Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta WÓJT

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
Advertisements

„Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy?” GMINA PRUSZCZ.
Zielona Góra, Plac Słowiański 9 tel (95), fax
Z-ca dyrektora ds. koordynacji wdrażania DEPARTAMENT EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO referat wyboru projektów i informacji - N DYREKTOR DEFS sekretariat.
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Jak finansować rozwój działalności gospodarczej – unijne pożyczki dla firm Leszno, 17 czerwca 2011 r. Ewelina Śmichurska.
Oferuje kwalifikacyjne kursy zawodowe na poziomie: Szkoły Policealnej, Technikum, Zasadniczej Szkoły Zawodowej LIDER KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH Zespół Szkół.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Analiza procesów administracyjnych oraz obsługi klientów w Urzędzie Miejskim w Gdańsku w 2009 roku Wydział Polityki Gospodarczej Wydział Obsługi Mieszkańców.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Organizacyjno-Prawny.
Oferta „Fundacji Przedsiębiorczość” – wsparcie rozwoju firmy Spotkania lokalne organizowane są w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa.
Rozwój informatyzacji Rozwój informatyzacji - cele i wyzwania Agnieszka Konkel Konferencja: bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa,
Budżet miasta Gdańska na rok 2004 Opracowanie Uchwały Nr XIX/553/04 RMG z dn. 24 stycznia 2004.
Samodzielne Stanowisko do spraw Sporów Konsumenckich Delegatura we Wrocławiu Delegatura we Wrocławiu Delegatura w Bydgoszczy Delegatura w Bydgoszczy Delegatura.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ROCZNEGO I WIELOLETNIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ZA ROK.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Obsługa zleceń płatności w świetle nowej ustawy o finansach publicznych Paweł Lisowski Departament Wspierania Rozwoju Regionalnego Olsztyn, 16 grudnia.
Struktura samorządu terytorialnego - samorząd gminny, - samorząd powiatowy, - samorząd wojewódzki.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
Kielce, 9 października 2014 r. Wstępne założenia dotyczące wnoszenia i oceny wkładu własnego w projektach współfinansowanych ze środków EFS w latach
PROJEKT BUDŻETU MIASTA ŁODZI NA ROK PROCEDURA BUDŻETOWA I etap – wyłączna właściwość Prezydenta Miasta od r. – przyjęcie założeń do projektu.
Ul. Gliniana 2, Ruda Śląska Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rudzie Śląskiej.
Audyt rachunkowości w jsfp (podsumowanie) oraz audyt projektów UE Ministerstwo Finansów 25 czerwca 2015 r. 1.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
Rachunkowość w jsfp Audyt prowadzenia ksiąg rachunkowych w jednostkach sektora publicznego Ministerstwo Finansów 30 kwietnia 2015 r. 1.
ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW ul. Stalmacha Katowice tel.: +4832/ , , fax.: +4832/ , BENCHMARKING – NARZĘDZIE.
Dr hab. Henryk Dzwonkowski Profesor UŁ. Działalność finansowa to: gromadzenie dochodów i dokonywanie wydatków Rozróżnienie prawa publicznego i prywatnego.
ZBADANIE POTENCJAŁU INNOWACYJNEGO SUBREGIONU RADOMSKIEGO Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.6 Regionalne.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY BRUSY ZA 2014 ROK.
Komisja Wspólna Rządu i Samorządu Terytorialnego, dnia 22 lutego 2012.
*) WOLNE ŚRODKI jako nadwyżka środków pieniężnych budżetu na koniec 2008 roku, wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych Budżet – wykonanie.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
Burmistrz Strzelna Rada Miejska w Strzelnie INWESTYCJE.
Kontrole w projektach Biuro Koordynacji Projektów Poznań, r.
SPOTKANIE Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI Z TERENU POWIATU GLIWICKIEGO KONKURS OFERT – POWIAT GLIWICKI.
KONTROLA W PROJEKCIE WSPÓŁFINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA Kampania informacyjno - edukacyjna.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, czerwiec 2011.
Urząd Gminy Pruszcz ul. Główna 33, Pruszcz tel fax
Podstawy prawne planowania przestrzennego w Polsce Wykład I.
„Inicjatywa JEREMIE – pozadotacyjna forma wsparcia wielkopolskich firm” Tadeusz Wojtaszak Kierownik Działu Sprzedaży Poznań, r.
Planowanie podatkowe Paweł Satkiewicz doradca podatkowy Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi Warszawa 24 listopada 2011 r.
Zamówienia publiczne w projektach W związku z nowelizacją PZP chcemy zorganizować szkolenie nt. stosowania PZP w projektach unijnych Prośba do WAS: Do.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Olsztyna za 2016 r.
Dochody Gminy Jedlnia–Letnisko
SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU MIASTA POZNANIA II ZASTĘPCA PREZYDENTA
Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka
Schemat Organizacyjny Pomorskiego OW NFZ
Wydział Nauk Ekonomicznych i informatyki (zajęcia w Płocku)
WYKONANIE BUDŻETU MIASTA I GMINY LWÓWEK za 2016 rok
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Czym jest CUW ? Katowice Posiedzenie 28 czerwca 2016r.
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Schemat organizacyjny administracji centralnej
Wzmacnianie potencjału rozwoju w wymiarze lokalnym i regionalnym
Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta nr 344/2009 WÓJT
SW-SOLAR.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Olsztyna za 2016 r.
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Agroexpert sp. z o.o. podsumowanie roku 2017 oraz plany na przyszłość…
Budżet miasta Tychy na 2005 r.
PROJEKT BUDŻETU GMINY FRAMPOL NA ROK 2019.
SPRAWOZDANIE WÓJTA GMINY Z DZIAŁALNOŚCI MIĘDZYSESYJNEJ (28 grudnia – 2 luty) Czernica, 2 luty 2018.
SPRAWOZDANIE WÓJTA GMINY Z DZIAŁALNOŚCI MIĘDZYSESYJNEJ (14 marca – 28 marca) Czernica, 28 marca 2018.
PLANU NA 2018 R. ORAZ WYKONANIE NA I PÓŁPROCZE 2018 R.
Informacja dodatkowa dotycząca projektów uchwał rady miejskiej w zakresie restrukturyzacji zadłużenia Grudzień, 2018 r.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Zapis prezentacji:

Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta WÓJT z-ca Wójta Sekretarz Gminy ABI Skarbnik Gminy 1 Radca Prawny 1 USC REF. GPR REF. IR REF. OŚ REF. ORG REF.POD. I OPŁAT LOKALNYCH REF.BUDŻETU I FINANSÓW Kierownik Ref. OŚ decyzje środowiskowe opłaty adiacenckie I planistyczne 1 Kierownik Ref. GPR 1 Kierownik Ref. IR 1 Kierownik USC dowody osobiste Kierownik Kancelarii Tajnej 1 st. ds. BOK 1 Kier. Ref. Podatków I Opłat Lokal. 1 Kier.Ref. Budżetu I Finansów 1 st. ds. inwestycji i zamówień 2 st. ds. zagosp. przestrzennego 4 st. ds. obsługi Sekretariatu i Wójta 1 st. ds. ochrony środowiska i zdrowia 1 ds..wymiaru podatków 2 st. ds. przygotowania I realizacji zam. 1 st. ds.księgowości Dochodów budżetowych 1 st. ds. gosp. komunalnej i mieszkaniowej 2 st. ds. obsługi sekretariatu dodatków mieszkaniowych i stypendiów szkolnych 1 st. ds. podatkuod środków transportowych i opłat lokalnych 1 st. ds. nadzoru inwestycji 1/2 st. ds. ochrony środowiska 1 st. Ds..księgowości wydatków budżetowych 1 st ds. obsługi Rady Gminy i Komisji RG 1 1 st. ds. podziałów nieruchomości dzierżaw opłat adiacenckich i planistycznych 1 st. ds. USC Ochrony danych osobowych, profilaktyki uzależnień 1 st. ds. księgowości podatków lokal. od os. Fiz. 1 st. ds. dróg 2 ds.płac i pochodnych 1 st. ds. ewid. ludności i dowodów osob. 1 st. ds. podatków lokalnych od osób prawnych i egzekucji 1 st. ds. kontaktów z UE pozyskiwania funduszy zewnętrznych i rozwoju Gminy 2 ds.księgowości budżetowej 1 St. ds.działalności gospodarczej i kontaktów z przedsiębiorcami. 1 Admin. baz i sys. informatycznych Informatyk 1 st. ds. kadr i ewidencji ludności 1 st. ds. sportu, promocji i kontakt. zagranicznych, współpracy z organizacjami pozarządowymi 1 st. ds. obronnych i OC 1 rzecznik prasowy 1/2 Pełnomocnik ochrony Audytor wewnętrzny 1/2 Obsługa Urzędu: - pracownicy gosp. - doręczyciel 3 ¾