„”Człowiek najlepsza inwestycja”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Advertisements

- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nowoczesne technologie w polskiej edukacji
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Testy semestralne w naszej szkole!
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Anna Paszkowska-Rogacz
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
AUTOPREZENTACJA.
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
W Zespole Szkół Ekonomicznych nr 2
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
działający w Zespole Szkół nr 1 w Pabianicach
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Jak porozumiewać się miedzy sobą by być rozumianym?
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
w praktyce pedagogicznej
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Umiejętność obserwacji.
Bezpieczeństwo w sieci
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Szkoła z klasą 2.0 edycja 2012/2013
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Moje przygotowanie. Mój cel  Przed rozmową istotne jest określenie stanowiska pracy, które chcę zdobyć oraz uświadomienie sobie.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
Mądrze, grzecznie i bezpiecznie korzystam z Internetu
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości- Marzenia – Wiedza – Sukces

Rezultaty realizacji projektu „”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Rezultaty realizacji projektu „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nauczyciele wyznaczeni do realizacji zajęć w ramach projektu, ukończyli kurs „Podstawy Przedsiębiorczości”, zorganizowany przez Centrum Edukacji Zawodowej „Cargo” w Jaworznie. Celem kursu było uzyskanie wiadomości i praktycznych umiejętności niezbędnych do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach Szkolnych Klubów Przedsiębiorczości. Wyposażeni w niezbędne materiały biurowe oraz podręcznik, doskonalili warsztat pracy, wymieniali się poglądami i doświadczeniami a przede wszystkim mogli się poznać. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Uczniowie zostali wyposażeni w niezbędne materiały biurowe – zeszyty, długopisy, papier kserograficzny, kalkulator, pendrive i teczkę do przechowywania materiałów. Ponadto, każdy Szkolny Klub Przedsiębiorczości otrzymał do dyspozycji laptop. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wiele niezapomnianych wrażeń, doświadczeń i emocji dostarczyły uczniom gry edukacyjne: Eurobusiness i Gra w Życie. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Zużycie” elementów gier edukacyjnych wyjątkowo świadczy o tym jak wielką cieszyły się popularnością. Ciekawostką może być fakt, że młodzież podzieliła się na zwolenników eurobusiness’u i na zwolenników gry w życie. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

C”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Podczas zajęć, najczęściej pracowaliśmy w grupach, dlatego opracować musieliśmy zasady współpracy: ZASADY PRACY W GRUPIE 1. Zwracaj się do innych po imieniu używając formy 2-giej osoby liczby pojedynczej, np. "Mam inne zdanie niż Ty, Marek„ 2. Nie używaj wulgarnych słów i epitetów skierowanych do którejkolwiek z osób. 3. Zwracaj się do innych wprost, tzn. mów DO tej osoby, a nie O niej. 4. Mów o tym, co TU i TERAZ widzisz, słyszysz, czujesz. 5. Nie przerywaj, gdy ktoś mówi. Zabieraj głos w kolejności zgłoszenia się. Wszystko to , o czym mówi się na grupie zachowaj do wiadomości uczestników. Nie wynoś tego na zewnątrz. 6. Staraj się traktować innych tak, jakbyś chciał, aby Ciebie traktowano. C”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 7. Staraj się nie oceniać, nie krytykować, nie wydawaj wyroków. Przekazuj raczej swoje opinie, poprzedzając je zwrotem typu : "Moim zdaniem....", "Wydaje mi się....", "Myślę, że....", "Zauważyłem, że..." 8. Omawiając czyjeś ćwiczenie nie mów : "Zrobiłeś to do niczego, beznadziejnie itp. ...." - to sprawia przykrość, wywołuje złość. 9. Przekazuj takie informacje, które można wykorzystać, tzn. opisujące zachowanie (nie osobę !). Dzięki takim informacjom osoba będzie mogła zmienić, poprawić swoje zachowanie nie czując się urażona. 10. Postaraj się mówić najpierw o tym, co Ci się podobało, a dopiero potem o tym, co warto zmienić. 11. Proponuję też przyjąć zasadę, abyście robili tylko to, co uważacie za korzystne osobiście dla siebie, ale tak, aby wasz sposób bycia nie przeszkadzał pozostałym osobom. Nie musicie zabierać głosu, jeśli nie macie na to ochoty!!!. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Pracę rozpoczęliśmy od ciekawych gier i zabaw, które pozwoliły poznać się nawzajem, uczyły nas zasad pracy w grupie oraz rozwijać twórczą wyobraźnię „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zachodziliśmy w głowę jak działa „stary numer” z liczbą liter F w tekście obok. FINISHED FILES ARE THE RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szczególnie wesoło było na zajęciach, gdy omawialiśmy tzw. „mowę ciała”. (Fragment prezentacji). „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Strefa intymna Jest to najbliższa ciału strefa, która rozciąga się od skóry do około czterdziestu pięciu centymetrów . Ze wszystkich stref ta z pewnością ma największe znaczenie i jest przez nas najpilniej strzeżona. Do tej strefy wstęp mają jedynie osoby, które są nam bardzo bliskie, te które bardzo lubimy i czujemy są z nimi bezpiecznie (współmałżonek, rodzice, dzieci itp.). Naruszenie tej strefy przez inną osobę odbierane jest jako agresja terytorialna, co jest przeżywane jako nieprzyjemne zarówno przez nas, jak i przez intruza, przez co podniesiona jest gotowość do zachowań agresywnych. Strefa osobista Strefa osobista jest to przestrzeń rozciągająca się pomiędzy czterdziestym piątym a sto dwudziestym centymetrem (czyli w obszarze wyciągniętej ręki). Jest to tzw. strefa łatwego dotyku. Do strefy osobistej wstęp mają osoby, które dobrze znamy i z którymi czujemy się bezpiecznie. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zajęcia SzKP odbywały się w warunkach bezpiecznych, ciekawych i sprzyjających kształtowaniu postaw przedsiębiorczych. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Uczniowie kształtowali swoje postawy i zdobywali wiedzę również poprzez spotkania z ciekawymi osobami w szkole: „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i podczas wyjść do instytucji. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Rezultatem prac SzKP są ogromne ilości prezentacji multimedialnych, materiałów, gier i zabaw dydaktycznych, zdjęć i sprawozdań z zajęć. (fragmenty prezentacji poświęconej giełdom papierów wartościowych) „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości- - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Funkcja pieniądza” – fragment prezentacji. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (fragment prezentacji poświęconej rozmowie kwalifikacyjnej) „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kiedy przychodzi nasza kolej, powinniśmy kroczyć pewnym krokiem do pomieszczenia, w którym będzie się odbywała rozmowa oraz przywitać się pewnym uściskiem dłoni. Te dwa aspekty są elementami pierwszego wrażenia. Należy o nie zadbać niezwykle starannie ponieważ na tej podstawie, nasza kandydatura będzie oceniana najprawdopodobniej już do końca rozmowy. Uścisk dłoni powinien być mocny, pewny i dynamiczny. Nasza dłoń powinna być sucha. Jeśli są na niej ślady potu to świadczy o naszym silnym zdenerwowaniu. O ile jest to dość naturalna dla niektórych osób reakcja na stres powinniśmy ją w miarę możliwości ukryć. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Na bieżąco śledziliśmy kursy walut oraz zmiany wartości pieniędzy. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego W odpowiednim czasie poznawaliśmy podstawowe pojęcia ekonomiczne, uczyliśmy się poprawnie odczytywać dane i tabele. Niektóre z nich wzbudzały szczególne emocje. Inflacja – wzrost ogólnego poziomu cen. W praktyce inflacja na rynku konsumpcyjnym jest inna niż inflacja na rynku zaopatrzeniowym i nieco inaczej wpływa na kondycję gospodarki. Przeciwieństwem inflacji jest deflacja. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobytą wiedzę i umiejętności uczniowie sprawdzali podczas ćwiczeń i testów (w tym testu, z którym pracowali podczas konkursu). P F Pierwsze sekundy są kluczowe w formowaniu sądu o nowo poznanej osobie. Dźwięki, nie będące słowami zaliczamy do mowy werbalnej. Wyprostowana pozycja ciała oznacza pewność siebie. W bezpośredniej rozmowie tylko około 7% informacji zawarte jest w słowach Krótkie spojrzenia oznaczają zakłopotanie, niepewność. Kwota kredytu gotówkowego 10.000 zł – okres spłaty 1 rok Bank % rata ------------------------------- Db Kredyt 20,55% 919,97 zł BGŻ 11,35% 882,88 zł Millenium 35,63% 978,73 zł „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prawdziwą furorę zrobiły świnki skarbonki wręczane uczniom pod koniec realizacji projektu. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces

„”Człowiek najlepsza inwestycja” Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Najtwardszym rezultatem realizacji projektu jest liczba uczniów i nauczycieli biorących w nim udział oraz dokumentacja. W zajęciach Szkolnych Klubów Przedsiębiorczości wzięło udział 496 uczniów-uczestników. „”Człowiek najlepsza inwestycja” JJaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - - Marzenia – Wiedza – Sukces