Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Advertisements

Krajowe doświadczenia w ochronie oznaczeń graficznych
Społeczny Instytut Ekologiczny Kampania przeciwko przymusowi adwokackiemu.
badania rynku turystycznego
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Katedra Marketingu Usług
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Zdrowe Odżywianie Kto Nie Je Kapusty Ten Ma Brzuszek Pusty
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.
Marketing elektroniczny w turystyce
CONRADINOWIEC ŚWIADOMYM KONSUMENTEM
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
„Warzywa i owoce są na 5” Szkoła Podstawowa Nr 12 w Elblągu
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Drzwi które przekonują start 15 lat doświadczenia w energooszczędnej technice chłodniczej.
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Wspieranie świadomych i prozdrowotnych wyborów przez konsumentów w Polsce na przykładzie programu „Wiem, co wybieram” Wojciech Tomczak kierownik ds. PR.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Konkurs Czas na Zdrowie
Głosujesz swoimi pieniędzmi
ZDROWO SIĘ ODŻYWIAMY Jemy warzywa i owoce.
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
,,Zdrowa ekologiczna żywność’’
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Uczymy się o jedzeniu w ekologicznym znaczeniu
UCZYMY SIĘ O JEDZENIU W EKOLOGICZNYM ZNACZENIU. CO TO JEST ZDROWA ŻYWNOŚĆ? Przypomnieliśmy sobie czym jest Piramida Żywienia. Dowiedzieliśmy się co to.
Dzień Zdrowego Śniadania w klasie II b.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
Sekcja Pro-Zdrowotna SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO. Co robimy? Naszym celem jest propagowanie zdrowych nawyków jedzenia w naszej szkole. Staramy się promować.
Marka i jej znaczenie Michał Białek.
Skrzaty” SP W KOLONI „Skrzaty -II kl. z Koloni wiedzę o odżywianiu zdobyły i długo będą żyły.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
8 listopada 2012r. „DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA”
Supermarkety i dyskonty
Jak skutecznie budować pozycję firmy na rynku lokalnym?
Promocja europejskiego rolnictwa, nowe podejście Dyskusja panelowa Warszawa, Pol ska Priorytety wskazane przez AREPO w konsultacji Zielonej.
Światowy Dzień Zdrowia 2015
III edycja Brains Attack
Katowice, 18 listopada 2015 r. Projekt „Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego” współfinansowany jest ze.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
Ekoland Recykling Segregacja Kolory Segregacji Kolory Segregacji Zwierzęta Ozon Czystość Biodegradacja Opakowania CE Oficjalny Znak Eko Oficjalny Znak.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
JEDZ WARZYWA I OWOCE! A ONE DADZĄ CI ZDROWIA MOCE
Afektywne podejście do lojalności
Nazwa, logo i motto firmy
Łaciate krowy w mieście
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Żywność ekologiczna.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
,,COŚ NA ZĄB,,.
Kanapkowy Raj Abram i wspólnicy spółka jawna
XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotm. W. Pileckiego w Białymstoku
Misja i wizja przedsiębiorstwa!
Zapis prezentacji:

Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015

Czy chcemy promować markę czy produkt? Znaczenie marketingu Czy chcemy promować markę czy produkt?

Cel budowania marki kreowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku w umysłach konsumentów budowanie zaufania i lojalności

Pozytywne skojarzenia ES Własnoręcznie zrobione Ekologiczne Lokalne Zdrowe Dobre jakościowo Tańsze Naturalne Obywatelski charakter Wspólnotowe Społecznie odpowiedzialne

Wizerunek

Wykorzystanie przewagi Brzydkie warzywa smakują tak samo jak ładne Francuskie sklepy Intermarche sprzedają brzydkie warzywa, przekonując klientów, że zrobione z nich potrawy smakują przecież dokładnie tak samo jak te ładne, ślicznie wyrośnięte. Powód takiej kampanii jest prosty i oczywisty :policzono, że z powodu złego wyglądu owoców i warzyw co roku nie sprzedaje się 750 ton produktów. Aby zachęcić klientów do kupowania "nieładnych" warzyw i owoców obniżono ich cenę o 30%. Akcja jest poparta szeroko zakrojoną kampanią reklamową we francuskiej telewizji. Nad stoiskami z warzywami i owocami wiszą wielkie plakaty.

Edukacja Budowanie marki ES Budowanie marki poszczególnych podmiotów Budowanie marki produktów

Nadawanie znaku jakości Czy stosować dodatkowe oznaczenia (znaki) jakościowe? Czy budować własny znak jakości? Czy zastosować oficjalny „znak jakości”?