Kółko języka francuskiego 2016

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt „Radosne Przedszkolaki” Termin realizacji wrzesień – grudzień 2008 Usługodawca Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy.
Advertisements

JAK POMÓC DZIECKU W NAUCE JĘZYKA OBCEGO W DOMU
Co to jest TIK? WSZYSTKO CO POMAGA W : poszukiwaniu, gromadzeniu,
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Europejski Dzień Języków Obcych
Zachowaj bezpieczeństwo w klasie
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
SŁOWNIKI.
„Weihnachten - die schönsten Tage im Jahr“
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
KULTURALNY SYN, CÓRKA, BRAT,SIOSTRA
Matematyka bez barier z kształtami Numicon
6-LATEK W SZKOLE.
TEMAT 14: ODNALEZIENIE PANA JEZUSA
compulsory full-time education
Umiejętność komunikowania się i pracy zespołowej
Technologia informacyjno-komunikacyjna (tik)
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Jedynym narzędziem uskuteczniającym porozumiewanie się jest język. Filolog może pośredniczyć w tej komunikacji jako nauczyciel, doradca lub tłumacz.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.
WIELKANOC Oto bardzo króciutki test dotyczący świąt wielkanocnych w Polsce. Odpowiadając poprawnie na pytania, przejdziesz do kolejnych, natomiast w przypadku.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
BARIERY W KOMUNIKACJI I SPOSOBY ICH PRZEZWYCIĘŻANIA
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKAJI NARODOWEJ w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania.
PROBLEMY SZKOLNE DZIECI Z ZABURZENIAMI MOWY.  Zaburzenia mowy przyciągają uwagę otoczenia. Dlatego dziecko, które ma problemy z wymową jest bardzo szybko.
KÓŁKO TEATRALNE Zajęcia kółka teatralnego odbywają się raz w tygodniu. Uczęszczają na nie przede wszystkim uczniowie klas pierwszych i drugich. Zdobywają.
KÓŁKO PLASTYCZNE „AKWARELKI” ROK SZKOLNY 2014/2015.
Egzamin maturalny z języka obcego - poziom podstawowy Renata Malejewska.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
DZIEŃ DZIEWCZYNEK W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” 6 MARCA 2015 r. „KOLEŻANKA SKAKANKA” Pod takim hasłem odbyła się uroczystość z okazji Dnia Kobiet Cele:
Komunikacja.
Komunikacja.
Bariery komunikacyjne
Komunikacja.
Aleksandra Kiełbania I G
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
Definicja oraz metody komunikowania się.  Komunikacja ( łac. communicatio) – jest to wymiana informacji między jej uczestnikami. Do komunikacji służyć.
Metoda Dyna-Lingua M.S. Materiały wykorzystane w prezentacji pochodzą z książki: Metoda terapeutyczna Dyna-Lingua, MS. w leczeniu autyzmu, Red. Młynarksa.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi.
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
Kurs - OK zeszyt.
XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
VI kółko języka francuskiego
INNOWACJA PEDAGOGICZNA Ruch, słuch, wzrok, mowa – podstawa uczenia się. Małgorzata Karasek.
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
Prowadzący zajęcia Patrycja Haja - Stasiak
Konkurs Wydawnictwa Nowa Era PROJEKT Z KLASĄ 2013 r.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Świetlica – czas zabawy !
Świąteczny nastrój w grupie Iskierek
PROJEKT EDUKACYJNY „ŚWIĘTA”
Programowanie I Bronisława Niespor.
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
Zapis prezentacji:

Kółko języka francuskiego 2016

Kółko JF 4 - 9 grudnia 2016 Cele uczenia się/nauczania: psychopedagogiczny: uczenie się poprzez zabawę, piosenkę; przezwyciężanie lęku, współpraca z innymi uczestnikami kółka. komunikacyjny: odpowiedź na pytanie o samopoczucie, rozumienie poleceń, umiejętność zapytania o numer telefonu. językowy: powtórzenie liczb do 15 i kolorów, poznanie nowych poleceń kulturowy: zabawy świąteczne, poznanie ozdób choinkowych po francusku Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch, mowa. Techniki: praca z obrazkiem, imitacja, piosenka, symulacja

Dzieci uczą się słów nowej piosenki

Wprowadzenie nowych poleceń: écoutez!, regardez!, répétez!

Ustawianie liczb w różnym porządku, wymawianie i zapisywanie ich w zeszytach

Zabawa z bombkami: powtórzenie liczb i kolorów

Witamy się z nowym kolegą, z nową koleżanką Witamy się z nowym kolegą, z nową koleżanką. Pytamy o to jak się nazywa, jak się czuje. Pytamy o jego/jej numer telefonu. Wprowadzenie pytania o numer telefonu Najważniejsze słówka, obrazki, sytuacje ćwiczone na Kółku są zawsze wklejane do zeszytu

Kółko JF 9 grudnia prowadziły: Klaudia Leszczyńska (IIIr., FA) Monika Chraniuk (IIIr.,FF)

Kółko 5 - 16 grudnia 2016 Cele uczenia się/nauczania: kulturowy: dzieci słuchają francuskich piosenek świątecznych psychopedagogiczny: uczenie się poprzez zabawę, piosenkę; przezwyciężanie lęku, współpraca z z innymi uczestnikami kółka, współpraca z nauczycielem. językowy: przypomnienie nazw kolorów i liczb, poznanie nowych poleceń: levez-vous, asseyez- vous; poznanie kilku nazw ozdób świątecznych komunikacyjny: dzieci mówią co lubią, podają drugiej osobie numer telefonu, reagują na polecenia Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch, mowa Techniki: praca z obrazkiem, imitacja, piosenka, symulacja

Dzieci wcielają się w szefów firm i tworzą własne wizytówki

Dzieci poznają i ćwiczą pisownię liczb 1-10.

Wprowadzenie nowych poleceń: asseyez-vous, levez-vous Wprowadzenie nowych poleceń: asseyez-vous, levez-vous! Zabawa z krzesłami.

Świąteczna kolorowanka – renifer

Dzieci poznają słowa związane ze świętami.

Poszukiwanie ukrytych w klasie świątecznych kartoników.

Dzieci nazywają po francusku znalezione kartoniki, liczą je i określają ich kolor.

Dzieci dowiadują się jak złożyć świąteczne życzenia po francusku

Kółko JF 16 grudnia 2016 prowadziły: Klaudia Leszczyńska (IIIr. FA) Ewelina Hubkowska (IIIr. FA)