W roku szkolnym 2013/2014, 92 uczniów miało możliwość realizacji praktyk zawodowych organizowanych przez naszą szkołę. 58 z nich uczestniczyło w praktykach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Rekrutacja w kierunku kształcenia zawodowego Badania przeprowadzone pośród 800 uczniów Co i kto wpływa na wybór wykształcenia i zawodu wśród młodzieży.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZSP NR 1 W ŁĘCZYCY A RYNEK PRACY REGIONU
Egzaminy zawodowe w roku szkolnym 2013/2014
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Międzynarodowy Program Wymiany Praktyk Studenckich Student Trainee Exchange Programme (STEP ) Student Trainee Exchange Programme (STEP )
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
ABC e-learningu.
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
- analiza wyników ankiet
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Przedsiębiorcy a szkolnictwo zawodowe
„Szkoła bez wulgaryzmów”
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
RODZICE W SZKOLE.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego „UCHRONIĆ OD ZAPOMNIENIA” Publiczne Gimnazjum im.
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Częstochowa, 1 marca 2007 r. Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie Opinie uczniów na temat zajęć dydaktycznych prowadzonych w ramach projektu „Społeczeństwo.
Ocena zadowolenia z przestrzeni publicznych dla młodzieży w regionie świdnickim Wykonali : Dominik Wąsowicz i Dariusz Sywała.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Środowiskowy Dom Samopomocy
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Zasady przygotowania dokumentów dla uczniów i przedsiębiorców 4-tygodniowe płatne staże wakacyjne dla uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych realizowane w.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
AKTYWNOŚĆ ZAWODOWA SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PRAKTYKI ZAWODOWE W NESTLÉ PURINA NOWA WIEŚ WROCŁAWSKA.
Polityka rynku pracy w Polsce 1 Polityka rynku pracy w Polsce jest prowadzona na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy W.
Człowiek najlepsza inwestycja Konferencja inaugurująca projekt ”Większa wiedza – Skuteczna praktyka - Doskonalenie kadr oświaty powiatu zgierskiego” 11.
INFORMACJA O SYTUACJI NA RYNKU PRACY w 2008r. Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Kształcenie dualne.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
Organizacja Praktycznej Nauki Zawodu
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Wyniki badań ewaluacji wewnętrznej w ZSZ im
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
Doradzamy - wybieramy zawód
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Przykłady dobrych praktyk
rekrutacja Rok szkolny 2019/2020
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Eurologis. Staże dla uczniów w zagranicznych przedsiębiorstwach 1. 06
Zapis prezentacji:

Analiza ankiety ewaluacyjnej praktyk zawodowych wypełnianej przez uczniów rok szkolny 2013/2014

W roku szkolnym 2013/2014, 92 uczniów miało możliwość realizacji praktyk zawodowych organizowanych przez naszą szkołę. 58 z nich uczestniczyło w praktykach zawodowych na terenie miasta, natomiast dla 34 zorganizowano wyjazdowe praktyki zawodowe (liczba wszystkich uczniów tych klas wynosi 92 osoby), co oznacza iż 63,04 % z nich realizowało praktyki zawodowe na miejscu. Badaniu ankietowemu poddano wszystkich uczniów. Na rozdanych 92 sztuk ankiet uzyskano zwrot w wysokości 85 ankiet, co stanowi 93,31%.

Ankieta pozwoliła zbadać poziom zadowolenia uczniów z odbytych praktyk, jak i na ustalenie rankingu miejsc odbywania praktyk najwyżej i najmniej cenionych przez uczniów.

Porównanie średnich oceny uzyskanej od uczniów 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 Białowieża Sypniewo Rogowo Bałtyk Sopot Porównanie średnich oceny uzyskanej od uczniów odbywających praktykę zawodową średnia ocena

Porównanie średnich oceny miejsc odbywania praktyk zawodowych 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 Rad City Kowalkowski Villa Porównanie średnich oceny miejsc odbywania praktyk zawodowych dokonanej przez uczniów ocena

Porównanie średnich oceny uzyskanej od uczniów 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 Leśniczówka Kaja Bodega Żak Porównanie średnich oceny uzyskanej od uczniów odbywających praktykę zawodową średnia ocena

obszar   1. warunki dojazdu na praktyki zawodowe 4,29 2. zgodność rodzaju wykonywanej pracy z zakresem podanego materiału 3,27 3. poziom zdobytego doświadczenia zawodowego 3,84 4. atmosfera panująca w zakładzie 4,23 5. ocena stanowisk pracy na których odbywano praktyki 4,20 6. warunki pracy panujące w zakładzie 4,50 7. wyposażenie zakładu pracy 4,26 8. pomoc pracodawców w realizację praktyk zawodowych 4,17 9. ogólna ocena praktyki zawodowej 4,27

0,00 0,50 1,00 1,50 2,00 2,50 3,00 3,50 4,00 4,50 1. warunki dojazdu na praktyki zawodowe 2. zgodność rodzaju wykonywanej pracy z zakresem podanego materiału 3. poziom zdobytego doświadczenia zawodowego 4. atmosfera panująca w zakładzie 5. ocena stanowisk pracy na których odbywano 6. warunki pracy panujące w 7. wyposażenie zakładu pracy 8. pomoc pracodawców w realizację praktyk zawodowych 9. ogólna ocena zawodowej Porównanie średniej oceny uzyskanej w poszczególnych obszarach 2013/2014 średnia ocena

WNIOSKI: W MIARĘ MOŻLIWOŚCI ZAPEWNIĆ WIĘKSZĄ LICZBĘ MIEJSC WYJAZDOWYCH DLA MŁODZIEŻY PEŁNOLETNIEJ PO UPRZEDNIEJ KONTROLI TYCH MIEJSC W MIARĘ MOŻLIWOŚCI ZAPEWNIĆ ZWROT KOSZTÓW DOJAZDU WZMOŻYĆ KONTROLĘ REALIZACJ PRAKTYK ZAWODOWYCH NA TERENIE GRUDZIĄDZA- REAGOWANIE NA UWAGI PRZEKAZYWANE OD UCZNIÓW ORAZ PRAKTYK WYJAZDOWYCH PRZEPROWADZIĆ KONTROLĘ SZCZEGÓLNIE W MIEJSCACH O NAJNIŻSZYCH OCENACH I W MIARĘ MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACOWAĆ Z WŁAŚCICIELAMI W CELU POPRAWY NOTOWAŃ DANEGO ZAKŁADU WŚRÓD UCZNIÓW. POZYSKIWAĆ NOWE MIEJSCA PRAKTYK ZAWODOWYCH OPRACOWAĆ NOWE ROZKŁADY MATERIAŁU PO KONSULTACJACH Z PRACODAWCAMI W CELU LEPSZEGO ICH DOSTOSOWANIA DO MOŻLIWOŚCI REALIZACJI U PRACODAWCÓW W CELU ZEBRANIA DOKŁADNIEJSZYCH INFORMACJI ZWROTNYCH ZOBOWIĄZAĆ UCZNIÓW DO NAPISANIA SPRAWOZDANIA Z REALIZACJI PRAKTYKI ZAWODOWEJ.