ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Alternatywne źródła energii
Advertisements

Wykonały: Sandra Bołądź Dominika Trusewicz
Działania podejmowane w zakresie edukacji ekologicznej w ramach Programu „Szkoły dla Ekorozwoju” przez Zespół Kształcenia Specjalnego nr 1 w Gorzowie.
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Nowej Soli jest pilotażową szkołą europejskiego projektu Kids4Future realizowanego w ramach wyrównywania szans edukacyjnych.
Dobra energia dla wszystkich. Dobra energia dla wszystkich.
ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA ENERGII
Alternatywne źródła energii - energia słoneczna
Rządowy program wsparcia energetyki słonecznej w Polsce
ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA ENERGII
MultiCentrum - Jawor r. Wycieczka uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym.
Starorzecze Rzeki Łeby – wartość przyrodnicza naszego regionu.
Naturalne źródła energii w krajach Unii Europejskiej.
21-22 października 2011 w Galerii Sfera odbył się Beskidzki Festiwal Dobrej Energii. Uczniowie naszego liceum chętnie włączyli się do pomocy przy organizacji.
Projekt z PODSTAW PROCESÓW ENERGETYCZNYCH
  Partner biznesowy   Partner biznesowy.   Partner biznesowy   Partner biznesowy.
Odnawialne i nieodnawialne zasoby przyrody
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
„Zrozumieć świat” 2011 / 2012.
Klasa V a i V b J ę zyk niemiecki J ę zyk niemiecki Zajęcia j. niemieckiego w czasie, których dzielimy się swoimi marzeniami dotyczącymi państw na świecie,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Projekt na temat ŹródeŁ odnawialnych i nie odnawialnych
25 maja 2012 r. Konkurs Wiedzy o źródłach energii odnawialnej
Szkoła podstawowa w Łęgu Starościńskim
Koncern Energetyczny ENERGA SA Oddział w Gdańsku Sekcja Promocji
Najbardziej popularne źródła energii
Teza Innowacyjność organizacji jest warunkiem jej sukcesu – istotne jest skupienie wysiłków na kształtowaniu w organizacji atmosfery sprzyjającej inicjatywom.
Odnawialne źródła energii
Wielką energią w twórczym działaniu jest nasza aktywność w odkrywaniu.
Międzynarodowa współpraca kół chemicznych
Działania koła ekologicznego w I semestrze roku szkolnego 2011/2012.
Dzień Ziemi.
E-Akademia Przyszłości Projekt Edukacyjny
Prezentacja wykonana przez Mateusza Kiełbiowskiego w ramach lekcji przyrody Klasa VI B , 2014 , rok szkolny 2013 – 2014.
Jak to się dzieje, że żarówka świeci?
Energia słoneczna.
Źródła energii na świecie
W Zespole Szkół w Pałecznicy
ENERGIA ODNAWIALNA. PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ GRUPĘ UCZNIÓW KLASY I GIMNAZJUM W ZESPOLE SZKÓŁ W BOLEWICACH.
Odnawialne źródła energii Teraźniejszość i przypuszczenia.
Gospodarstwo agroturystyczne jako miejsce edukacji w zakresie zielonej energii prof. dr hab. Krzysztof Kasprzak dr inż. Aleksandra Spychała Uniwersytet.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Omówienie znaków drogi ewakuacji
ŹRÓDłA ENERGII Prezentacja wykonana na zajęciach informatycznych przez uczniów klas 0-III w ramach projektu SMS.
Prezentacja projektu Wzór na rozwój. Pomysł na Wzór… Wypadkowa wcześniejszch projektów CEO Edukacja globalna Szkoła pełna zasobów Szkoła pełna energii.
Największe źródło energii na świecie
Z naszej szkoły udział w projekcie biorą: -Agata Pietrzyk kl. IIa -Debora Początek kl. IIa -Patrycja Szczepańska kl. IIb -Szymon Skrzypiec kl. IIb -Klaudia.
Energia wiatrowa i wodna
Odnawialne źródła energii
Wiatrak na energię słoneczną
Energia słoneczna.
ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA I OSZCZĘDZANIE ENERGII
Zajęcia edukacji ekologicznej Prowadzący: Beata Rychlik.
Projekt „Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń”
WARSZTATY W ZSCH Program kampanii „Zdrowy oddech” obejmował 4 sobotnie spotkania ( ) w ZSCH w celu przeprowadzenia zajęć warsztatowych.
W SIECI Warsztaty W SIECI zrealizowane w III Zespole Edukacyjno-Terapeutycznym „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie.
Biogaz Biogaz powstaje w procesie beztlenowej fermentacji odpadów organicznych, podczas której substancje organiczne rozkładane są przez bakterie na związki.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Pomoce dydaktyczne OZE. NAUCZYCIEL – AUTORYTATYWNE ŹRÓDŁO WIEDZY O KLIMACIE I ENERGII ODNAWIALNEJ W jaki sposób nauczyciel może skutecznie realizować.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu.
Budowa instalacji prosumenckich. Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii (OZE) Cel: Zwiększenie udziału odnawialnych źródeł w ogólnej produkcji energii.
„Czysta energia w mieście” Konkurs dla szkół podstawowych w ramach konkursu „Szanuj energię, chroń klimat” – VI edycja 2016.
O ALTERNATYWNYCH ŹRÓDŁACH ENERGII. Wiemy, że paliwa kopalne, dzięki którym produkowana jest energia elektryczna, kiedyś się wyczerpią. I co wtedy? Czy.
BUDOWA INSTALACJI PROSUMENCKICH. Działanie IV.1. Odnawialne źródła energii Cel: Zwiększenie produkcji energii ze źródeł odnawialnych Poziom dofinansowania:
Promocja szkoły w przedszkolach
UNIWESYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU r
Szkolny Eko Festyn, dzień zawodowca
Uroczystość otwarcia Pracowni Promocji Odnawialnych Źródeł Energii
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Europejskie Słoneczne Dni w Siedlcach
Odnawialne źródła energii
Zapis prezentacji:

ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII

25 listopada 2016 r. uczniowie Szkoły Podstawowej w Tyszowcach obejrzeli prezentację o źródłach energii odnawialnej i nieodnawialnej. Następnie odbył się pokaz przedstawiający wykorzystanie energii słonecznej, wiatru i wody.

W prezentacji zwrócono uwagę na zagrożenie dla klimatu związane z wykorzystaniem energii nieodnawialnej.

Przedstawiono źródła energii odnawialnej Przedstawiono źródła energii odnawialnej. Zwrócono uwagę na wady i zalety każdej z nich. Źródło: http://www.zielonaenergia.eco.pl/

Następnie odbył się pokaz demonstrujący działanie energii wody, wiatru i Słońca. „Efekty końcowe" przemiany poszczególnych energii uczniowie obserwowali za pomocą brzęczyka, przekładni, miernika i diody. Pokaz zaprezentował nauczyciel przyrody, pan Edward Piwko z pomocą chłopców uczestniczących w zajęciach kółka przyrodniczego.

Maciek z panem Edwardem demonstrują energię wody. Pan Edward prezentuje wykorzystanie energii słonecznej. Maciek z panem Edwardem demonstrują energię wody. Kacper przedstawia energię wiatru.

Kacper, uczeń klasy V wykonał model kolektora słonecznego i wyjaśnił jego działanie.