Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
RAPORT.
Rejestr spraw sądowych i administracyjnych połączony z Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym. Składanie pozwów, otrzymywanie nakazów, śledzenie statusów.

PREZENTACJA PROGRAMU. Corbo Polska Sp. z o.o. Co to jest ISO Manager? ISO-Manager jest wygodnym i skutecznym narzędziem dla wszystkich organizacji mających.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Hotel Courtyard – Warszawa
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Definicje operacji.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Architektura systemów wykorzystujących bazy danych (systemów bazodanowych) Wykład S. Kozielski.
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny Warszawa, 8 października 2010 r. Procedura Poświadczania Jakości Zastosowania CAF Po co to nam? Jak to będzie.
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
1 1 Date:Arial 14 pt Name:Arial 14 pt Here is a headline: Arial 36 pt with image. Linia leasingowa Flexline.
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Ewa Lidén Kassel Project No Presentation 2009 Narzędzie 4 i 5 Ocena umiejętności (Przedsiębiorca) (Operator) Prezentacja 2009.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
czego się spodziewasz”.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Kontakt: Adam Jarus tel
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Skrypter rozmów Gadżet czy niezbędne narzędzie?
Zachodnia technologia, polska myśl techniczna
Title Slide 1 It starts with you
Obserwacja wybranych uczniów
Dlaczego My? Ponieważ, … … możesz liczyć na naszą wiedzę i doświadczenie … masz do dyspozycji 40 profesjonalistów … uzyskujesz dostęp do nowoczesnego.
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Podstawy zarządzania projektami Karta projektu
Ekran System Kompleksowa odpowiedź na zagrożenia wewnętrzne Monitoring Aktywności Użytkownika.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Funkcje pracy biurowej
OCENA OFERT NA USŁUGI INŻYNIERA WEDŁUG KRYTERIÓW POZACENOWYCH Andrzej Grabiec Inżynier Konsultant SIDIR; Warsztaty SIDIR 23 czerwca 2015 Wyłączny reprezentant.
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
STOCK – nowoczesne technologie w zarządzaniu majątkiem.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
FDS OPS Sp. z o.o. ul. Pilchowicka 9/11 02 – 175 Warszawa NIP: REGON: KRS: Kapitał zakładowy: PLN
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
Faza 1: Faza zaprojektowania systemu monitoringu projektu: 1. Inwentaryzacja obietnic złożonych sponsorowi we wniosku - przegląd założeń projektu, opracowanie.
GROUP Systemy zarządzania wg norm ISO w placówkach medycznych – skuteczne narzędzie zarządzania Prof. dr hab. Marek Bugdol – Auditor Wiodący IMQ Dorota.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
LVA 6.50 jako narzędzie śledcze
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji.
Obserwacja wybranych uczniów
Służby informatyczne wspomagające bezpośrednio użytkowników w TPSA
Telefonia internetowa programy P2P
IV Konferencja Naukowo-Techniczna "Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zgłoszenie do konkursu
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Plan Prezentacji O nas – Poznaj evoSOLUTIONS Przykładowe oferty pracy
Piotr Jóśko Z-ca Dyrektora
Plan Prezentacji O nas – Poznaj evoSOLUTIONS Przykładowe oferty pracy
Zapis prezentacji:

Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice Analysis - LVA).   Technologia LVA bazuje na odkrytym w trakcie badań i opatentowanym zestawie parametrów wokalnych bezpośrednio powiązanych z kluczowymi emocjami ludzkimi, które w odpowiedniej kombinacji pozwalają na identyfikację oszustwa w codziennym życiu. Te parametry wokalne zostały wykryte i określone w oparciu o badania ogromnej ilości nagrań w wielu językach, pochodzących z akt policyjnych lub specjalnie opracowanych eksperymentów. Wiele parametrów technologii Nemesysco jest kompletnie nowych w świecie fonetyki a skupiają się na niekontrolowanych i jeszcze nie do końca wyjaśnionych właściwościach ludzkiego głosu.

Co to jest RA7? RA7 został stworzony jako pierwsza linia obrony przed oszustwami jakie mogą dotknąć twoją firmę, z zachowaniem trzech podstawowych celi: Mieć znaczący wpływ na wynik twej firmy z jednej strony poprzez oszczędności na wstrzymanych wypłatach niezasadnych roszczeń a z drugiej strony poprzez poprawę jakości i szybkości obsługi twych uczciwych klientów. Usprawnić proces postępowania wyjaśniającego poprzez system raportów ukierunkowanych na wskazanie „problematycznych” tematów w zgłoszeniu klienta. Osiągnięcie powyższych celów przy minimalnej ingerencji i zmianach w obecnym procesie operacyjnym twej firmy   RA7 jest ukierunkowany na usprawnienie i przyspieszenie procesu analizy ryzyka, dostarczając twoim agentom, rzeczoznawcom i śledczym półautomatyczne narzędzie sygnalizujące w zgłoszeniu klienta obszary emocjonalne, problematyczne i o wysokim ryzyku.

Skrypty w RA7. W celu zapewnienia optymalizacji efektywności w wykrywaniu oszustw na poziomie Call Center, RA7 wykorzystuje specjalnie stworzone skrypty konwersacji tak aby przeprowadzić operatora poprzez różne typy zgłaszanych roszczeń. Każdy skrypt jest dostosowywany do potrzeb i wymagań klienta, biorąc pod uwagę typy oszustw z jakimi można mieć doczynienia tak aby zapewnić optymalną synergię twej obecnej metodologii działania i wymagań procesu analizy LVA.   Każdy scenariusz składa się z 2 elementów: tematy jakie muszą być poruszone w trakcie rozmowy pytania śledcze związane z tematem rozmowy Raport z analizy RA7 jest generowany automatycznie w oparciu o odpowiedzi udzielane na pytania ze skryptu. Stosowanie skryptów zapewnia jednolitość procesu i gwarantuje, że zostaną zebrane wszystkie niezbędne informację.

Operator w RA7. Operator – jest odpowiedzialny za odbieranie lub nawiązywanie połączeń z klientami oraz rozpoczęcie procesu w systemie informatycznym. Im sprawniejsza praca operatora tym skuteczniejsze efekty analizy. Okno operatora może być tak skonfigurowane aby operator mógł obserwować analizę rozmówcy w czasie rzeczywistym.

Manager spraw w RA7. Manager spraw – ma pełen dostęp do wszystkich spraw w RA7 dzięki czemu może szybko rozpocząć ocenę poszczególnych spraw. RA7 oznacza na czerwono wszystkie sprawy o wysokim ryzyku, dodatkowo oznaczając wszystkie tematy o wysokim ryzyku już w konkretnej sprawie. Takie rozwiązanie pozwala na szybkie przydzielenie każdej sprawy albo do dalszego wyjaśniania przez śledczych albo do „szybkiej realizacji”.

Śledczy w RA7. Śledczy – do niego spływają sprawy z wysokim ryzykiem (lub średnim jeśli to konieczne). Śledczy jest odpowiedzialny za udowodnienie oszustwa, ograniczenie wysokości roszczeń w przypadku ich przeszacowania lub potwierdzenie słuszności roszczeń. Bazując na raportach RA7 i wskazanych w nich obszarach ryzyka śledczy może skoncentrować się bezpośrednio na problemie i rozwiązać sprawę znacznie szybciej i efektywniej.

LVA 6.50 dla śledczego LVA 6.50 jest profesjonalnym narzędziem śledczym stworzonym dla szybkiej i efektywnej weryfikacji szczerości wypowiedzi w trakcie rozmowy telefonicznej, twarzą w twarz lub w oparciu o nagranie.

DZIĘKUJEMY