Sprzedaż produktu lub usługi

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SEKA S.A. profil działalności. SEKA S.A. SEKA S.A. to firma doradczo-szkoleniowa prowadząca działalność w zakresie: outsourcingu.
Advertisements

Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Kim jeste ś myKim jeste ś my Co robimyCo robimy Gdzie si ę znajdujemyGdzie si ę znajdujemy Dlaczego to robimyDlaczego to robimy Misja wizja naszej firmyMisja.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
1 Studium przypadku „Smaczek” Grzegorz Karasiewicz.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
„O lataniu wiemy wszystko…”.  FDS OPS Sp. z o.o. ul. Pilchowicka 9/ Warszawa NIP: REGON: KRS: Kapitał zakładowy:
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
Zarządzanie systemami dystrybucji
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt? konkurs 2016.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
Renata Maciaszczyk Kamila Kutarba. Teoria gier a ekonomia: problem duopolu  Dupol- stan w którym dwaj producenci kontrolują łącznie cały rynek jakiegoś.
Warszawska Izba Gospodarcza kwiecień 2016 Plan Strategiczny
Kryteria oceny projektów inwestycyjnych Jacek Adamski, Gdańsk,
Moduł II. Obszar formułowania Programów i Projektów.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
Nazwa projektu Nazwa firmy Nazwa prezentera:
Projekt finansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
P-CART.
Pomorski Broker Eksportowy
System akredytacji AKSES
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
T7. Reengineering a inne programy usprawnień.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Temat: Biznesplan jako pomysł na działalność w usługach.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Logowanie do systemu eod
Nazwa firmy Plan biznesowy.
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Moje szczęście.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Agroexpert sp. z o.o. podsumowanie roku 2017 oraz plany na przyszłość…
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Certyfikaty branżowe Odbiorcy docelowi:
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
PO CO FIRMIE SPRATEGIA SPRZEDAŻY?
Prezentacja planu biznesowego
Tytuł prezentacji szkoleniowej
NASZE ATUTY.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa firmy Biznesplan.
Sp.j U Karyny.
Program stażowy Kierunek ORLEN 2019
* Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat *
Nazwa firmy Tytuł prezentacji.
Liceum ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w żyrardowie
GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Wspomaganie pracy szkół
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

Sprzedaż produktu lub usługi Podtytuł

Wprowadzenie Krótko przedstaw siebie i swoich współpracowników. Opisz produkty lub usługi, które Twoja firma dostarcza na wysokim poziomie. Przykład: Firma Trey Research oferuje kompleksowe rozwiązania do strategicznego planowania rynku, od globalnych raportów analizy biznesowej po ukierunkowane analizy rynkowe. Wprowadzenie

Określ potrzeby i wymagania klienta tak, jak je rozumiesz. Przykład: Firma Contoso, Ltd. prowadzi badania i opracowuje kilka nowych produktów, których wejście na rynek zaplanowano na rok obrachunkowy [data]. Teraz jest czas na to, aby: zidentyfikować rynek docelowy dla tych produktów; dowiedzieć się, jak je najlepiej oznaczyć marką i pozycjonować; zidentyfikować konkurencję i przeprowadzić testy wzorcowe ich sukcesu. Ponadto warto rozważyć stałą obsługę ułatwiającą reagowanie na zmiany zachodzące na rynku. Szanse biznesowe

Nasze produkty i usługi Wymień produkty lub usługi dostarczane przez Twoją firmę, które pomogą klientowi osiągnąć jego cele. Przykład: Stosując różnorodne metody badawcze, firma Trey Research może zapewnić obsługę i wsparcie w następujących obszarach: Strategie wejścia na rynek Premiera produktu i marki Dane analizy konkurencji Analiza, przegląd i monitorowanie rynku Nasze produkty i usługi

Koszt firmy Trey Research* Wymień korzyści finansowe dla klienta. Porównaj koszty swojego produktu lub usługi z co najmniej jedną ofertą konkurencji. Niestandardowe usługi badawcze Koszt firmy Trey Research* Koszt Firmy A* Analiza wejścia na rynek X Testy wzorcowe dla danej branży Analiza cen i marki Prognozowanie i planowanie Subskrybowane usługi badawcze Raporty dot. rynku konsumenckiego Globalna, internetowa baza danych analizy biznesowej Porównanie kosztów * Koszt niestandardowej usługi badawczej zależy od zakresu projektu

Nasze mocne strony Sieć badawcza Dane globalne Towary i usługi konsumpcyjne Towary trwałe Sprzęt elektronic-zny Służba zdrowia Artykuły spożywcze Sieć badawcza Dane globalne Testy wzorcowe Analiza marki Trendy Rynki branżowe i technologiczne Finanse Multimedia Aparatura Handel Usługi B2B Nasze mocne strony

Kluczowe zalety produktu lub usługi Podsumuj najważniejsze zalety oferowane przez produkt lub usługę, które promujesz. Przykład: Inwestycja w badania rynku to inwestycja w sukces Waszego produktu! Poznaj swojego klienta Poznaj swoją konkurencję Dobre wyczucie czasu to podstawa Śledź i dostosowuj Kluczowe zalety produktu lub usługi

Wymień kroki, które należy podjąć, aby zamówić lub kupić Twój produkt lub usługę. Przykład: Etapy zlecania przeprowadzenia badania firmie Trey Research: Definiowanie projektu Najpierw spotkamy się Wami, aby zdefiniować projekt. Przesłanie oferty przeprowadzenia badania Następnie prześlemy Wam ofertę do oceny. Rozpoczęcie badania Gdy oferta zostanie zatwierdzona, powołamy zespół ekspertów do przeprowadzenia badania i przeanalizowania wyników. Świadczenie długotrwałej obsługi Po dostarczeniu raportu nadal będziemy z Wami współpracować, abyście uzyskali jak najwięcej korzyści z wyników badań. Następne kroki

Informacje kontaktowe Podaj informacje kontaktowe do kluczowych osób w firmie. Podaj adresy e-mail i informacje o witrynie internetowej, jeśli są potrzebne. Informacje kontaktowe