MAGIA dzieje się w chmurach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Advertisements

Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Na Wydziale studiuje: 1740 studentów 112 doktorantów Kadra akademicka Wydziału: 133 nauczycieli 11 profesorów.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
● Kwartalnik istniejący w wersji elektronicznej i udostępniany bezpłatnie ● Ukazuje się od 2005 roku ● Zespół redakcyjny: Teresa Kosiarek (redaktor naczelny),
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
ANALIZA ANKIETY DLA RAD RODZICÓW.
Programowanie z eTwinning 23 września 2016, Warszawa.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Programowanie z eTwinning
Projekt „Lekki tornister”
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Co to jest spacer edukacyjny?
BIOLOGICZNO-CHEMICZNA Z ELEMENTAMI
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Programowanie z eTwinning
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
kształcących w zawodach
Metoda projektu.
Projekt nr Europejski Rok Dziedzictwa Kulturowego VIII edycja
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
CELE PROGRAMU Celem programu jest wzmocnienie zainteresowań i aktywności czytelniczej uczniów oraz zwiększenie potencjału i roli bibliotek, a także uatrakcyjnienie.
I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Szubnie
Spotkanie z położną „Od poczęcia do narodzin” w Grupie 0c
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
POLSKIE BIBLIOTEKI DLA NAUCZYCIELI
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Staże europejskie drogą do sukcesu
EUROPEJSKI TYDZIEŃ ZRÓWNOWAŻONEGO TRANSPORTU
Wydział Rozwoju Społecznego w Gdańsku
Wytyczne dotyczące problemu ciężkich tornistrów
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Edukacja globalna w szkole podstawowej
Wytyczne dotyczące problemu ciężkich tornistrów
Wiedzy o Społeczeństwie
Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych.
Program Wspierania Uczniów w Wyborze Zawodu
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Projekt: JAK SKUTECZNIE I JAK EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA CYKL KOLBA mgr Anna Krawczyk Projekt.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Wspomaganie pracy szkół
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2019/2020
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

MAGIA dzieje się w chmurach

UWAGA ! WSTAJEMY WSZYSCY!!!

HOKUS POKUS

IDEA

DELIKATNIE

KOMIKS STWORZONO W DARMOWYM PROGRAMIE ONLINE WWW.MAKEBIELIEFS.COM

BUŁKA Z MASŁEM UCZNIU - ZRÓB TO SAM ;-)

komiks stworzony przez uczniów klasy integracyjnej, pisownia oryginalna

w chmurze czyli b.socrative.com online 7E3OX19T

Kreatywna Pedagogika to: System odgórnie ustalonych szkoleń eksperckich dla nauczycieli i wychowawców; Studia podyplomowe na miejscowym uniwersytecie dla dyrektorów szkół; Elitarne czasopismo dla nauczycieli i dyrektorów szkół; Oddolna inicjatywa nauczycieli organizujących się w nauczycielskie grupy aktywności.

W trakcie comiesięczych spotkań w grupach aktywności nauczyciele: Piją kawę i wspierają się we wspólnych pomysłach i projektach; Zdobywają wiedzę i umiejętności w świetle najnowszych trendów w edukacji; Obmyślają, jak urozmaicić lekcję, aby w szkole nie było nudno; Wszystkie odpowiedzi są poprawne.

Badania wykazały, że najbardziej skuteczną metodą nauczania jest: Wykład i pogadanka; Działanie, aktywizacja ucznia, np.: gdy sam uczy innych; Ćwiczenia przygotowane przez nauczyciela; Prezentacje PowerPoint.

Metodę internetowych quizów Zondle; Wszystkie powyższe. W pierwszej edycji Kreatywnej Pedagogiki nasi nauczyciele poznawali m.in. następujące metody pracy z uczniem: Metodę Lego Logos; Metodę Stacji; Metodę internetowych quizów Zondle; Wszystkie powyższe.

Symbolem Kreatywnej Pedagogiki jest: Żarówka; Samochód; Tablica i kreda; Żaden z powyższych.

Kreatywna Pedagogika: Nauczycielskie grupy aktywności: nowe metody nauczania oswajanie technologii informacyjno-komunikacyjnych rozmowy o codziennych sprawach i banki pomysłów metodycznych

Kreatywna Pedagogika: Warsztaty jesienne z ekspertami: Fachowa wiedza o najnowszych trendach w nauczaniu i wiedzy o rozwoju człowieka

Kreatywna Pedagogika: Nowość! Latająca KP

ZAPISY DO GRUP: kreatywnapedagogika@gmail.com

Dziękujemy za uwagę. Kreatywna Pedagogika