„MAMY MOCNE STRONY – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
UWAGA!!! Prezentacja zawiera elementy drastyczne i kontrowersyjne, więc osobom o słabych nerwach odradzam jej oglądanie. :] Anna Jaros.
Advertisements

Demokracja w szkole.
Nauczyciele Część 4.
Nauczyciele przedmiotów matematyczno-przyrodniczych!!!
Europejski Dzie ń J ę zyków Obcych W dniu r. uczniowie klas IV-VI prezentowali swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim. Ale.
Duszpasterstwo Powołań Zakonu Pijarów Żniwo wielkie, ale robotników mało.
Co to znaczy zapomnieć ? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca.
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
Wybory do samorządu uczniowskiego 2013/2014
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
ABSOLWENCI Zerówka 2006/2007 A TAK TO SIĘ ZACZĘŁO.
TALENTY NA RYNKU PRACY PRZYSZŁOŚCI
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
„Słowa ranią przez całe życie”
Teresa Lewandowska nauczyciel jęz. angielskiego. Ogólne informacje 1. Termin wprowadzenia i czas trwania programu – Program wprowadzony.
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
„Jak pomóc dziecku w nauce”
Kandydatka do młodzieżowej
Czy wiesz, co znaczy „zapomnieć” ?
Regulamin Szkoły z klasą
Twój kandydat na przewodniczącego Samorządu Szkolnego
Niepubliczne Gimnazjum nr 1 Fundacji Familijny Poznań
PPP czyli Proponuję Pytalskim Projekt!. Co to jest metoda projektu? Kiedy Gosia Samosia spotyka się z ciekawostką, albo jakimś problemem Zabiera się do.
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Jak bezpiecznie korzystać z energii elektrycznej
O korzeniach i skrzydłach…
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Debata pracowników szkoły
Spotkanie 7 Miłość w działaniu.
O MINACH I NIE TYLKO… Jakie zjawiska muzyczne zostały odwzorowane w Waszych rysunkach?
Kuba Mikołajczyk VIa Każdy człowiek ma swoje prawa, które go chronią, pozwalają funkcjonować w społeczeństwie. Prawa mamy również my – dzieci. Nie jesteśmy.
Kłótnia na osi liczbowej!
Jak to było naprawdę?.
KIEROWANIE WŁASNYM ROZWOJEM – WARUNEK SUKCESU ŻYCIOWEGO
PANI BARBARA PRZYJACIEL LASU. Nasza szkoła mieści się na parterze budynku Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju. W ”Leśniku” od 1989r. pracuje Pani Barbara.
Klub Śniadaniowy klasa III. Największą radość sprawiały doświadczenia, poprzez które uczniowie mogli poznać między innymi: „zasadę bąbelkową” czy też.
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Definicja zapomnienia : Definicja zapomnienia : 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 1. Skasowanie z pamięci tego co było. 2. Sposób wymazania z pamięci.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
8 listopada b.r. klasy I, II i III z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Marii Konopnickiej w Borzęciczkach przystąpiły do ogólnopolskiej akcji edukacyjnej.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
2 czerwca 2015 klasa 2a na wycieczce w Teatrze Muzycznym na musicalu pt. „Zorro”
Ś niadanie po góralsku daje moc ! Szkoła Podstawowa nr4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego Zakopane.
Zaraź się moim hobby! Hobby’s in the air….
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
 czyli nasz udział w programie  SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
JAK ROZWIJAĆ ZAINTERESOWANIA I PASJE DZIECI Nie rodzimy się ze zdolnościami. Nie ma genów odpowiedzialnych za talent lub jakieś umiejętności. Nabywamy.
Co to znaczy zapomnieć? Co to znaczy zapomnieć? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca. 3. Nie pamiętać o Kimś kto powinien zostać w pamięci.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Promowanie zdrowego stylu życia
O stresie – kilka rzeczy ważnych
A Ty ile książek przeczytałeś w ubiegłym roku?
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Grupa Liderów Klubu Samopomocy
Lubię czytać!.
MÓJ NAJLEPSZY PRZYJACIEL
Tydzień technologiczny.
Witaj, jestem Iza. Przygotowałam dla Ciebie puzzle, które możesz wykorzystać w swojej prezentacji Udanego tworzenia :)
Dzień Bezpiecznego Internetu w naszej szkole
Witajcie, Koleżanki i Koledzy!
KATEGORIA: ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE
Powołani do wspólnoty? K. Wójtowicz, 1992.
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

„MAMY MOCNE STRONY – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ” Kampania społeczna „MAMY MOCNE STRONY – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ”

NASZ PRZYJACIEL BRATEK

CELE KAMPANII uświadomienie mocnych stron; pokazanie uczniom, że ich siłą są mocne strony; budowanie poczucia własnej wartości; budowanie poczucia wzajemnego szacunku i akceptacji; jeżeli uczniowie nauczą się doceniać siebie, będą też szanować innych oraz będą łatwiej radzić sobie z nowymi wyzwaniami.

PODRÓŻ BRATKA BRATEK ROZPOCZYNA WIELKĄ I NIEZWYKŁĄ PODRÓŻ W NASZEJ SZKOLE

OTO CZYM DO NAS PRZYJECHAŁ

ZAŚPIEWAJMY RAZEM Z BRATKIEM BRATKU, BRATKU, BAW SIĘ Z NAMI, CHOĆ JESTEŚMY SZKOLNIAKAMI. KAŻDY Z NAS MA SUPER MOC, BYĆ W CZYMŚ DOBRY, TO JEST TO!

GRAMY W PIŁKĘ LUB SKACZEMY, RYSUJEMY LUB LEPIMY, BRATKU, BRATKU TAK TO JEST MOCNE STRONY DOBRZE MIEĆ!

JEDEN TAŃCZY, DRUGI ŚPIEWA, INNY Z GLINY LEPI CUDA, BRATKU, BRATKU BAW SIĘ Z NAMI RAZEM WSZYSKO NAM SIĘ UDA!

TEN TO W PIŁKĘ GRA WSPANIALE, BAW SIĘ RAZEM Z NAMI, TAMTEN BIEGA, MA MEDALE, BRATKU, BRATKU, CZY JUŻ WIESZ, MIEĆ TALENTY SUPER RZECZ!

BRATKU, BRATKU, BAW SIĘ Z NAMI, CHOĆ JESTEŚMY SZKOLNIAKAMI. KAŻDY Z NAS MA SUPER MOC, BYĆ W CZYMŚ DOBRY, TO JEST TO! (2x)

BRATKU, BRATKU, CZY JUŻ WIESZ, MIEĆ TALENTY SUPER RZECZ!

Film „O tym jak Bratek pomógł Karolince i odkrył jej moc”

Rozmowa nt. filmu: Kim byli bohaterowie filmu? Dlaczego Karolinka była smutna? Co to znaczy być „ na topie”? Co może być mocną stroną człowieka? Czy każdy ma mocne strony? Czy wy macie swoje ulubione czynności?

„ KTO JEST WAŻNIEJSZY?” Czy gdyby zabrakło jednego elementu, udało by się wam ułożyć Bratka? Który element według was jest najważniejszy? A może wszystkie są tak samo ważne? Jak myślicie, dlaczego puzzle są różnej wielkości?

Komentarz: Wszystkie elementy puzzli są tak samo ważne, mimo, że niektóre są większe, inne mniejsze. Gdyby któregoś z nich zabrakło ułożenie puzzli byłoby niemożliwe. Podobnie jest w życiu. Każdy z nas wnosi coś do społeczeństwa swoją osobą, swoim zainteresowaniem i talentem.

WSZYSCY JESTEŚMY RÓWNIE WAŻNI, BEZ WZGLĘDU NA TO, CO POSIADAMY!

KTO TO JEST? ? Kim jestem? Co robię w waszej szkole? Jak się nazywam?

JUŻ WIESZ?

CENIĘ CIEBIE ZA…

DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ Opracowanie prezentacji: K. Mikołajczyk, D. Olejniczak Prowadzenie warsztatów: K. Mikołajczyk, M. Sierpińska, D. Olejniczak