Deutschunterricht Thema: Wie schmeckt’s ?.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Advertisements

CZĘŚCI CIAŁA.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Lekcja klasa V.
MBank Euro
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Abitur 2012 Deutsch.
Das Bild Nr. 6 Ein goldenes Bild Das Bild Nr. 6 Golden Nich Lange Her gabs einen Oma und Opa – Tag. Wir haben fűr Sie ein goldenes Bild mit unseren Fotos.
IDENTYFIKACJA POTRZEB
„PO SZKOLE…”.
Jak uczymy się j. niemieckiego ?. Usnere Hausaufgaben:
DIE KONJUGATION DES VERBS IM PRÄSENS
Kapitel VI – Zagadnienia:
ZDANIA TWIERDZĄCE KTO/CO CZASOWNIK INNE KTO/CO CZASOWNIK S INNE.
Podstawy języka HTML prowadzący: Piotr Płyś (misptys) programista.
I. Modalverb sollen Beispiele:
Wie und was haben wir im Deutschunterricht in der zweiten Klasse gelernt? Jak i czego nauczyliśmy się na lekcjach języka niemieckiego w klasie II ? Katarzyna.
Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.
Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
WIELKANOC Oto bardzo króciutki test dotyczący świąt wielkanocnych w Polsce. Odpowiadając poprawnie na pytania, przejdziesz do kolejnych, natomiast w przypadku.
Das Bild Nr. 8 Das Bild Nr. 8 „Im Frűhling”  Wir sehnen uns nach Frűhling. Zum Glűck ist er schon nah. Daher kam die Idee fűr das nächste Bild. Es ist.
Zadanie na dobry początek *. Pytanie kluczowe: Czy łatwiej wbić gwóźdź za pomocą lekkiego czy ciężkiego młotka w deskę dębową? *
NEOLOGIZMY I ICH RODZAJE
Gimnazjum im.ks.kan. Mariana Maciejewskiego PNIEWY PARTNERSCHULE POLEN.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Odmiana czasowników w l. poj. i mn.
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
Zygmunt Korzeniewski. Na początek zastanów się, po co jest dana metoda? Jeśli chcesz, uzupełnij podane informacje: Zygmunt Korzeniewski.
Martyna Machura kl. 2d Was habe ich in der zweiten Klasse im Deutschunterricht gelernt?
Paragraf 1.4 Pomiar ciśnienia.
Paragraf 1.3 Gęstość substancji.
Wprowadzanie informacji do komputera za pomocą klawiatury
Moje miasto Sebastian Jónsson. Moja miejscowość to.
Spotkanie z Mikołajem klasy 2B 4 XII 2015r.. Trwała lekcja języka angielskiego. Wszyscy usłyszeliśmy dzwonek i do naszej klasy wszedł wyjątkowy gość :)
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
Die Umwelt. der Regen, die Sonne, das Gewitter die Blume, die Insel, die Wolke, das Holz, der Berg, der See, der Fisch, der Fluss, der Brand, der Baum,
Sportidole. I. Czy znasz tych sportowców? Przyporządkuj nazwiska do zdjęć a zdjęcia sportowców do charakterystyk (kolejny slajd). A B C D E F G Oliver.
Zu Hause muss ich aufräumen
Freizeit Schwimmst du gern?. I. Dopasuj obrazek do wyrażeń, jak w przykładzie. A B C D E FG H I J K L M.
Weihnachten.
SPORT SPOTRARTEN.
DER MENSCH Körperteile Kleider machen Leute. I. Wpisz nazwy części ciała.
DER FROUMSEINTRAG VON LISA. Ich bin Lisa und schreibe allen, die einen Hund haben möchten und nicht wissen, wie sie darüber mit den Eltern sprechen sollten.
Auf der Reise. I.Spójrz na obrazki przeczytaj tekst i dopasuj wyrażenia z ramki do każdego z obrazka. Wenn wir Zeit und Lust haben, können wir mit wenig.
Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień
Das Bild Nr. 9 „ Blumenstraeusse” Hallo! Wir hatten vor einiger Zeit einen Gast. Frau Iwona ist Floristin – sie macht schoene Blumenstraeusse. Wir haben.
Magnet 2 Kapitel “Guter Start”
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 1Magnet 3 Kapitel 1.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
das bild nr5 Weinachts magie Bald gibt es Weihnachten. Die Wiehnachtsmagie kann jeden bezaubern. Überall gibt es Schmuck: zu Hause, In den Schulen und.
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 3.
Rozwój pojęć w wieku szkolnym to problem nauczania.
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Michał Gmerek|Programowanie aplikacji internetowych
Zapis prezentacji:

Deutschunterricht Thema: Wie schmeckt’s ?

Wiederholung 

Podsumujmy, czego nauczyliście się podczas dzisiejszej lekcji  Jak zapytasz ? Co chciałaby Pani do picia ? A: Was isst du ? B: Was trinskt du ? C: Was möchten Sie zum Trinken ?

Podsumujmy, czego nauczyliście się podczas dzisiejszej lekcji  Jak zapytasz ? Co chciałaby Pani do picia ? A: Was isst du ? B: Was trinskt du ? C: Was möchten Sie zum Trinken ?

________ die Pizza ? Ja, es ist lecker . Uzupełnij pytanie do odpowiedzi : ________ die Pizza ? Ja, es ist lecker .

Schmeckt die Pizza ? Ja, es ist lecker . Uzupełnij pytanie do odpowiedzi : Schmeckt die Pizza ? Ja, es ist lecker .

Uzupełnij: Sie _________ 12 Euro. A. bezahlen B. haben C. brauchen

Uzupełnij: Sie _________ 12 Euro. A. bezahlen B. haben C. brauchen

Czasownik „ zamawiać” to : A: besuchen B: bestellen C: bezahlen

Czasownik „ zamawiać” to : A: besuchen B: bestellen C: bezahlen

Co przedstawia poniższy obrazek : A: Bilet do kina B: Bilet do Wesołego Miasteczka C: Karta dań

Co przedstawia poniższy obrazek : A: Bilet do kina B: Bilet do Wesołego Miasteczka C: Karta dań

Dokończ wyrażenie: Herzlich___________

Dokończ wyrażenie: Herzlich willkommen 

Es ist soooooooo lecker !!!