Wiesz Co Dobre Best Use Of Content

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Advertisements

CITY Eventor Cieślak Magdalena, Gromisz Magda, Jarzębowski Kacper, Karpiuk Magdalena, Kulik Konrad.
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
TECHNIKI SZYBKIEGO CZYTANIA ZAPAMIĘTYWANIA, SKUTECZNEGO UCZENIA SIĘ.
Optymalna wielkość produkcji przedsiębiorstwa działającego w doskonałej konkurencji (analiza krótkookresowa) Przypomnijmy założenia modelu doskonałej.
Damelo przedstawia Kolekcję stylowych rowerów miejskich Ul. Tylna 4C/51, Łódź Damelo - rowery dla kobiet.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Projekty domów jednorodzinnychProjekty domów jednorodzinnych – sprawdzone opcje i propozycje w wersji tradycyjnej Budując dom dla swoich najbliższych musimy.
Uwarunkowania rozwoju rynku kapitałowego w Polsce Marzec 2016 prof. zw. dr hab. Małgorzata Zaleska – Prezes Zarządu.
Co to Internet? Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie "między- sieć") – ogólnoświatowa sieć komputerowa, określana również jako sieć sieci.
, + - = 0,5 CZYTAJ DOKŁADNIE ZADANIA I POLECENIA. IM TRUDNIEJSZE ZADANIE, TYM BARDZIEJ WARTO JE PRZECZYTAĆ KILKA RAZY.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
Narodowy Test Zabieganych Polaków
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera.
Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych.
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
Przejście zakładu pracy na innego pracodawcę
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
SYSTEM KWALIFIKACJI, AWANSÓW I SPADKÓW
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
Dlaczego warto czytać?.
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
Trendy w Public Relations
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Sprzedaż produktu lub usługi
Jak ich uniknąć w trudnym środowisku projektowym?
Moje szczęście.
Metoda projektu.
Rozwój rynku najmu w Polsce Główne wyzwania
Moduł 3 – przygotowujemy kampanię mailową
10 kroków do zmiany nawyków
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
STARPAK Nowe otwarcie Kraków, dnia r..
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Certyfikaty branżowe Odbiorcy docelowi:
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
DROGA PRZYJAZNA SPOŁECZEŃSTWU
Współczesny patriotyzm…
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
Koszyk danych.
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Prezentacja informacji w biznesie
NAUKA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
B&L Bags and Lumber Gdzie nas znajdziecie? XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Białymstoku.
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Monitorowanie wdrażania opracowanie: Maria Utracka
Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy
Zawsze słyszymy o „zasadach” ze strony kobiet
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Zapis prezentacji:

Wiesz Co Dobre Best Use Of Content Budowanie docelowego, aspirującego wizerunku użytkownika marki Skoda Best Use Of Content

Cel Kampanii 1a Celem kampanii była budowa docelowego, aspirującego wizerunku użytkownika marki Skoda Większe lietry i od „budowa”

KOMENTARZ LEKTORA 1b W Polsce marka Skoda kojarzy się z rozsądnym wyborem, samochodem po prostu za rozsądną cenę. Celem kampanii była poprawa postrzegania marki w kierunku bardziej aspiracyjnego wizerunku kojarzącego się z dobrym wyborem.

Dla Kogo Jest Program „Wiesz Co Dobre” 2a Chcieliśmy dotrzeć do obecnych użytkowników… Poszukujących funkcjonalnych i trwałych rozwiązań, które sprawdzają się w trudnych sytuacjach Lubiących porządek …i potencjalnych użytkowników marki Kierowców takich marek samochodowych jak: Toyota, Volkswagen, czy np. Honda Ceniących walory użytkowe na równi z logo auta wystawanie

Komentarz lektora 2b Chcieliśmy dotrzeć do obecnych i potencjalny kierowców Skody Mężczyzn w 35+, mieszkańców miast. Ceniących sobie walory użytkowe samochodu i zdecydowanie przedkładających je nad kwestie estetyczne. Poszukujących funkcjonalnych i trwałych rozwiązań, które sprawdzają się w trudnych sytuacjach. Dodatkowe wyzwanie stanowili, Ci którzy odrzucają markę, a kierowcę Skody postrzegają jako „kapelusznika” Mężczyźni, ceniący w samochodzie jego walory użytkowe na równi z logo auta. Rodzielić na dwie grupy jak na obrazkach

Kupując Skodę podejmujesz dobry, a nie jedynie rozsądny wybór … Wyzwanie: zmienić przeświadczenie konsumentów, że kupując Skodę podejmują dobry, a nie jak dotychczas jedynie rozsądny wybór 3a Kupując Skodę podejmujesz dobry, a nie jedynie rozsądny wybór …

KOMENTARZ LEKTORA 3b W Polsce marka Skoda kojarzy się z rozsądnym wyborem, samochodem po prostu za rozsądną cenę. Wizerunek Value for money w długim okresie niekorzystnie wpłynął na pozycjonowanie marki Z badań wynika, że posiadacze Skody tłumaczą się ze swojego wyboru, czując się gorsi od właścicieli innych marek W oparciu o insight konsumencki powstała kampania Wiesz Co Dobre mająca na celu poprawę postrzegania marki kojarząc ją z dobrym wyborem. Stworzyliśmy system rekomendacji oparty o content uzyskany od partnerów Symbolem akcji stał się żółty flamaster podkreślający dobre wybory czyli rekomendacje wystawiane przez Skodę. Takie rozwiązanie podkreśla użyteczność, co pokrywa się z wartościami Skody

Seria przewodników z poradami Skody dla kierowców Aby powiązać Skodę z dobrym wyborem zbudowaliśmy lifestylowe otoczenie poprzez naturalne rekomendowanie contentu i dawanie użyteczności 4a 3a Seria przewodników z poradami Skody dla kierowców W prasie Skoda doradzała zarówno w temacie podróży, jak i kultury czy sztuki Krócej odrobinę – pełne jako tło do przeczytania Skoda rekomendowała wyselekcjonowane filmy w Beverly Hills Video i cyfrowej telewizji N

Komentarz lektora 4b Stworzyliśmy serię przewodników dla kierowców. Opisy popularnych kierunków podróży wzbogacono o porady dotyczące wyboru optymalnych tras i unikalne informacje na temat bezpieczeństwa na drodze w każdym z krajów W Telewizji N daliśmy abonentom możliwość skorzystania z VOD po promocyjnej cenie. Filmy rekomendowała Skoda. O nowych pozycjach informowały zwiastuny filmowe W Beverly Hills Video docieraliśmy do kinomanów którzy wolą tradycyjne wypożyczalnie Z magazynami podróżniczym stworzyliśmy serię artykułów, tam inspirowaliśmy Polaków proponując interesujące kierunki podróży samochodowych W prasie lifestylowej dawaliśmy propozycje spędzania wolnego czasu proponując wybrane wydarzenia muzyczne Rodzielić na dwie grupy jak na obrazkach

Innowacyjność strategii komunikacji w mediach 5a Skoda nie tylko otoczona wizerunkowym contentem, ale jako jego element, a wręcz endorser Naturalne wykorzystanie trendu rekomendacji jako sposobu komunikacji z grupą Prezentowanie contentu w czasie największej receptywności naszej grupy docelowej TG w opisie na pełne słowa

Komentarz lektora 5b Sprawiliśmy, że Skoda nie tylko była otoczona wizerunkowym contentem, ale stała się jego elementem, a wręcz endorserem Naturalne wykorzystanie trendu rekomendacji W naszym kręgu zainteresowań były podróże (podróże są blisko kompetencji auta–Skody), muzyka (słuchana w drodze) i kino (to najczęściej wskazywany sposób spędzania wolnego czasu w TG) Wydaliśmy serię przewodników dla zmotoryzowanych uzupełnioną o wskazówki dotyczące zwiedzanych obiektów i bezpieczeństwa na drodze. Trasy z przewodników zostały selektywnie opisane na łamach pism podróżniczych. Następnie Skoda wskazywała dobre filmy w sieciach wypożyczalni DVD oraz prowadziła swoją zakładkę z filmami na VOD w TV „N”. Dopełnieniem akcji były rekomendacje dotyczące muzyki prezentowane na łamach tygodnika piszącego o sposobach spędzenia wolnego czasu.

Uzyskane rezultaty 6a Już w ciągu pierwszych 6 miesięcy akcja wzmocniła wybrane atrybuty marki. Atrybut „Niezawodna marka” wzrósł o 4pp, odnotowaliśmy silne wzrosty na atrybucie „Poleciłbym ją znajomemu” o 9pp, atrybut „Dla dostrzegających prawdziwą wartość” wzrósł o 4pp, silny wzrost w postrzeganiu Skody: „To może być moja marka” o 6pp.

KOMENTARZ LEKTORA 6b Już w ciągu pierwszych 6 miesięcy akcja wzmocniła wybrane atrybuty marki. Atrybut „Niezawodna marka” wzrósł o 4pp, odnotowaliśmy silne wzrosty na atrybucie „Poleciłbym ją znajomemu” o 9pp, atrybut „Dla dostrzegających prawdziwą wartość” wzrósł o 4pp, silny wzrost w postrzeganiu Skody: „To może być moja marka” o 6pp.