Technik Organizacji Reklamy TechnikOrganizacjiReklamyTechnikOrganizacjiReklamyTechnikOrganizacjiReklamy Technik Organizacji Reklamy Jedyny kierunek w Legnicy i okolicach TechnikOrganizacjiReklamyTechnikOrganizacjiReklamyTechnikOrganizacjiReklamy
„Reklama Dźwignią handlu” Technik organizacji reklamy to bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość zawód. Jest zawodem szerokoprofilowym łączącym wiedzę ekonomiczną, organizacyjną , plastyczną, psychologiczną, a także lingwistyczną. Tak szeroki zakres wiedzy i umiejętności umożliwia absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, która jest nieodłącznym elementem gospodarki rynkowej.
Ucząc się w Technikum Organizacji Reklamy zdobywasz dwie kwalifikacje: Sprzedaż produktów i usług reklamowych Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Posiadacz dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY potrafi: planować i organizować działalność reklamową i promocyjną, określać cele reklamowej działalności przedsiębiorstwa, sporządzać budżet kampanii reklamowych i promocyjnych, stosować różne formy reklamy w kampaniach reklamowych, planować i dokonywać zakupu przestrzeni reklamowej w mediach, oceniać skuteczność i efektywność kampanii reklamowej, wykorzystywać specjalistyczne programy komputerowe wspomagające organizację kampanii reklamowej, opracowywać oferty handlowe dotyczące sprzedaży usług reklamowych i promocyjnych, prowadzić negocjacje, rozmowy handlowe oraz współpracować z klientami,
Przedmioty zawodowe podstawa ekonomii ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, marketing, elementy towaroznawstwa, psychologia reklamy, public relations, organizacja reklamy, prawo, pracownia techniki reklamy, grafika komputerowa, techniki poligraficzne fotografia reklamowa
Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych, agencjach public relations, działach marketingu reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
Zawody, do wykonywania których upoważniony jest technik organizacji reklamy: specjalista do spraw marketingu i handlu (sprzedaży), specjalista do spraw public relations, specjalista do spraw reklamy, administrator produkcji filmowej, handlowiec, organizator usług sprzedaży internetowej, przedstawiciel handlowy, telemarketer, sprzedawca na telefon.
Technik Handlowiec tytuł nadawany absolwentom szkół średnich lub policealnych studiów zawodowych po zdaniu zewnętrznego egzaminu zawodowego. Absolwenci Technikum Handlowego mogą być zatrudnieni: na stanowisku przedstawiciela handlowego, w punktach sprzedaży detalicznej, w hurtowniach i magazynach, w przedsiębiorstwach handlowych o różnych formach własności.
Technik Ekonomista W węższym sensie ekonomista to osoba (możliwie ekspert) zajmująca się ściśle pojętą ekonomią teoretyczną, zazwyczaj makroekonomią, często przy tym także narzędziami prognostycznymi takimi jak ekonometria czy ekonomia matematyczna, a nawet finansami czy teorią wyboru publicznego. Do tej kategorii zalicza się nielicznych naukowców i analityków; kryteria uznania za "prawdziwego" ekonomistę są rozmyte.
Telemarketing jest jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego wykorzystującym komunikację telefoniczną z aktualnymi lub potencjalnymi klientami. Dzieli się na telemarketing: wychodzący i przychodzący. aktywny (in – bound) / reaktywny (out - bound) wewnętrzny / zewnętrzny instytucjonalny / indywidualny.
ZAPRASZAMY DO HENRYKÓWKI Reklama dźwignią handlu - wszyscy znają to hasło. Zapotrzebowanie na pracowników w tej branży jest ogromne. Czekają na nich agencje reklamowe, agencje public relations, działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw, biura ogłoszeń, działy promocji środków masowego przekazu i wiele innych. Warto zainteresować się tą propozycją!!
Myśl przyszłościowo!