Wygodniej w podróż ze Szczecina

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WARIANT I DŁUGI TUNEL POD TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM
Advertisements

KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Jarosław Wróbel – Biuro Sprzedaży
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II,
Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
TRANSPORT KOLEJOWY INFRASTRUKTURA.
Wykorzystanie aktywności środowisk naukowych(rozwój gospodarczy i społeczny województw), Wspieranie działań społecznych i gospodarczych na rzecz integracji.
Modernizacja publicznej infrastruktury turystycznej
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
Coraz bliżej modernizacji. IX GRUPA 5 Wygrywa konkurs na opracowanie koncepcji rewitalizacji dworca Wrocław Główny XI-XII – Ogłoszenie przetargów.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Rewitalizacja obiektu dworcowego Toruń Główny - poprawa dostępności i zwiększenie atrakcyjności Zespół Szkół nr 14.
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
Modernizacja oświetlenia w gminie Andrychów
Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
„Modernizacja linii kolejowej E30,
Komisja Torowa IGKM „Techniczne i środowiskowe aspekty rozwoju tramwaju i metra w Warszawie” System monitorowania zwrotnic tramwajowych sterowanych automatycznie.
Opoczno, 4 luty 2013 r. "Budowa peronu wraz z niezbędną infrastrukturą i przystosowanie stacji Opoczno Południe do obsługi pasażerów” Zarządca narodowej.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Wartość inwestycji: 50 mln. zł Data zakończenia inwestycji: listopad 2015 r. Inwestor: Gmina Miasta Toruń ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, Toruń, tel.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Króla Bolesława Chrobrego Łódź, ul. Drewnowska 88
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
Modernizacja systemu cieplno-energetycznego i termomodernizacja budynków Szpitala w Szczecinie-Zdunowie
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Króla Bolesława Chrobrego Łódź, ul. Drewnowska telefon:
Sejmik Województwa Lubuskiego, 7 lutego 2012, Andrzej Patalas AUTOSTRADA A2 ŚWIECKO – NOWY TOMYŚL (105,9 km)
Partnerstwo Publiczno-Prywatne jako sposób na rewitalizację domów studenckich – doświadczenia Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Partner współpracujący Partner współpracujący
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
BUDOWA PEŁNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ WRAZ Z DROGĄ – UL
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Zakończenie inwestycji modernizacji energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Tymbarku Gmina Tymbark Zadanie modernizacji energetycznej finansowane z.
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
V Plenarne Forum Inwestycyjne
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
KDP W POLSCE Autor: Adam Maćkowiak.
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Szlak Maryjny Światło ze Wschodu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Podsumowanie 2018 roku
VI Plenarne Forum Inwestycyjne
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Zapis prezentacji:

Wygodniej w podróż ze Szczecina Projekt POIiŚ 5. 1-19.1 „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny”

Jak do tej pory zmieniła się stacja Szczecin Główny Modernizacja peronów 1 i 4: nowe ławki, tablice informacyjne, wyższe perony, antypoślizgowa nawierzchnia, wiata na peronie numer 4 Wybudowana nowa kładka łącząca ul.Owocową z budynkiem dworca

Zakres inwestycji na stacji Szczecin Główny 57,5 mln zł Przebudowa istniejącej starej kładki (budowa zadaszenia, instalacja 5 wind); Budowa łącznika dwóch kładek nad peronem nr 3 Przebudowa torów i sieci trakcyjnej; Montaż nowych urządzeń srk; Modernizacja peronów 2 i 3 (pełne wyposażenie i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych); Budowa nowych wiat na peronach 1, 2 i 3 (trzech historycznych przęseł wiat zdemontowanych z peronu nr 2 i 3 na peron nr 1);

Nowe wiaty Nowe ławki, kosze, zegary Wyższe perony, antypoślizgowa nawierzchnia System dynamicznej informacji pasażerskiej Nowe, funkcjonalne oświetlenie Wygodne dojście kładką z windami

Efekty inwestycji Zwiększenie dostępu do kolei; Infrastruktura w pełni przystosowane dla osób o ograniczonej możliwości ruchowej; Likwidacja barier architektonicznych; Utrzymanie wysokich standardów komfortu podróży przez następnych kilkadziesiąt lat; Sprawniejszy przejazd pociągów przez stację Szczecin Główny; Zwiększenie przepustowości stacji;

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Lider konsorcjum: PORR S.A. Podpisanie umowy Wartość robót budowlanych realizowanych w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny” to 57,5 mln zł Inwestor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Wykonawca: Lider konsorcjum: PORR S.A. Partner: Porr Bau GmbH Rozpoczęcie robót planowane jest w przełomie listopada i grudnia 2017 roku i potrwa 19 miesięcy Nadzór inwestorski nad projektem oraz w okresie gwarancji sprawować będzie: EKO INWEST S.A.

Dziękujemy za uwagę