Nie tylko Ceną da się Sprzedawać

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Advertisements

Jak słowami zahipnotyzować kobietę, żeby przeżyła odlot, a
Zasoby Ludzkie w Organizacji
Bądź ostrożny w sieci! Jakub Ślęzak V a.
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
Jak zachować proporcje pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Reguła Pareto (80:20).
Osiągaj Swoje Cele z Lekkością!
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Rzecz o efektywności w biznesie
Jak pomagać dziecku w nauce?
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Żeby nie żałować....
Garść poezji autorstwa Asi Lewandowskiej
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Prawdziwi przyjaciele są niezastąpieni !!!
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Trochę dziwne, że to ułożyło się w ten sposób… Nawet jeśli nie jesteś religijny, powinieneś to zobaczyć.
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Dobra Karma Przeczytaj ten krótki i miły tekst. Rozsmakuj się! Wypowiedział go Dalaj Lama z okazji Nowego Roku Potrzeba niewiele czasu, aby go przeczytać.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Bezpieczny internet.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Czego oczekuje i co robi użytkownik ?. Projektowanie dobrego interfejsu zaczyna się od zrozumienia ludzi.
Witam na szkoleniu Colway
Dlaczego płaczesz? młody chłopiec zapytał swą mamę.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
DOBRA KARMA Przeczytaj ten krótki, ale miły tekst. Wypowiedział go Dalaj Lama u progu nowego milenium. Potrzeba niewiele czasu, żeby to przeczytać i przemyśleć.
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
7 nawyków lidera.
Motywacja do nauki. na początek nowego roku szkolnego.
Uczeń zdolny jak go zrozumieć i wspierać?
Zygmunt Korzeniewski Wybrane narzędzia skutecznego lidera.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM? Stres to reakcja na bodziec pochodzący ze świata zewnętrznego, który wymaga z naszej strony podjęcia jakichś działań (reakcji).
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
Bezpieczne korzystanie z internetu Zapamiętaj!. Jak bezpiecznie korzystać z Internetu Nigdy nie podawaj nikomu swoich haseł bo ktoś może narobić,,bałaganu”,
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena! Warsztaty!
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Nazwa, logo i motto firmy
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Wpływ sugestii rodzica na rozwój inteligencji piłkarskiej dzieci
Reguły Cialdiniego Niedostępność Zygmunt Korzeniewski.
Zapis prezentacji:

Nie tylko Ceną da się Sprzedawać czyli Mistrzostwo gry pozawerbalnej i gra werbalna w sprzedaży dr Mariusz Salamon

W poprzednim cyklu szkoleń mówiłem głównie o emocjach w sprzedaży i zarządzaniu Tematu emocji nie ominiemy także dziś, bo wszelkie decyzje, a więc także decyzje o zakupie rodzą się właśnie z emocji. Emocje i to silne wywołuje też Cena. Jeśli nie ona, to co sprawi, że Twój potencjalny klient kupi od Ciebie? O tym będzie dziś!

W tym spotkaniu wykorzystamy mnóstwo elementów wiedzy neuropsychologicznej i neuromarketingowej korzystając z zasobów Programu Rozwoju Sprzedaży Czy naprawdę wiesz, jak działa umysł Twój i klienta? W ciągu ostatnich 30 lat dowiedzieliśmy się o pracy umysłu wielokrotnie więcej niż wiedzieliśmy poznając go przez poprzednie tysiąclecia. Znaliśmy jego anatomię, ale nie sposób działania. „Wiedza” poprzednich pokoleń w bardzo wielu punktach okazała się błędna. Co gorsza do dziś tę nieaktualną wtłacza się w głowy uczniów i studentów. Pełne są jej współczesne podręczniki. Niewielu uczy tego, co już wiemy o umyśle.

Od wielu lat prowadzę szkolenia pokazujące mechanizmy werbalne i pozawerbalne dające efekt podebrania klientów konkurencji Najbardziej spektakularnym było szkolenie sprzed 3 lat: Demonstrowałem w nim aż 133 skuteczne sposoby inicjowania kontaktu tak, by od razu zbudować silną relację i przejąć w efekcie klienta obsługiwanego przez konkurencję. Dziś spojrzymy na to jeszcze inaczej!

Już wtedy wyrażałem wątpliwość, pytając, czy motorem Twojego udziału w szkoleniu jest tylko ciekawość, czy faktyczna chęć podjęcia zmian?

Pytałem: Co naprawdę pragniesz osiągnąć? Czy w ogóle tego pragniesz? Do wczoraj Twoje narzędzia sprzedaży nie pozwoliły Ci dotrzeć do części klientów - to przecież dowód, że wobec tych klientów są one po prostu nieskuteczne! (Choć wobec innych dobre!) Od dziś zaczniesz wobec tej części klientów (wcale nie wobec wszystkich) stosować skuteczne = zupełnie inne niż te, których używasz. Sprawią one, że uzyskasz znacznie lepszy efekt! Nie zmieniaj tego, co działa, ale tylko wobec tych, na których dziś działa! Zmień natychmiast wobec pozostałych! To zabawne, że tak liczne firmy zatrudniają nas po to, byśmy im powiedzieli, jak mogą zwiększyć zyski, a następnie poświęcają mnóstwo czasu i energii na przekonanie nas, że to co robili dotąd jest już świetne i nie wymaga zmian, tyle że często nie działa i nie przynosi efektu. Richard Bandler Większość ludzi czuje się pewniej i bardziej bezpiecznie, gdy szuka skarbów tam, gdzie już kiedyś je znalazło lub tam, gdzie przed nimi szukał już ktoś inny, a czasem bardzo wielu innych… Czy prawdziwe skarby znajdziesz w przekopanej ziemi?

W edycji z 2014 r. mówiłem m.in. o licznych prowokacyjnych technikach inicjowania kontaktu, o niektórych z nich wspomnę później! Wiele osób się ich boi, uważa je za zbyt odważne, albo przypisują im walory „manipulacji”. Czy rzeczywiście to manipulacja, czy tylko skuteczna sugestia? Czy delikatniejsze formy naprawdę są bardziej skuteczne? A może to tylko Twój brak odwagi? Niektórzy boją się bardziej aktywnych technik sprzedaży, tylko pytanie, czy inne dziś naprawdę pozostaną skuteczne?

W sprzedaży, jak w produkcji, liczy się wszystko, czyli: Dlaczego 12 km ze średnią prędkością 3 km/h idzie się aż 8 i pół godziny? Sprzedaż jak produkcja to proces, a prawem procesu jest, że jego efektywność jest dokładnie taka, jak efektywność najsłabszego ogniwa! Jak poprawić tak wiele w sferze efektów, robiąc tak niewiele?

O czym marzy kobieta, z którą się spotykasz po raz pierwszy i klient, którego po raz pierwszy widzisz, czyli o magii prospectingu w podrywie? Jakim cudem chcesz okazać klientowi, że Ci na nim zależy, skoro nie przygotowałeś się do randki na tyle dobrze, by móc wywołać efekt zaskoczenia, zaintrygowania, zdziwienia, zachwytu? Co robisz, by klient marzył o ponownym spotkaniu? Ma być na tyle intrygująco, atrakcyjnie, by było zupełnie inaczej niż zwykle, ale nie masz wywołać przesytu, raczej głód ponownej randki, ciekawość, chęć poznania bliżej!

Dlaczego sprzedaż w pierwszej fazie tak bardzo przypomina uwodzenie? Zwróć uwagę jakie elementy męskich zachowań były nie do przyjęcia dla kobiet. Zastanów się, czy dokładnie te same błędy nie są powodem odrzucenia przez klientów zachowań handlowców usiłujących nieudolnie nawiązać kontakt?

Pytania, które uwodzą, słowa, które kuszą, gesty o wielkim znaczeniu Jakie pytania, słowa, gesty naprawdę uwodzą? Jak nauczyć się tego, co potrafią dziś nieliczni? Jak najlepsi handlowcy grają werbalnie i pozawerbalnie, uzyskując efekt wielokrotnie lepszy od pozostałych? Jakie mechanizmy pozwalają im wygrywać nawet pozornie przegrane sytuacje? Podam tylko kilkanaście znaczących przykładów umiejętności, pozwalających na wyjątkowy efekt!

Dziękuję Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz 12