Zachowanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czym różni się radość od miłości?
Advertisements

Postępowanie dowodowe. Wyrok SA w Białymstoku z r., I ACa 586/13, LEX nr  Fakty niewymagające dowodu  Zgodnie z art. 229 k.p.c. nie.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Środki językowe w reklamie Analiza wybranych tekstów reklamowych.
Czynniki występujące w środowisku pracy.. Cele lekcji Po zajęciach każdy uczeń: - Nazywa i wymienia czynniki występujące w środowisku pracy, - Wymienia.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
Analiza wariancji (ANOVA) Zakład Statystyki Stosowanej Instytut Statystyki i Demografii Kolegium Analiz Ekonomicznych Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Solphy GlassNexus System Elektronicznej Wymiany Danych Dla Producentów Szyb Zespolonych.
NEGOCJACJE w handlu międzynarodowym
Autorzy: Kamil Kawecki IIB Piotr Kornacki IIB Piotr Niewiadomski IIB.
PROGRAM „UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE” COMENIUS Partnerskie Projekty Szkół Metoda ICT: wielokulturowość, europejska świadomość, proces edukacyjny i styl.
BUDOWANIE RELACJI PARTNERSKICH - PRZEŁAMYWANIE OBAW I BARIER Beata Bednarczyk.
Pacjent dorosły, w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego
Sytuacja psychologiczna kobiet z rodzinną historią raka piersi Maria Rogiewicz Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.
Ocena oddziaływania na środowisko jako warunek uzyskania funduszy unijnych w ramach I i II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Miniprzedsiębiorsto Ave Mulina Spółka jawna Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi nr XXX Wrocław
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Ujawnianie i rozpoznawanie interesów - argumentacja Negocjacje 9.
Prezentację przygotował:
Ruch jest wszechobecnym zjawiskiem w otaczającym nas świecie. Poruszają się miedzy innymi: ludzie, samochody, wskazówki zegara oraz maleńkie atomy.
CZYTAM, WIĘC UMIEM, WIEM, ROZUMIEM,MYŚLĘ. 10 powodów, dla których powinniśmy czytać! 1. Czytelnictwo kształtuje charakter. Czytając książki kształtujemy.
Rozwój społeczny i emocjonalny dr Genowefa Janczewska-Korczagin
Marian Pyzałka Dol.ZPN. Zastrzeżenia dotyczące stanu pola gry, pkt. 19. Sędzia musi umieścić w sprawozdaniu z zawodów treść zastrzeżeń dotyczących stanu.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
MÓWIMY STOP UŻYWKOM! Prezentacja wykonana w ramach projektu Gimnazjalnego „Jak bawić się bez używek?”
ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCEDURZE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ.
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
SEKTY WCIĄŻ WERBUJĄ BĄDŹ CZUJNY!!!.
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
ZALETY GŁOŚNEGO CZYTANIA DZIECIOM
SYSTEM KWALIFIKACJI, AWANSÓW I SPADKÓW
Skuteczne nakłanianie do zmiany postaw wobec nikotyny
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wyniki projektu naukowego
Sześciolatek w obliczu zmian
Autor prezentacji : Wojciech Brzozowski
Egzamin gimnazjalny w klasach III gimnazjum 19 kwietnia 2017
Autorzy: Marcelina Gajda, Julia Hajdukiewicz, Jagoda Jarosławska
Przywiązanie partnerów a ich kompetencje społeczne
Rachunki zdań Tautologiczność funkcji
Dlaczego trzeba się uczyć?
„NAUCZ SIĘ MÓWIĆ NIE” ASERTYWNOŚĆ.
Procedura przesłuchania małoletnich ofiar i świadków przestępstw
Przekonania rodziców na temat pomocy psychologicznej dla dzieci
Analiza obciążeń treningowych w okresie przygotowawczym i startowym
Wstęp do Informatyki - Wykład 3
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
PSYCHOLOGIA a SĄD prof. dr hab. Ewa Gruza.
Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018
A ty dla kogo żyjesz? Dla kogo są Twoje kroki i zmagania każdego dnia?
Program profilaktyczno-wychowawczy
1.
Zaburzenia mowy a trudności szkolne
SKAZANI NA SIEBIE CZY OBDAROWANI SOBĄ?
Case managment i empowerment – żeby klientowi chciało się chcieć
Przedstawicielstwo pełnomocnictwo.
Proste obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym
FORMUŁOWANIE HIPOTEZ STATYSTYCZNYCH
Słyszeć = słuchać = rozumieć = akceptować …czyli o aktywnym słuchaniu
„Wartości i normy w wychowaniu i profilaktyce”
JAK SIĘ UCZYĆ, ABY SIĘ NAUCZYĆ ?
Prezentacja informacji w biznesie
Centrum Powiadamiania Ratunkowego W Bydgoszczy
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Zapis prezentacji:

Zachowanie

W perswazji występują dwa generalne typy argumentacji: ARGUMENTACJA Perswazja to umiejętność skłaniania ludzi do przyjęcia danego przekonania (wartości) poprzez oddziaływanie na ich sposób myślenia i zachowania. W perswazji występują dwa generalne typy argumentacji: odwoływanie się do emocji – pozytywnych i negatywnych odwoływanie się do faktów (użyteczności) – pozytywnych i negatywnych 12-12-6 3

brzmienia naszego głosu – w 38%, mimiki i gestów – w 55%. Opinię o nas rozmówca wyrabia sobie w ciągu pierwszych minut naszego wystąpienia na podstawie: tego, co mówimy – w 7%, brzmienia naszego głosu – w 38%, mimiki i gestów – w 55%. 12-12-6 4

BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI I ZAUFANIA „Dobrym ludziom wierzymy pełniej i chętniej niż innym: jest to na ogół prawdą, niezależnie od rodzaju pytania, i jest to bezwzględnie prawdziwe tam, gdzie całkowita pewność jest niemożliwa, a zdania są podzielone. Nie jest prawdą to, co przyjmują niektórzy autorzy w swych traktatach o retoryce, że osobista dobroć przejawiana przez mówcę nie przyczynia się wcale do zwiększenia siły jego przekonywania; przeciwnie, jego charakter można niemal uznać za najbardziej skuteczny z posiadanych środków perswazji”. Arystoteles 12-12-6 5

POZYCJA PODSTAWOWA 12-12-6 6

POZYCJA NIESTABILNA 12-12-6 7

POZYCJA BEZRADNOŚCI 12-12-6 8

POZYCJA Z BARIERĄ 12-12-6 9

KROKI RĘKAMI 12-12-6 10

WSKAZYWANIE NIEWŁAŚCIWE 12-12-6 11

WSKAZYWANIE WŁAŚCIWE 12-12-6 12

POZYCJA OTWARTA Z PRZEGRODĄ 12-12-6 13

POZYCJA SŁUCHANIA 12-12-6 14

POZYCJA PODSTAWOWA 12-12-6 15

POZYCJA WYGODNA 12-12-6 16

BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS PREZENTACJI brak dobrego przygotowania się do prezentacji uczenie się prezentacji na pamięć brak motywacji do mówienia negatywne nastawienie do słuchaczy 12-12-6 17

BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS PREZENTACJI nieumiejętne rozpoczęcie prezentacji niezwracanie się bezpośrednio do słuchaczy niewciąganie słuchaczy w tok swojego myślenia niepewność w mówieniu 12-12-6 18

BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS PREZENTACJI brak kontaktu wzrokowego ze słuchaczami brak reakcji na komunikaty ze strony słuchaczy mówienie w sposób niezrozumiały dla słuchaczy mówienie w sposób nieciekawy dla słuchaczy 12-12-6 19

BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS PREZENTACJI nieargumentowanie swojej wypowiedzi brak logiki w wypowiedzi brak podsumowania prezentacji zbyt długa prezentacja nieumiejętne udzielanie odpowiedzi na pytania 12-12-6 20

Dziękuję za uwagę