Studia oświatowe to z reguły fakultatywne cykle wykładów i dyskusji (do 240 godzin), których celem jest bezinteresowne pogłębianie wiedzy i kompetencji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
Advertisements

Studia? Tak, ale tylko w Wielkiej Brytanii. Dlaczego warto wybrać Wielką Brytanię ?
2014 r. Podkarpacie stawia na zawodowców – projekt systemowy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Organizacyjno-Prawny.
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
11. KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO WYDZIAŁ KULTURY > WROCŁAW, GRUDZIEŃ 2011 ROK PROJEKT BUDŻETU NA 2012 ROK.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Z ESPÓŁ S ZKÓŁ S PECJALNYCH NR 8 TWORZĄ SZKOŁY MIESZCZĄCE SIĘ NA TERENIE SZEŚCIU ŁÓDZKICH SZPITALI W jego skład wchodzą: Publiczne Gimnazjum nr 62 Szkoła.
Awans zawodowy nauczycieli.
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
WITAMY I SERDECZNIE ZAPRASZAMY do II Liceum Ogólnokształcącego im. Gabriela Narutowicza w Łodzi.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Zajęcia dodatkowe realizowane przez przedszkola dla których organem prowadzącym jest Miasto Poznań Poznań, 9 września 2013 roku.
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
WITAMY I SERDECZNIE ZAPRASZAMY do II Liceum Ogólnokształcącego im. Gabriela Narutowicza w Łodzi.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Ul. Lermontowa Łódź
Rewitalizacja Społeczna Dolnego Miasta w Gdańsku.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
Woda to jeden z najważniejszych składników pokarmowych potrzebnych do życia. Woda w organizmach roślinnych i zwierzęcych stanowi średnio 80% ciężaru.
Szkoła z klasą 2.0 „Czytamy i odkrywamy” Łobżenica,
INNOWACJA PROGRAMOWA KLASA KLASYCZNYM OBEJMUJĄCA PRZEDMIOTY: FILOZOFIA, SZTUKA, LOGIKA, JĘZYK ŁACIŃSKI MIEJSKIE GIMNAZJUM NR 3 IM. KLEMENTYNY TAŃSKIEJ.
Specjalistyczna Poradnia Wspierania Rozwoju i Terapii ul. Hipoteczna 3/5 Łódź tel
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 w Szczecinie jest placówką koedukacyjną - dla dziewcząt i chłopców - uczęszczających do Gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
AKCJA LATO 2016 NARODOWE MUZEUM MORSKIE W GDAŃSKU.
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu ul. Sobieskiego 12 tel.: (48) fax: (48)
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Zarządzanie zespołem pracowników - wprowadzenie. Cele przedmiotu C1: Przekazanie studentom wiedzy o celach i strukturze procesu zarządzania personelem,
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
PROGRAM DOBLE DIPLOMA.
Warsztaty Artystyczne Art Silver Design
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
ZARZĄDZANIE FUNDUSZAMI INWESTYCYJNYMI
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Programy nauczania.
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nadleśnictwo Świdnica
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Międzynarodowy Dzień Kubusia Puchatka
„MEN Mazowieckie e-Możliwości
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Ognisko TKKF Przyjaciel Konika
Zakład poetyki i krytyki literackiej edu
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Zbąszynek.
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
EUROPEJSKI TYDZIEŃ ZRÓWNOWAŻONEGO TRANSPORTU
podstawy dydaktyki 2017/2018 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
Współpraca z placówkami wspierającymi rozwój ucznia
DIALOG MIĘDZYKULTUROWY W KSZTAŁTOWANIU POSTAW UCZNIÓW
Regulamin działania KM RPO WP
Specjalność wydawnicza
ul. Grzybowska Warszawa
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Olsztyn, 21 września 2017 r.
Prezentacja przygotowana na zajęcia z dziećmi w ramach
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Rachunkowość i Rewizja Finansowa II stopień Katedra rachunkowości
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest dla.
Zapis prezentacji:

Studia oświatowe to z reguły fakultatywne cykle wykładów i dyskusji (do 240 godzin), których celem jest bezinteresowne pogłębianie wiedzy i kompetencji ogólnointelektualnych uczestników

Studia oświatowe funkcjonują głównie w obszarze kultury i sztuki. Przybierają różne nazwy, np.: Studium wiedzy o Sztuce, Studium Wiedzy o Kulturze, Studium Wiedzy o Filmie, Akademia Teatru. Utrzymywane są przez placówki kulturalno oświatowe.

Charakterystyczną cechą jest cykl zajęć prowadzonych przez stałego prelegenta – z reguły historyka sztuki lub artystę plastyka. Zajęcia, których treścią są zjawiska sztuki, odbywają się w formie prelekcji, spotkań z twórcami współczesnej kultury.

Przykładem może być: Studium Wiedzy o Sztuce organizowane co roku przez Wojewódzki Ośrodek Kultury w Krakowie. Jest to cykl 30 wykładów na temat wybranych zjawisk sztuki połączony z dyskusjami, sympozjami, pobytami w muzeach i galeriach.