„Ławeczki Korytarzowe”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

Nauczyciel jako przywódca edukacyjny
Demokracja w szkole.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Sale W szkole jest 17 sal: chemiczna, biologiczna, plastyczna, polonistyczna, językowe, informatyczna, sekretariat, matematyczna, geograficzna, biblioteka.
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
ku lepszej przyszłości”
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Szkoła Podstawowa 81 ul. Puszczyka 6 Warszawa
Prezentacja w ramach projektu ORE OE – edukacja obywatelska EPC – edukacja na rzecz prawa człowieka Przygotowany przez zespół wychowawców klas IV-VI SP.
Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe.
„Moja szkoła jest atrakcyjna dla uczniów”
IM.WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA
JAK DZIAŁA DEMOKRACJA W SZKOLE? WNIOSKI Z DEBATY.
Śniadanie daje moc”, ogólnopolska akcja promująca zdrowy styl życia
Dnia 10. Marca 2010 roku odbył się Międzynarodowy Dzień Przedsiębiorczości. W Polsce to przedsięwzięcie organizowane jest przez Fundacje Młodzieżowej.
z Oddziałami Integracyjnymi
Szkoła Podstawowa nr 53 im. Pawła Edmunda Strzeleckiego
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
MAMO !!! TATO !!! POZWÓLCIE MI NA TO !!! Z łatwością przekraczamy próg szkolny Ponieważ od najmłodszych lat uczestniczymy w codziennym życiu naszej szkoły!
TARGI
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
" Na nowo odzyskanych już wolnych ziemiach polskich Dolnego śląska w uroczystym dniu otwarcia Państwowego Gimnazjum i Liceum w Ząbkowicach Dolnośląskich,
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Szkolny system wychowawczy
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
REPORTAŻ Z IV EDYCJI PROGRAMU „ŚNIADANIE DAJE MOC” Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół im H. Sienkiewicza w Grabowcu- klasa 2 a.
Samorząd Uczniowski.
Wybory do samorządu uczniowskiego Szkoła Podstawowa im. Władysława Stanisława Reymonta w Trzebnicach rok szkolny 2012/2013.
Klasa 2 Szkoła z klasą 2.0.
Bezpieczna przerwa.
ŚNIADANIE DAJE MOC Prezentacja akcji przeprowadzonej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Kraszewie w klasie I.
,,Moja Szkoła „.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
ŚNIADANIE DAJE MOC 8 listopada 2011r. Uczniowie Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Baryczy przyłączyli się do akcji „Śniadanie daje moc” Uczniowie.
Co to jest spacer edukacyjny?
Debata szkolna „SZKOŁA WSPÓŁPRACY” Szkoła Podstawowa w Okonku.
SZKOŁA WSPÓŁPRACY POMIESZCZENIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Program Szkoła Promująca Zdrowie realizowany jest w Polsce od 1991r.
dr Ilona Iłowiecka-Tańska Centrum Nauki Kopernik
Polskie doświadczenia w mediacjach rówieśniczych Agnieszka Rękas sędzia w stanie spoczynku Społeczny Doradca Rzecznika Praw Dziecka Poznań, 23 września.
HISTORIA „1”. Budynek Szko ł y Podstawowej nr 1 w Zawierciu przy ulicy Szkolnej 17.
Komputery pod ręką! 1.W każdej sali powinien być jeden komputer z dostępem do Internetu 2.W niektórych salach powinny być projektory, a nawet tablice interaktywne.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Moja wymarzona szkoła Autor: Weronika Wałaszek. Spis treści 1. Wstęp 2. Dyrektorzy 3. Nauczyciele 4. Plan Lekcji 5. Wolne dni.
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
O co właściwie chodzi ? Młodzieżowy Budżet Obywatelski – należy przez to rozumieć część budżetu miasta przeznaczoną na sfinansowanie zadań zgłoszonych.
Bezpieczna przerwa.
Szkolny plan zachowania
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
Szkoła Podstawowa im. Szymona Szymonowicza w Czernięcinie
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Wystawy o eTwinningu i zrealizowanych projektach w ramach tej akcji r.
LearningApps.org Służy do tworzenia rozmaitych aplikacji: quizów, testów, krzyżówek i in. Do wykorzystania niemal w każdym przedmiocie nauczania „Gotowce”
Zapis prezentacji:

„Ławeczki Korytarzowe” Prezentacja na sosnowiecki Budżet Obywatelski.

O szkole Gimnazjum nr 15 im. Władysława Stanisława Reymonta w Sosnowcu to szkoła o wysokim poziomie nauczania. Uczniowie na lekcjach ciężko pracują i na przerwach niektórzy chcieli by siąść, a nie stać.

Potrzeba ławeczek korytarzowych. - Społeczność uczniowska nie chce siedzieć na ziemi czy opierać się o ścianę Projekt ten pozwoli wszystkim na spokojnie zjeść śniadanie czy porozmawiać siedząc na ławce.

- Ławki mogą służyć też jako „poczekalnia” dla rodziców czekających na rozmowę z nauczycielem.

- Ławki powinny mieć oparcie, ponieważ po lekcji w-f jest się bardzo zmęczony i bardzo fajnie jest sobie usiąść i oprzeć o oparcie.

Podsumowanie To są moje argumenty i propozycje na ławki korytarzowe dla uczniów gimnazjum.

Dziękuję za uwagę Dariusz Nowak klasa 2a Gimnazjum nr 15 im. Władysława Stanisława Reymonta w Sosnowcu.