanowi 91% uczniów,​ którzy ukończyli naukę w naszej szkole w 2017 r.​ Nie udało się dotrzeć do 6 absolwentów – ok. 6%.

W porównaniu z rokiem 2016 zmniejszył się udział uczelni prywatnych w ogólnej liczbie wybranych szkół – 7 (2016); 3 (2017). W roku 2017 największą popularnością cieszyła się Politechnika Gdańska. Wybrało ją 19 absolwentów, co stanowi ok. 20%. Drugie miejsce w tegorocznym rankingu należy do Uniwersytetu Gdańskiego – 11 osób (ok. 12%). Na trzecim miejscu uplasował się Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu – 8 absolwentów wybierało tę uczelnię (ok. 9%). Na kolejnych miejscach uplasowały się następujące uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny – 7 osób (ok. 7 %), Politechnika Wrocławska oraz Akademia Pomorska – po 6 osób (ok. 6%), Uniwersytet Medyczny w Poznaniu – 4 osób (ok. 4%), Pomorski Uniwersytet Medyczny Szczecin - 3 osoby (ok. 3%), UMK w Toruniu Collegium Medicum Bydgoszcz, Politechnika Warszawska, Politechnika Poznańska, Politechnika Koszalińska, Buckinghamshire New University – po 2 osoby (ok. 2%).

Równy udział po ok. 1% (po 1 osobie) w wyborach absolwentów miały następujące uczelnie: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego Warszawa, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa Wrocław, Uniwersytet Warmińsko Mazurski Olsztyn, Państwowa Szkoła Pożarnicza w Poznaniu, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Medyczny w Olsztynie, Wyższa Szkoła Pożarnictwa w Warszawie, University of Westminster w Londynie, Akademia Morska w Szczecinie, Uniwersytet Ekonomiczny Poznań, Uniwersytet Szczeciński, Uniwersytet w Białymstomku, SGGW w Warszawie, Politechnika Oslo, Akademia Wychowania Fizycznego Gdańsk, Szkoła Główna Handlowa, Akademia Morska w Gdyni, Uniwersytet SWPS.

W 2017 roku najczęściej wybieranym kierunkiem studiów był: transport – 7 osób (ok. 7%) Na drugim miejscu znajduje się: medycyna – 6 osób (ok. 6%). W tym miejscu należy wskazać, iż w ogólnym podliczeniu kierunków lekarskich wraz z kierunkami pokrewnymi, na uczelniach medycznych studiuje 18 osób – (ok. 19%). Trzecie miejsce zajęły: informatyka oraz matematyka – po 5 osób (ok. 5%). Kolejne często wybierane dziedziny to: biologia – 4 osoby (ok. 4%), chemia, pielęgniarstwo, prawo, ekonomia, architektura – po 3 osoby (ok. 3%), weterynaria, pożarnictwo, filologia angielska, farmacja, budownictwo, turystyka i rekreacja – po 2 osoby (ok. 2%).

Do najrzadziej wybieranych kierunków studiów należą: chemia żywności, historia sztuki, kosmetologia medyczna, mechatronika, dietetyka, biologia sądowa, analityka medyczna, filologia polska, technologia żywności, psychologia zdrowia, biologia medyczna, filologia koreańska, biotechnologia, nanotechnologia, stomatologia, automatyka i robotyka, mechanika i budowa maszyn, studia międzywydziałowe oparte na geografii, stosunki międzynarodowe, inżynieria chemiczna i procesowa, logistyka, międzynarodowe stosunki gospodarcze, informatyka i ekonometria, Spanish with global communication, filologia polska, health and fitness management, film and tv production, administracja, lingwistyka stosowana, zarządzanie sprzedażą, finanse i rachunkowość, akustyka, inżynieria, automatyka, lotnictwo i kosmonautyka, oceanografia, elektronika, nawigacja, psychologia oraz energetyka – (ok. 1%).

Na podstawie zgromadzonych danych wyciągnąć można następujące wnioski: 1. Zdecydowana większość absolwentów badanego rocznika to osoby kontynuujące naukę na wyższych uczelniach (91%); 2. 3 osoby nie kontynuują nauki – ok. 3% 3. Najczęściej wybieraną uczelnią jest Politechnika Gdańska, na drugim miejscu uplasował się Uniwersytet Gdański, zaś trzecie miejsce zajął Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu.. 4. Najczęściej wybieranymi kierunkami to: transport (ok. 7%), medycyna (ok. 6%) oraz matematyka i informatyka (ok. 5%). 5. Na uczelniach medycznych studiuje 18 osób (ok. 19%)